MuscleMeat

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ben niet echt blij met de progressie die ik tot nu toe gemaakt heb. Ja ik heb minder vet maar mn lichaam ziet er nog steeds slecht uit. Dit gaat toch wat langer duren dan dat ik gedacht heb.
Buik ziet er idd een beetje flubberig uit, maar als je vel op den duur iets strakker trekt (en je bent nog jong) dan ziet dat er vast al weer een heel stuk beter uit. Rug heeft massa, dat zie je wel :)

• Topic Starter Topic Starter
25days.jpg

Mijn progressie van 25 dagen. Visueel zie je niet veel.
Maar die broek die ik daar rechts aan heb paste mij eerst niet en dat witte t-shirt op de stoel was ook te klein.
Gewicht is gegaan van 92-95 kg naar 86-88 kg en buikomtrek van 98 cm naar 91 cm.

25days.jpg

Mijn progressie van 25 dagen. Visueel zie je niet veel.
Maar die broek die ik daar rechts aan heb paste mij eerst niet en dat witte t-shirt op de stoel was ook te klein.
Gewicht is gegaan van 92-95 kg naar 86-88 kg en buikomtrek van 98 cm naar 91 cm.
Ik zie wel een wereld van verschil. Jij bent alleen niet tevreden met de shape van 26-3 omdat je normen erg hoog liggen, je hebt ooit een hele goede shape gehad. Niets mis met jouw bouw, toen je droog stond zag je er heel goed uit, maar jouw lichaam toont vet heel gauw (met name door de vorm van je pecs en van je middel).

Je bent gewoon heel goed bezig, ken niemand in jouw omstandigheden die zo goed met die medicinaal geïnduceerde vetzucht omgaat. Blijf geduldig doorgaan en overdrijf niet met je dagelijkse calorie beperking Jij bent een kampioen in jouw klasse en je toont enorme wilskracht.

Buik ziet er idd een beetje flubberig uit, maar als je vel op den duur iets strakker trekt (en je bent nog jong) dan ziet dat er vast al weer een heel stuk beter uit. Rug heeft massa, dat zie je wel :)
Hij heeft hele goede en sterke lats. En een beregrip, pull ups in dat kozijn valt niet mee.

Goede rom zo ver gaan de meesten niet. Denk wel dat er iets efficiënter kan, benen/zwaartepunt meer gekromd naar achteren houden (of juist alles strak recht) zodat je in een meer verticale lijn beweegt en minder komt te schommelen. (heb ik ook last van)

Na het opstaan woog ik 85 kg met onderbroek en t-shirt. Dat is het whoosh effect denk ik, zat heletijd vast op 87-88 kg.
Lekker man, vocht kan het beeld lastig maken, maar uiteindelijk moet je die calorieen toch gewoon opbranden als je netjes je cut volhoudt :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Zit bij begeleid wonen en begeleiders hebben vandaag heel veel kibbeling en inktvisringen gehaald en voor avondeten frietjes met snacks
Morgen 800-1000 kcal zodat ik over die 2 dagen dan 2300-2500 gemiddeld heb.
Ik zie een beetje een patroon zon soort dag heb ik elke week.
26days.png

Zit bij begeleid wonen en begeleiders hebben vandaag heel veel kibbeling en inktvisringen gehaald en voor avondeten frietjes met snacks
Morgen 800-1000 kcal zodat ik over die 2 dagen dan 2300-2500 gemiddeld heb.
Ik zie een beetje een patroon zon soort dag heb ik elke week.
26days.png
Smakelijk eten!

Het is iig goed eiwitrijk spul, ejn als je de friet een beetje beperkt is het prima toch?
Gooi je het eerst op de keukenweegschaal? Of hoe weet je die calorieën zo precies?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven