MuscleMeat

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
zat er echt op uit te kijken om test en tren te doen maar heb ik toch bij leiding ingeleverd
das eigenlijk het enige wat ik wou doen en gaat niet door, ik doe nu hele dag niks behalve muziek luisteren. vrijwillgerswerk ben ik mee gestopt te weing energie voor en te depressief
Ja maar dan voel je je 8-10 weken top en daarna 2x zo kut 😂. Had je al Nolvadex en HCG in huis of?

• Topic Starter Topic Starter
optrekken raamkozijn 15x
mn record is 17, ik wil de 20 halen

bicep curls 30 kg

bicep
Screenshot_20200830-203625_Video Player.jpg

verwederd

Laatst bewerkt:
ttraps vorig jaar toen ik droger was
natty draps 230kg doodlift

Bijlagen

• Screenshot_20190625-143055_Video Player.jpg
    Screenshot_20190625-143055_Video Player.jpg
    91,4 KB · Weergaven: 91
rug

Bijlagen

• Screenshot_20200830-205640_Video Player.jpg
    Screenshot_20200830-205640_Video Player.jpg
    207,4 KB · Weergaven: 97
Je hebt toch een hele nette basis om mee te werken. Het is niet nodig om alles zo overhaast te doen en steeds te wisselen?

Je hebt toch een hele nette basis om mee te werken. Het is niet nodig om alles zo overhaast te doen en steeds te wisselen?
ik ben gewoon best gefrustreerd want ik probeer al zeker 10 maanden te cutten en ik faal steeds en dan ga ik allemaal rare dingen proberen
het is heel moeilijk met deze medicatie

ik ben gewoon best gefrustreerd want ik probeer al zeker 10 maanden te cutten en ik faal steeds en dan ga ik allemaal rare dingen proberen
het is heel moeilijk met deze medicatie

Als je gewoon 2000cal per dag naar binnenwerkt en dat volhoud ben je voor het einde van het jaar nog een flinke pak vet kwijt

maar een ding wel ik blijft wel consistent ik blijf steeds trainen al is het maar met calishenics
mischien moet ik de cut gewoon vergeten tot dat ik andere medicatie heb want ik wordt er eerlijk gezegd gek van
zelfs in deze foto van vorig jaar was ik niet droog of breed genoeg het zit altijd in mn hoofd dat ik breder of droger moet worden
ben er ook al vaker suicidaal van geworden

asd.jpg

Als je gewoon 2000cal per dag naar binnenwerkt en dat volhoud ben je voor het einde van het jaar nog een flinke pak vet kwijt
vroeger kon ik dat makkelijk 2000 kcal nu is het bijna onmogelijk met deze honger
had zelfs ECA stack geprobeerd het werkte helemaal niet voor mij

gelukkig weeg ik geen 105 kg dat had ik met risperdal daar ben ik gelukkig nu vanaf
als ik geen calorieen tel blijf ik gewoon rond de 84-87 kg zweven wordt gelukkig niet dikker dan dat

maarja ik ga het toch blijven proberen het cutten en ik ga echt voor andere medicatie vragen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven