MarkGripStrength
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.406
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ha ha ...
Dat zou ik hem gezien zijn medische toestand niet aanraden. Hij gaat toch lekker nu?Ik zou terug test+tren kuurtje doen, drink koffie 1 a 2 kopjes.
En voeg t4+clenbuterol toe.
Je hebt toch een beetje gespaard. Kan je gelijk investeren!
Kan dat de video nog aan verwerken is
Cut update 30 dagen. (31-3-2021)
De video hieronder was 3-3-2021.
Groot verschil zie ik nu
Vind het fysiek op 12/14% er beter uitzien dan lager zoals de onderste picIk vind bruce lee er echt goed uitzien. Zo wil ik ook worden en blijven door calorieen te tellen vooraltijd
Vorige keer dat ik redelijk droog was was ik iets van 12-14% 79-80 kg in deze foto en ik wil naar 8-10% en dat aanhouden
![]()
Hier was ik 8% maar dan 68 kg. Zo wil nu ongeveer worden maar denk dat ik met het zelfde lichaamsvetpercentage iets van 75 kg zou wegen.
![]()
....
Allebei wel goed. 8% is inderdaad niet echt nodig om er goed uit te zien, op die bovenste foto is ook geen teveel aan vet te zien + wel strakke kop.Vind het fysiek op 12/14% er beter uitzien dan lager zoals de onderste pic
Je bent er waarschijnlijk echt toe in staat, maar eet dan iets 'kleins', paar gebakken eieren op brood of zoiets.![]()
Gisteren BBQ, had veel te veel gegeten. Dus vandaag eet ik niks dan is het gemiddelde kcal over die 2 dagen 2325. Ja zo compenseren is mischien niet goed maar ik moet wel van mezelf
Dit of doe 'straf' cardio oid..Je bent er waarschijnlijk echt toe in staat, maar eet dan iets 'kleins', paar gebakken eieren op brood of zoiets.