Fitness Seller

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Screenshot_20210310-205950~2.png

kuiten zijn gegroeid door touwtjespringen, kuiten omtrek is 42 cm

Ik word gek bij het begeleid wonen dat ik om 8:30 moet opstaan. Ik heb het meeste energie en kracht in de nacht. Het liefste zou ik om 3:00 gaan slapen en 11:00 wakker worden. En dan een opleiding/baan waar dat mogelijk is.
Echt flinke energie begin ik pas te krijgen om iets van 22:00-23:00 uur. Lijkt wel of ik alles aan kan dan

Ik word gek bij het begeleid wonen dat ik om 8:30 moet opstaan. Ik heb het meeste energie en kracht in de nacht. Het liefste zou ik om 3:00 gaan slapen en 11:00 wakker worden. En dan een opleiding/baan waar dat mogelijk is.
Echt flinke energie begin ik pas te krijgen om iets van 22:00-23:00 uur. Lijkt wel of ik alles aan kan dan
Toevallig heb ik ook dat ritme. Mijn stiefzoon eveneens (en hij is goed terecht gekomen), we trainden het liefst samen rond 24:00. 's Zomers is dat wel prettig met die lange avonden. Er zijn veel mensen die 's avonds actiever zijn dan overdag, sommigen zelfs 's nachts.

Het kan zijn dat het bij jou wordt gezien als ''dag en nacht omdraaien", onderdeel van de ziekte. Probeer het eens aan te kaarten bij een begeleider of de arts. Mooi trouwens dat je uitkijkt naar een opleiding en baan, dat je dat doet is al erg positief op zichzelf. Er zijn gelukkig steeds meer banen die passen bij mensen die niet heel vroeg opstaan en dan al vroeg in de avond al inkakken.

ik zie nu een groot verschil, mischien ligt dat aan mij

Toch weer dagelijks trainen. Heb gezien mike tyson deed 2000 air squats op een dag en 500 dips enzo. Aleen maar hoge herhalingen
Dan kan ik wel herstellen van 3 sets squats/pushups/pullups
routine.png

Laatst bewerkt:
Dus toch weer gripkracht inleveren nadat het de vorige keer dat ook verneukte?

als jij denkt dat het voor jou werkt moet je het zeker doen 👍

Ik denk dat de grip naar een paar maanden wel weer omhoog gaat

Ik geloof echt dat hoge reps (30+) de beste manier is om te trainen en ook de veiligste. Maar je moet wel tot het uiterste gaan dan.

Body Fat Calculator​

Gendermale female
Age60
Weight98kg
Height187cm
Neck41cm
Waist88cm
clear.svg

Result​

Body Fat: 15.0%
15.0%
arrow-down.png
body-fat-man.png

Body Fat (U.S. Navy Method)15.0%
Body Fat CategoryFitness
Body Fat Mass14.7 kgs
Lean Body Mass83.3 kgs
Body Fat (BMI method)31.2%
Ik heb hem ook gedaan, komt overeen met mijn schatting (die gebaseerd is op eerdere metingen).

Body Fat Calculator​

Gendermale female
Age60
Weight98kg
Height187cm
Neck41cm
Waist88cm
clear.svg

Result​

Body Fat: 15.0%
15.0%
arrow-down.png
body-fat-man.png

Body Fat (U.S. Navy Method)15.0%
Body Fat CategoryFitness
Body Fat Mass14.7 kgs
Lean Body Mass83.3 kgs
Body Fat (BMI method)31.2%
Ik heb hem ook gedaan, komt overeen met mijn schatting (die gebaseerd is op eerdere metingen).
Ik doe met jou mee Schwarzeneggert, ook 187 en 98kg.

Bij mij klopt het in ieder geval niet

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven