- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Small steps, elke overwinning is er toch weer eentjeJa klopt het wordt best zwaar
Als ik een week kan volhouden is als goed voor mij
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Small steps, elke overwinning is er toch weer eentjeJa klopt het wordt best zwaar
Als ik een week kan volhouden is als goed voor mij
Heb toch besloten om gewoon 1800-2000 kcal te eten.Small steps, elke overwinning is er toch weer eentje
Netjes man, is nog steeds een mooie cut, en daarbij, zorg dat je jezelf niet ellendig voelt door te weinig te etenHeb toch besloten om gewoon 1800-2000 kcal te eten.
Was niet vol te houden
Heb toch besloten om gewoon 1800-2000 kcal te eten.
Was niet vol te houden
Zijn ook viesssik ga proberen geen frikandelbroodjes meer te kopen maar ben echt depressief enzo meestal eet ik om me beter te voelen
dan kan je ook niet trainen.rijwillgerswerk ben ik mee gestopt te weing energie voor
eerlijk gezegt train ik amper ik doe alleen optrekken, opdrukken squats en captains of crushdan kan je ook niet trainen.
Vergeet niet.. bij vrijwilligerswerk rekenen ook mensen op jou... die laat je dan wel zitten. Maar je laat net zo goed jezelf nu zitten.
Hoe kut het ook klinkt, maar als je eenmaal gaat lukt het vaak wel. Het is meestal ed gedachte van dat lukt toch niet dat je niet gaat en het dus niet lukt.
Als jij wil trainen doe je dat ook, zelfs als je dus "geen energie" hebt.
Sws op dit moment 1 van de besten , blijft spannend !
dat is ook trainen.....eerlijk gezegt train ik amper ik doe alleen optrekken, opdrukken squats en captains of crush