AndroidHealthClinic

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.181
Ik heb een buurjongetje die dat ook doet als het hem allemaal even teveel wordt. Zijn vaak de momenten waarop structuur ontbreekt enzo, al gaat dat gelukkig steeds beter.
Hoop niet dat je dat echt als training ziet, want het brengt je niets waar je wat aan hebt :(
Heeft hij ook de diagnose autisme? Die heb ik ook. Dat komt bij autistische mensen vaker voor.
Het komt door het te weinig uiten van spanningen. Dan op eens overlopen en een uitbarsting hebben terwijl ik de seconde voor de uitbarsting gewoon rustig lijk te zijn. Mensen schrikken daar wel van. Het gebeurt meestal als ik niet goed slaap.
Meestal haal ik de spanning weg met een creatieve uitlaatklep zoals trainen, tekenen en keyboard. Maar het loopt sneller op als ik niet slaap.

Heeft hij ook de diagnose autisme? Die heb ik ook. Dat komt bij autistische mensen vaker voor.
Het komt door het te weinig uiten van spanningen. Dan op eens overlopen en een uitbarsting hebben terwijl ik de seconde voor de uitbarsting gewoon rustig lijk te zijn. Mensen schrikken daar wel van. Het gebeurt meestal als ik niet goed slaap.
Meestal haal ik de spanning weg met een creatieve uitlaatklep zoals trainen, tekenen en keyboard. Maar het loopt sneller op als ik niet slaap.
Yes! Fijn dat je weet hoe je kan zorgen dat je spanning minder oploopt. Succes!

zit je op school of werk je?

@pineapple1025 Heb je je hand knijpers nog, kun je beter daar je frustratie op uitten

• #1.187
Het spreadsheet bestand bestaat nu alleen uit een nummer van de calorieen vandaag en wat affirmaties. Zo heb ik weer rust.
Nou maar hopen dat het zo blijft en dat ik niet alles weer ga opschrijven.

• #1.188
1000019306.jpg

• #1.189
Ik ben zo snel af aan het vallen dat ik elk uur er iets beter uit zie.
Zwarte koffie met kaneel 20-30 kopjes per dag, 40 gram shag per dag, nicotine plijsters en het vet smelt er vanaf terwijl ik spelletjes speel op de computer.
Kaneel heeft heel veel voordelen voor afvallen. Koffie en nicotine ook.

• #1.190
Heb 0 honger, ik eet wel nog natuurlijk. Het minimum wat ik nodig heb.

• #1.191
En groene thee niet meer. Als je groene thee wil gebruiken om af te vallen dan is er geen reden om niet gewoon koffie te pakken. Koffie verbrand meer dan groene thee.

Zwarte koffie met kaneel 20-30 kopjes per dag, 40 gram shag per dag, nicotine plijsters en het vet smelt er vanaf terwijl ik spelletjes speel op de computer.
Decafe?

Zeer zeer ongezond.

En dagen niet slapen zeker

40 gram shag maar wel nicotine pleisters… 20 tot 30 koffie. Aparte cut maar ieder zn manier.

• #1.199
Zodra ik me niet goed voel doe ik rustiger met deze methodes, maar voor nu mijn hartslag is gewoon normaal en heb voor de rest geen last.
Slapen is wel lastig en ik slaap steeds minder. Ik ga straks een poging doen om te slapen.
Voel me wel vrolijk in het algemeen heb niks te klagen.

• Like
Waarderingen: Boca
Creëer gewoon een kcal tekort van 500 kcal ipv dit soort technieken. Nergens voor nodig.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven