AndroidHealthClinic

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Knap hoor, dat je dit nu twee weken volhoudt! Is de honger/trek een beetje te managen? Filmpje is ook wel leuk in elkaar gezet. Welke tool heb je gebruikt om die foto's in elkaar over te laten lopen?

Knap hoor, dat je dit nu twee weken volhoudt! Is de honger/trek een beetje te managen? Filmpje is ook wel leuk in elkaar gezet. Welke tool heb je gebruikt om die foto's in elkaar over te laten lopen?
1200px-Adobe_After_Effects_CC_icon.svg.png

Meeste video edit programma's kan je gewoon plaatjes inladen en dan overlappen en done deal 👍

• Topic Starter Topic Starter
ik gebruik sony vegas
maar ik denk dat after effects van adobe beter is
Honger ga ik goed mee om nu

Kan nu makkelijk 10 min touwtjespringen zonder buiten adem te worden

Dat is niet goed pik

Mooie doelen Mark. Je hebt alleen de neiging om het erg extreem te doen. Ik zou zeggen eerste doel naar 12% of zo gaan en misschien later (al dan niet) nog lager.
Ik heb niet alle pagina's gelezen, maar nog steeds met roken gestopt?
Succes weer.

17 dagen progressie
ik vind het eerlijk gezegd gewoon leuk om videos te maken

Maak ook even een intro en wat langere video's. Want voor die 30 sec gaan mensen niet subben. Misschien ook goed om extra info te delen over medicatie en trainen en andere issues waar jij en vele andere mee zitten. Ik denk dat jij dat wel een leuk en interessant kanaal kan opbouwen.

Maak ook even een intro en wat langere video's. Want voor die 30 sec gaan mensen niet subben. Misschien ook goed om extra info te delen over medicatie en trainen en andere issues waar jij en vele andere mee zitten. Ik denk dat jij dat wel een leuk en interessant kanaal kan opbouwen.
Boeit me niet echt veel, ik denk dat ik wel veel meer views kan krijgen als ik onder de 12% ben

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven