MuscleMeat

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
vroeger kon ik dat makkelijk 2000 kcal nu is het bijna onmogelijk met deze honger
had zelfs ECA stack geprobeerd het werkte helemaal niet voor mij

Misschien kan intermittend fasting helpen. Heb dit zelf ook gedaan in de cut aangezien mijn honger niveau ook boven de 3000cal zit. En veel volume eten, frikandelbroodjes laten staan, veel groente eten.

• Topic Starter Topic Starter
het langste dat ik gecut had met deze medicatie was iets van 2 weken, toen had ik dat binnen 3 dagen weer bijgekomen

Misschien kan intermittend fasting helpen. Heb dit zelf ook gedaan in de cut aangezien mijn honger niveau ook boven de 3000cal zit. En veel volume eten, frikandelbroodjes laten staan, veel groente eten.
dat heb ik geprobeerd, niets eten tot ik avondeten eet dan mezelf weer volproppen

volume eten is wel een goed plan ik ga van die tomaatjes halen die kleine

Als het je zo belemmert elke dag, dan is dit wel een goede optie misschien. Rond onderhoud totdat je medicatie is aangepast bijvoorbeeld.
mischien ga ik niet op mn eten letten maar puur focusen op deadlift, 260 kg halen
moet wel eerst ff mn fiets laten repareren
ik ga ook straps aanschaffen zodat ik meer kan deadliften nu is bottleneck mn grip wat ik wel raar vind want ik kan captains of crush 2.5 (107 kg) sluiten

denk wel dat ik 280 kg deadlift natty kan halen want kan 230 kg met weinig training
of ten minste 260 kg

Ok dit is mijn schema zodra mn fiets gemaakt is

2-4 x per week
Deadlift1 x 5-8
Overhead Press3 x 5-8
Chinups3 x -
Dips3 x -
Captains Of CrushPyramid

Ik ga puur focusen op deadlift en ohp

Ik weet nog vorig jaar kon ik OHP 85 kg toen ik 79 kg woog maar nooit gefilmd.
Zou wel veel zwakker zijn nu heb al lang geen OHP meer gedaan.
Mijn doelen voor nu zijn 260 kg deadlift en 90 kg ohp.

Pipo mark, lees je dit ook wel eens terug wat jijzelf getikt hebt? Denk je dan ook niet van geef mij naar een spuitje?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven