MuscleMeat

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Had een typfout gemaakt in de video.

28DAYS.png

Je bent wel een doorbijter! Kun je de honger/trek nog goed managen?

Ik weet nog toen ik 68 kg woog 5 jaar terug had ik hartslag in de lage 50

Ik zou terug test+tren kuurtje doen, drink koffie 1 a 2 kopjes.
En voeg t4+clenbuterol toe.
Je hebt toch een beetje gespaard. Kan je gelijk investeren!

Kan dat de video nog aan verwerken is
Cut update 30 dagen. (31-3-2021)
De video hieronder was 3-3-2021.
Groot verschil zie ik nu

Kan dat de video nog aan verwerken is
Cut update 30 dagen. (31-3-2021)
De video hieronder was 3-3-2021.
Groot verschil zie ik nu

Ja man, jij ziet jezelf elke dag en was daardoor de enige die dat niet meteen opviel. Ook al omdat je normen op bodybuilding gebied hoog liggen.

Dankje. Maar ik ben niet echt een bodybuilder. Ik doe alleen maar chinups, dips, nek trainen, touwtjespringen en onderarmen trainen
Wil er eerlijk gezegd gewoon goed uitzien met een droog lichaam en veel kracht hebben vergeleken met lichaamsgewicht. Zoals bruce lee ofzo

Ik vind bruce lee er echt goed uitzien. Zo wil ik ook worden en blijven door calorieen te tellen vooraltijd
Vorige keer dat ik redelijk droog was was ik iets van 12-14% 79-80 kg in deze foto en ik wil naar 8-10% en dat aanhouden

1588717635909.jpg

Hier was ik 8% maar dan 68 kg. Zo wil nu ongeveer worden maar denk dat ik met het zelfde lichaamsvetpercentage iets van 75 kg zou wegen.

asddsa68kg.jpg

Ik vind bruce lee er echt goed uitzien. Zo wil ik ook worden en blijven door calorieen te tellen vooraltijd
Vorige keer dat ik redelijk droog was was ik iets van 12-14% 79-80 kg in deze foto en ik wil naar 8-10% en dat aanhouden

1588717635909.jpg

Hier was ik 8% maar dan 68 kg. Zo wil nu ongeveer worden maar denk dat ik met het zelfde lichaamsvetpercentage iets van 75 kg zou wegen.

asddsa68kg.jpg
Vind het fysiek op 12/14% er beter uitzien dan lager zoals de onderste pic

31day.png

Gisteren BBQ, had veel te veel gegeten. Dus vandaag eet ik niks dan is het gemiddelde kcal over die 2 dagen 2325. Ja zo compenseren is mischien niet goed maar ik moet wel van mezelf

31day.png

Gisteren BBQ, had veel te veel gegeten. Dus vandaag eet ik niks dan is het gemiddelde kcal over die 2 dagen 2325. Ja zo compenseren is mischien niet goed maar ik moet wel van mezelf
Je bent er waarschijnlijk echt toe in staat, maar eet dan iets 'kleins', paar gebakken eieren op brood of zoiets.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven