MuscleMeat

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Vandaag alweer popcorn en kwark, alleen nog avondeten. We krijgen garnalen pasta ofzo
Popcorn is wel lekker op een cut en het is maar 540 calorieen voor 100 gram
Probeer eens stamppot boerenkool. Ik eet elke dag 2 borden vol met slechts 500 kcal.
200 gr kip, 250gr boerenkool en 300gr aardappelen, 200gr ijsbergsla.

Chilisaus 😅 appelmoes?

Ik ben een beetje apart 🤡
1616595213145.png

• Topic Starter Topic Starter
Ben niet echt blij met de progressie die ik tot nu toe gemaakt heb. Ja ik heb minder vet maar mn lichaam ziet er nog steeds slecht uit. Dit gaat toch wat langer duren dan dat ik gedacht heb.

Als dit klopt is het wel goed want dan ben ik van 25% naar 20% gegaan

Wat denk je zelf dat je ongeveer bent? Die calculator ziet er niet bepaalt betrouwbaar uit.

24day.png

Vandaag broodje tonijn op, popcorn, banaan en frietje met gehaktstaaf (heel weinig friet met weinig saus)
Heb niet genoeg eiwit gegeten vandaag dus morgen eet ik extra eiwit denk dat ik wat biefstuk koop + 1kg kwark morgen

Ben niet echt blij met de progressie die ik tot nu toe gemaakt heb. Ja ik heb minder vet maar mn lichaam ziet er nog steeds slecht uit. Dit gaat toch wat langer duren dan dat ik gedacht heb.
Er zijn flinke verschillen, je wordt alleen ook steeds kritischer. Ben zelf enorm afgevallen en zag een een platte buik met abs. Nu nog iets minder vet, maar nu zie ik weer een dikkere buik en vet.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven