- Waardering
- 8.746
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar jij traint denk ik ook voor de fun van het trainen toch? Niet zo zeer om ten koste van plezier zo optimaal mogelijk te komen van punt a naar punt b?Voor ik aan een training begin weet ik vaak nog niet eens welke oefeningen ik allemaal precies ga doen, laat staan welke rep range, en ik vind het prima.
Precies wat ik ook dacht, als leek. Maar @Schwarzeneggertje heeft er voor gestudeerd, toch?Ondanks dat de beweging super goed is denk ik dat t misschien verstandig is om haalbaardere doelen te stellen voor iemand in zijn situatie om die ook vervolgens te halen. Volgens mij geeft dit ook een grotere boost in het zelfvertrouwen als hij de gestelde doelen dan wel haalt, wat weer goed is voor zijn mentale gezondheid.
My 2 cents als leek
Is gewoon lekker bezig zijn zonder vaste schema’s, maar gewoon doen waar hij op dat moment zin in heeft een haalbaar doel?Ondanks dat de beweging super goed is denk ik dat t misschien verstandig is om haalbaardere doelen te stellen voor iemand in zijn situatie om die ook vervolgens te halen.
Ja,maar dit is jouw doel voor hem.Is gewoon lekker bezig zijn zonder vaste schema’s, maar gewoon doen waar hij op dat moment zin in heeft een haalbaar doel?
Kan hij zich dan beter richten op een goed schema om die doelen te halen, of doet hij er verstandig aan zijn doelen bij te stellen?Ja,maar dit is jouw doel voor hem.
Zijn doel is volgens mij cutten naar 10% en het sluiten van een coc #3. Elke week veranderen van inname kcal/voeding veranderen helpt niet voor zijn pittige cutdoelen (volgens mij zit hij niet op zijn gestelde korte termijndoelen) Het elke dag trainen op grip en pullups gaat niet helpen bij zijn krachtdoelstelling(gripkracht neemt af, wat een goede indicatie is van het overtraint zijn)
Als zijn doel zou zijn om fun te hebben om te trainen lijkt hij dat goed te behalen gezien zijn log, dat ziet er dus idd haalbaar uit.
Ik heb hier wel een gevoel bij (net als jij misschien) maar het kan in principe beide. Uiteindelijk is die keuze aan Mark die hij, eventueel met behulp van een behandelaar die hij vertrouwt, goed kan maken denk ik. Dat er iets moet veranderen om zijn doelen te laten passen aan zijn trainingsschema (of andersom) lijkt mij hoe dan ook verstandig.Kan hij zich dan beter richten op een goed schema om die doelen te halen, of doet hij er verstandig aan zijn doelen bij te stellen?
Mooi gezegd. Ben je in te huren als spreker?Kcal aanhouden lukt hem al beter dan aan het begin van z'n log. Afvallen kan gewoon met springen of rennen of elke dag wat anders maakt niet uit. Dat is geen rocketscience, mensen.
Sterker worden houd hij consistent de oefeningen aan die hij wil, wat thuis lukt. Past aan wat niet lukt. Met de indeling van je schema spelen en frequentie veranderen brengt je geen heel andere richting op. Kan ook weer beter als de gyms weer open gaan?
Af en toe lukt het even niet om hetzelfde doel voor te houden, maar keert in de grote lijnen wel steeds terug op dezelfde basis. Sterker op COC en pullups en afvallen. Duidelijk toch. Nu met een nieuwe krachthobby erbij. Prima toch.
Het hoeft alllemaal niet zo neurotisch hoor, als er meerdere wegen naar rome leiden kun je elke dag een ander nemen. De meeste mensen lukt het ook niet om continu strict aan een dieet of schema te houden. Je hebt geen wedstrijddatum staan dus kan maar zien hoe het gaat met afwisselende periodes in een kcal tekort en met progressive overload.
Je noemt mijn twee favoriete boksers! Ik heb ook een tijdje aan boksen gedaan nadat ik met bodybuilding was gestopt. Als nieuwelingen de boksschool binnenkwamen hoopten ze dat mijn postuur van het boksen kwam, maar helaas.Boxen lijkt me wel een leuke sport, keek vroeger altijd mike tyson en muhammed ali filmpjes