- Waardering
- 7.098
Sws op dit moment 1 van de besten , blijft spannend !
Aan variatie geen gebrek!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sws op dit moment 1 van de besten , blijft spannend !
Ja maar dan voel je je 8-10 weken top en daarna 2x zo kut 😂. Had je al Nolvadex en HCG in huis of?zat er echt op uit te kijken om test en tren te doen maar heb ik toch bij leiding ingeleverd
das eigenlijk het enige wat ik wou doen en gaat niet door, ik doe nu hele dag niks behalve muziek luisteren. vrijwillgerswerk ben ik mee gestopt te weing energie voor en te depressief
hcg is bullshit volgens gh15Ja maar dan voel je je 8-10 weken top en daarna 2x zo kut 😂. Had je al Nolvadex en HCG in huis of?
Aaah. Maar sinds je zoveel tijd hebt, kun je niet gewoon lopen naar de gym? Dan heb je gelijk je dagelijkse stappen binnen en kan je fatsoenlijk trainenhcg is bullshit volgens gh15
was van plan blast en cruise te doen
maar ik blijf toch natty
ik laat mn fiets eerst makenAaah. Maar sinds je zoveel tijd hebt, kun je niet gewoon lopen naar de gym? Dan heb je gelijk je dagelijkse stappen binnen en kan je fatsoenlijk trainen
inshallah mashallah
ik ben gewoon best gefrustreerd want ik probeer al zeker 10 maanden te cutten en ik faal steeds en dan ga ik allemaal rare dingen proberenJe hebt toch een hele nette basis om mee te werken. Het is niet nodig om alles zo overhaast te doen en steeds te wisselen?
ik ben gewoon best gefrustreerd want ik probeer al zeker 10 maanden te cutten en ik faal steeds en dan ga ik allemaal rare dingen proberen
het is heel moeilijk met deze medicatie
vroeger kon ik dat makkelijk 2000 kcal nu is het bijna onmogelijk met deze hongerAls je gewoon 2000cal per dag naar binnenwerkt en dat volhoud ben je voor het einde van het jaar nog een flinke pak vet kwijt