- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Zeer interessant man
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mee eens, woordenschat is zeker niet misAfgezien van je accent, erg goed volgbaar Engels, flinke woordenschat. Mooie en soms ontroerende verhalen, bijvoorbeeld over die vriendschappen. Humor ook. Die psychotische gast die jou een keer of 10 sloeg voordat je terugsloeg had geluk, je kan raak en snel slaan zag ik in een andere video. En jullie werden later ook vrienden...
Hoeveel kg ben je al kwijt? En ben ook wel benieuwd wat je eet op een dag.
vandaag 1 kg kwark en popcorn dan nog avondetenHoeveel kg ben je al kwijt? En ben ook wel benieuwd wat je eet op een dag.
Ik vind het wel mooi dat hij een tijdje zit na te denken en dan wat uit zijn geheugen opdiept.Mee eens, woordenschat is zeker niet mis
Misschien wat handig worden met knippen & plakken zodat je in een keer een vloeiend verhaal hebt
diet of champions!
het is gewoon een soort kringgesprek met de webcamIk vind het wel mooi dat hij een tijdje zit na te denken en dan wat uit zijn geheugen opdiept.

Hoe lang al?
Iets van een week nu al
Ja, ik ben uit 60 en heb natuurlijk niet het flauwste idee van wat je nu allemaal beweert.
Het is dat kleine oogje dat in je laptop of telefoon zit.Ja, ik ben uit 60 en heb natuurlijk niet het flauwste idee van wat je nu allemaal beweert.
Dan zit net op die grens van 60 en 61 of, zo je wilt, 59 en 60 (tenzij jij natuurlijk ook net 60 bent geworden, je ziet dat ik overal rekening mee hou), tevens de grens van absolute digibetie. Dat oogje heb ik natuurlijk afgeplakt, wil toch niet bespioneerd worden bij het ...Het is dat kleine oogje dat in je laptop of telefoon zit.
(ik uit 61 hoor, maar DAT weet ik nog net )