AndroidHealthClinic

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Leuke log om te volgen, wel vaak veranderingen in trainingen en dieet in zeer korte tijd :eek2:
Heb ik altijd
Het langste dat ik een programma had gevolgd was met 5/3/1. Had ik iets van 8 maanden gevolgd als ik goed herinner.
Heb met 5/3/1 toen ik natty was een 3x lichaamsgewicht deadlift gehaald. Ik woog 68 kg en kon 210kg deadliften.
Maar ik ga echt voor de 2 weken PSMF cut. Ik ben het dik zijn zat.

Pas als je iets een lange tijd volhoudt weet je of het werkt. Houdt daar rekening mee.

In jouw situatie is het misschien moeillijk, maar probeer niet te veel extreme programma's of diëten uit. Het is ook belangrijk om gezonde gewoontes aan te leren, ook al lijkt het op korte termijn soms anders.

Slow and steady wins the race.

Pas als je iets een lange tijd volhoudt weet je of het werkt. Houdt daar rekening mee.

In jouw situatie is het misschien moeillijk, maar probeer niet te veel extreme programma's of diëten uit. Het is ook belangrijk om gezonde gewoontes aan te leren, ook al lijkt het op korte termijn soms anders.

Slow and steady wins the race.
Vroeger at ik zeker 10 maanden lang maar 2000 calorieen en niet een cheat day. Was van 90kg naar 68kg gegaan. Met al de medicatie die ik heb is het nu moeilijker. Ik heb het gevoel dat mijn persoonlijkheid is veranderd door de medicatie.
Hier is een foto van die tijd
Ik denk dat dit ongeveer 4 jaar geleden is? of 5
Was ook volledig natty maar had laag testosteron. Ik gebruike heel veel supplementen om mijn testosteron te proberen verhogen zoals vitamine d3 zinc enzo
Ik wou er uitzien als bruce lee haha

Bijlagen

• Screenshot_20190901-162924_Firefox.jpg
    Screenshot_20190901-162924_Firefox.jpg
    139,2 KB · Weergaven: 122
  • 20200301_235454.jpg
    20200301_235454.jpg
    54,6 KB · Weergaven: 113
Door al de anabolen die ik 3 jaar geleden had gebruikt heb ik 10 kilo aan spiermassa overgehouden. Denk niet dat ik zonder dat gebruik eerst 79 kg bijna droog had kunnen zijn. Dit was vorig jaar.
aa.png

Vroeger at ik zeker 10 maanden lang maar 2000 calorieen en niet een cheat day. Was van 90kg naar 68kg gegaan. Met al de medicatie die ik heb is het nu moeilijker. Ik heb het gevoel dat mijn persoonlijkheid is veranderd door de medicatie.
Hier is een foto van die tijd
Ik denk dat dit ongeveer 4 jaar geleden is? of 5
Was ook volledig natty maar had laag testosteron. Ik gebruike heel veel supplementen om mijn testosteron te proberen verhogen zoals vitamine d3 zinc enzo
Ik wou er uitzien als bruce lee haha
En die tren heeft eigenlijk alles voor je opgefockt? Daardoor kreeg je psychoses en moest je aan de medicatie? Is heel erg zonde man

Dus je hebt voor jezelf al bewezen dat het kan. Voor jou ligt de uitdaging vooral bij het volhouden.

De snelle weg met extreme methodes is verleidelijk, maar is in jouw geval niet de oplossing. Impulsieve gedachten volgen zal uiteindelijk ook weer tot slechte keuzes leiden.

Je zegt nooit meer dik te willen zijn. Dan zul je een manier moeten vinden die gezond en leuk is, waardoor je het lang kunt volhouden. Dat kan ook echt wel.

Door al de anabolen die ik 3 jaar geleden had gebruikt heb ik 10 kilo aan spiermassa overgehouden. Denk niet dat ik zonder dat gebruik eerst 79 kg bijna droog had kunnen zijn. Dit was vorig jaar.
aa.png
Ik vind dit een net fysiek 👍🏻 Maar dat zie ik niet weer gebeuren als je continu veranderd van training/dieet zonder ook maar iets de tijd te geven om zijn werking te doen, ook is dit goed te bereiken zonder AAS maar dan heb je gewoon veel geduld nodig een een redelijk strict dieet volgen

Avondeten gehad, totaal 1600 calorieen vandaag. Morgen begin ik 2 weken PSMF.
Beetje een dieet kickstart. Als ik snel dieet dan zie ik resultaten en wordt ik gemotiveerd.

Ik vind dit een net fysiek 👍🏻 Maar dat zie ik niet weer gebeuren als je continu veranderd van training/dieet zonder ook maar iets de tijd te geven om zijn werking te doen, ook is dit goed te bereiken zonder AAS maar dan heb je gewoon veel geduld nodig een een redelijk strict dieet volgen
Ik at helemaal niet strict in die foto. Ik was gewoon alles aan het eten wat ik wil en de hele dag chinups and dips aan het doen, ik was zelfs elke week kapsalon aanhet eten. Maar toen heb ik 2 extra antipsychotica erbij gekregen en extra honger gekregen. Nu moet ik mn eten echt goed bijhouden om af te vallen.
Gelukkig ben ik maar iets van 6-8 kilo aangekomen. Ik heb verhalen gehoord van mensen die zoveel aankomen aan antipsyhricoicaitica dat ze diabetes krijgen en doodgaan.

Ik ga doordringen dat ze mijn invega verwisslen met een ander antipsychotica waarvan ik geen extra honger krijg. Dan kan ik weer droog zijn zonder te dieten.
Maar tot die tijd ga ik streng dieten met 2 weken PSMF en dan <2000 calorieen.

Vandaag ben ik begonnen aan mijn PSMF dieet. Eiwitpoeder komt zo binnen.
Aleen maar 800 calorieen aan eiwitpoeder per dag.

En whey vult niet, super vervelend als je felle honger hebt door de medicatie

Is maar voor 2 weken. Moet wel veilig zijn
Ik geloof best wel dat het lichamelijk geen kwaad kan, maar als je door medicatie felle honger hebt maak je het jezelf wel heel zwaar. Alle begrip als er een tijdsframe aan vast hangt (bv wedstrijd/shoot) maar je hebt veel tijd. Persoonlijk zou ik daar gebruik van maken om het mezelf niet te zwaar te maken

Ik geloof best wel dat het lichamelijk geen kwaad kan, maar als je door medicatie felle honger hebt maak je het jezelf wel heel zwaar. Alle begrip als er een tijdsframe aan vast hangt (bv wedstrijd/shoot) maar je hebt veel tijd. Persoonlijk zou ik daar gebruik van maken om het mezelf niet te zwaar te maken
Ja klopt het wordt best zwaar
Als ik een week kan volhouden is als goed voor mij

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven