Fitness Seller

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik vind het maar zwaar dat op en neer gespring :o zal ook even wennen zijn voor je kuiten en knieeën enzo?

Geloof het of niet, je kan ook buiten touwtjespringen
Think About It Reaction GIF by Identity

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik ga denk ik geleidelijk opbouwen tot dat ik 30 min in een keer kan
Misschien met 5 min beginnen en dan elke dag 1 minuut erbij.
Touwtjespringen is voor mij veel leuker dan andere cardio ik denk dat dit gwn de manier word op hoe ik droog word

Ja ik ga denk ik geleidelijk opbouwen tot dat ik 30 min in een keer kan
Misschien met 5 min beginnen en dan elke dag 1 minuut erbij.
Touwtjespringen is voor mij veel leuker dan andere cardio ik denk dat dit gwn de manier word op hoe ik droog word
Maar je liep al 2x per week met een begeleider. Waarom dat niet blijven doen, en het springen nog rustiger opbouwen. Ik denk ook dat je last van je benen gaat krijgen. Verschillende cardio, touwtje springen, hardlopen, een keer fietsen of zwemmen is gemakkelijker vol te houden. Afwisseling lijkt bij jou te passen, maak gebruik van de dingen die echt bij je passen. Succes :thumb:

Maar je liep al 2x per week met een begeleider. Waarom dat niet blijven doen, en het springen nog rustiger opbouwen. Ik denk ook dat je last van je benen gaat krijgen. Verschillende cardio, touwtje springen, hardlopen, een keer fietsen of zwemmen is gemakkelijker vol te houden. Afwisseling lijkt bij jou te passen, maak gebruik van de dingen die echt bij je passen. Succes :thumb:
Ik stop met het rennen, ik ga volop touwtjespringen. Ik krijg m vandaag binnen heb er wel zin in

Hoe gaat het met het gewichtsverlies?

Heb vandaag zeker 20 minuten zitten touwtjespringen. Het bevalt me echt heel goed. Ben ook allemaal trucjes aan het uitproberen, ik kan 3-4 in een rij dubbele sprong doen waar het touw 2x onder me gaat

Heb vandaag zeker 20 minuten zitten touwtjespringen. Het bevalt me echt heel goed. Ben ook allemaal trucjes aan het uitproberen, ik kan 3-4 in een rij dubbele sprong doen waar het touw 2x onder me gaat
Cool, de mooiste truc is dat je zittend kan springen.

Merk dat ik met dagelijks trainen nu wat zwakker ben geworden met de captiains of crush. Niet genoeg herstel. Ook pullups waren laaste 2 dagen niet zo goed.
Ik ga het nu zo aanpakken. 3x per week krachtraining en elke dag touwtjespringen

fwedswef.png

Laatst bewerkt:
Dit word mijn routine als de sportscholen weer open gaan
ewffew.png

Ik ga dan focusen op wat meer hogere reps. Behalve met chinup en deadlift

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven