Fitness Seller

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik volg je log serieus met interesse , maar die continu veranderingen zijn wel echt te extreem. Ik heb ook wel eens een dieet gehad die niet bij me paste maar die gaf ik wel een aardige poos de kans wat jij op het moment doet slaat nergens meer op . Maar evengoed succes met je nieuwe dieet 😃👍🏻

• Topic Starter Topic Starter
weighted pullups 20 kg 9 x alweer
ik haal de 10 nooit, mischien als ik afval

captains of crush 2.5 1x rechterhand, 0x linkerhand

dieet vandaag niet echt goed maar valt wel binnen de calorieën
2 x boterham met pindakaas 500 calorieen
2x frikandelbroodjes 700 calorieen
en 6 schepjes eiwitpoeder 600 calorieen
totaal 1900 calorieen 152 eiwit
ik eet niks meer vandaag

ik ga proberen geen frikandelbroodjes meer te kopen maar ben echt depressief enzo meestal eet ik om me beter te voelen

zat er echt op uit te kijken om test en tren te doen maar heb ik toch bij leiding ingeleverd
das eigenlijk het enige wat ik wou doen en gaat niet door, ik doe nu hele dag niks behalve muziek luisteren. vrijwillgerswerk ben ik mee gestopt te weing energie voor en te depressief

is er iemand op dit forum die captains of crush 3.0 kan sluiten? ben benieuwd

wou weer naar sportschool deadlift proberen vandaag maar mn achterband is lek

rijwillgerswerk ben ik mee gestopt te weing energie voor
dan kan je ook niet trainen.
Vergeet niet.. bij vrijwilligerswerk rekenen ook mensen op jou... die laat je dan wel zitten. Maar je laat net zo goed jezelf nu zitten.
Hoe kut het ook klinkt, maar als je eenmaal gaat lukt het vaak wel. Het is meestal ed gedachte van dat lukt toch niet dat je niet gaat en het dus niet lukt.
Als jij wil trainen doe je dat ook, zelfs als je dus "geen energie" hebt.

dan kan je ook niet trainen.
Vergeet niet.. bij vrijwilligerswerk rekenen ook mensen op jou... die laat je dan wel zitten. Maar je laat net zo goed jezelf nu zitten.
Hoe kut het ook klinkt, maar als je eenmaal gaat lukt het vaak wel. Het is meestal ed gedachte van dat lukt toch niet dat je niet gaat en het dus niet lukt.
Als jij wil trainen doe je dat ook, zelfs als je dus "geen energie" hebt.
eerlijk gezegt train ik amper ik doe alleen optrekken, opdrukken squats en captains of crush

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven