Fitness Seller

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zodra ik me niet goed voel doe ik rustiger met deze methodes, maar voor nu mijn hartslag is gewoon normaal en heb voor de rest geen last.
Slapen is wel lastig en ik slaap steeds minder. Ik ga straks een poging doen om te slapen.
Voel me wel vrolijk in het algemeen heb niks te klagen.
Met zoveel koffie kan niemand slapen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.202
Ik heb nu slaapmedicatie ingenomen een half uur terug. Het begint in te werken dus ik ga slapen,.
Het kan zijn dat ik morgen wakker word en een beetje schrik van de extreme dingen die ik gedaan heb tijdens het moment van slaaptekort, dat gebeurt me heel vaak.

Ik heb nu slaapmedicatie ingenomen een half uur terug. Het begint in te werken dus ik ga slapen,.
Het kan zijn dat ik morgen wakker word en een beetje schrik van de extreme dingen die ik gedaan heb tijdens het moment van slaaptekort, dat gebeurt me heel vaak.
Nadeel van die zooi is verslavings-gevoeligheid. Weet niet wat je neemt, maar reken er op dat je met paar uur alweer wakker bent.

De filmpjes die je mij stuurde dat je op een glazen jampotje ging zitten zal ik wel niet doorsturen.

• Wow
Waarderingen: Boca
  • #1.209
Goed uitgerust nu voel me goed 16 uur geslapen of zoiets
Ik weeg nu 71 kg

• #1.210
Wat doe je jezelf aan? 20-30 bakken koffie counteren met slaapmedicatie. Ik maak me serieus zorgen om jou. Weten mensen in je directe omgeving waar je mee bezig bent?
De eerste dag van mijn ritalin verslaving had ik 4 strips gepakt of 400mg (zonder recept)
Ik voelde me gewoon goed, ik kan veel hebben mijn lichaam heeft een weerstand opgebouwd zoals dingen als roken of medicatie.
Ik weet nog een keer dat ik best veel XTC had gepakt, ik voelde wel effect maar niet veel en toen viel ik gewoon in slaap.
Maar ben nu al lang van die troep af rook nu alleen maar jointjes en shag

• #1.211
Ik dronk een paar weken terug dagelijks 12 blikjes van die bullit suikervrije energydrank per dag samen met koffie.
Maar het bleek uit een bloed test dat ik een te hoog vitamine b6 had (dat zit daar in). Daarom drink ik nu alleen maar koffie en veel.

• #1.212

15 reps, nice!
Nu nog een belt en verzwaren die hap, voordat het cardio wordt. ;)

Ik dronk een paar weken terug dagelijks 12 blikjes van die bullit suikervrije energydrank per dag samen met koffie.
Maar het bleek uit een bloed test dat ik een te hoog vitamine b6 had (dat zit daar in). Daarom drink ik nu alleen maar koffie en veel.

Van teveel caffeine kun je hartkloppingen krijgen. Stop daar aub mee..

• #1.218
Is de oorzaak van hartkloppingen niet paniek? Ik heb vrij weinig paniek

• #1.219
Ik zeg ook niemand dat ze 40 koppen koffie per dag moeten drinken samen met roken en nicotine plijsters. Dat is gewoon wat ik zelf doe. Ik vind gewoon dat iedereen gewoon zijn eigen ding mag doen en vooral andere mensen in hun eigen waarde laten.

Er zijn meerdere oorzaken voor hartkloppingen, maar er zijn gevallen bekend van mensen, vooral jongeren, die hartkloppingen en andere aandoeningen kregen van langdurig hoog (als ik me goed herinner ging dit om caffeine waardes gelijk aan 6-7 energiedrank per dag) caffeine gebruik.

Natuurlijk mag je zelf beslissen wat je wilt doen! Absoluut. Alleen komt koffie en dergelijke niet vaak met een disclaimer. Die gaf ik.

Wat jij ermee doet, dat is aan jou natuurlijk.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven