AndroidHealthClinic

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je hebt wel wat meegemaakt Mark. Zware shit ook die psychotica :haar:
Ik hoop toch echt dat het de goede kant op gaat. Geen steroids voor jou meer ook lijkt me....

Verhalen over het opgenomen zijn, in engels

Afgezien van je accent, erg goed volgbaar Engels, flinke woordenschat. Mooie en soms ontroerende verhalen, bijvoorbeeld over die vriendschappen. Humor ook. Die psychotische gast die jou een keer of 10 sloeg voordat je terugsloeg had geluk, je kan raak en snel slaan zag ik in een andere video. En jullie werden later ook vrienden...

Afgezien van je accent, erg goed volgbaar Engels, flinke woordenschat. Mooie en soms ontroerende verhalen, bijvoorbeeld over die vriendschappen. Humor ook. Die psychotische gast die jou een keer of 10 sloeg voordat je terugsloeg had geluk, je kan raak en snel slaan zag ik in een andere video. En jullie werden later ook vrienden...
Mee eens, woordenschat is zeker niet mis
Misschien wat handig worden met knippen & plakken zodat je in een keer een vloeiend verhaal hebt

• Topic Starter Topic Starter
21 days.png

Mee eens, woordenschat is zeker niet mis
Misschien wat handig worden met knippen & plakken zodat je in een keer een vloeiend verhaal hebt
Ik vind het wel mooi dat hij een tijdje zit na te denken en dan wat uit zijn geheugen opdiept.

Mn gewicht gaat niet echt omlaag, komt door water retentie geloof ik
Blijft nu hangen rond de 86-88 kg

2 kg schommeling in een week is niet zo gek en kan nog best veel vet verlies bevatten/maskeren. Als je in een kolom naast die kcal je ochtend gewicht bijhoud kun je die vocht schommeling misschien goed bijhouden. Als je dan een steeds lager wekelijks minimum gewicht bereikt.

Ik deed wel altijd met refeeds erbij en dan kon het uiteindelijk zelfs mooi uitkomen dat ik elke dag voor de refeed weer een paar honderd gram lichter was geworden dan de week ervoor.

Zou goed kunnen. En een week valt ook wel mee, zeker met een marge van 2kg.

Het is dat kleine oogje dat in je laptop of telefoon zit. :D
(ik uit 61 hoor, maar DAT weet ik nog net )
Dan zit net op die grens van 60 en 61 of, zo je wilt, 59 en 60 (tenzij jij natuurlijk ook net 60 bent geworden, je ziet dat ik overal rekening mee hou), tevens de grens van absolute digibetie. Dat oogje heb ik natuurlijk afgeplakt, wil toch niet bespioneerd worden bij het ...

Vandaag alweer popcorn en kwark, alleen nog avondeten. We krijgen garnalen pasta ofzo
Popcorn is wel lekker op een cut en het is maar 540 calorieen voor 100 gram

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven