MarkGripStrength
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.407
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Knap hoor, dat je dit nu twee weken volhoudt! Is de honger/trek een beetje te managen? Filmpje is ook wel leuk in elkaar gezet. Welke tool heb je gebruikt om die foto's in elkaar over te laten lopen?
ik gebruik sony vegasKnap hoor, dat je dit nu twee weken volhoudt! Is de honger/trek een beetje te managen? Filmpje is ook wel leuk in elkaar gezet. Welke tool heb je gebruikt om die foto's in elkaar over te laten lopen?
15 maart 500 calorieën? t*ring
500 / 4 = 125.
17 dagen progressie
ik vind het eerlijk gezegd gewoon leuk om videos te maken
Boeit me niet echt veel, ik denk dat ik wel veel meer views kan krijgen als ik onder de 12% benMaak ook even een intro en wat langere video's. Want voor die 30 sec gaan mensen niet subben. Misschien ook goed om extra info te delen over medicatie en trainen en andere issues waar jij en vele andere mee zitten. Ik denk dat jij dat wel een leuk en interessant kanaal kan opbouwen.
Jij kan zoveel meerwaarde brengen met info video's dan dat je op 12% staat en als idioot overkomt op youtube. SuccesBoeit me niet echt veel, ik denk dat ik wel veel meer views kan krijgen als ik onder de 12% ben