XXL Nutrition

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik weeg nu 87 kg, toen ik 12-14% was woog ik 80 kg. Dat duurt geen jaar zelfs als je langzaam cut
Je moet niet vergeten dat je toen waarschijnlijk meer spiermassa had, nu zijn de gyms dicht en heb je niet veel tot je beschikking dus ongetwijfeld ben je massa verloren ;)
En wat Iron zegt, denk dat je idd meer de 22-24 kant op zit.
Maar geen stress, je houd t iig goed vol, beter dan al je andere 300 attempts :D

• Topic Starter Topic Starter
Je moet niet vergeten dat je toen waarschijnlijk meer spiermassa had, nu zijn de gyms dicht en heb je niet veel tot je beschikking dus ongetwijfeld ben je massa verloren ;)
En wat Iron zegt, denk dat je idd meer de 22-24 kant op zit.
Maar geen stress, je houd t iig goed vol, beter dan al je andere 300 attempts :D
dus gyms = meer spiermassa?
weighted pullups, dips en jump squats = geen spiermassa?

dus gyms = meer spiermassa?
weighted pullups, dips en jump squats = geen spiermassa?
Niet noodzakelijk, maar op een oude foto heb je best flink wat massa en een gedeelte zal je kwijt zijn. Aan de andere kant (letterlijk) is je rug nu misschien wel beter.

Ik zie niet hoe krachtraining met stang lage reps meer spiermassa opbouwt dan bodyweight hoge reps.
Als je jezelf echt pusht dan bouw je net zo veel spiermassa als met zware gewichten
Ik weet dat ik nu geen spiermassa ga opbouwen met deze cut maar ik ga het wel onderhouden

Mike tyson deed bijvoorbeeld aleen maar hoge reps calisthenics, maar of hij natty was weet ik niet

heb nu een video gemaakt over mijn verhaal met antipsychotica en aankomen
heb het in 1 take gedaan in engels dus het is niet zo goed maar wel fatsoenlijk te begreipen

mischienmeer abbonees nu van mensen die daar ook last van hebben

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven