XXL Nutrition

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.221

Volgens een 1 rep max calculator met deze nummers zou mijn max ongeveer 60 kg zijn. Haha. Dat klopt niet want mijn beste strict press was 85 kg en ik ben nu flink wat sterker met hogere reps.
Ik ben heel explosief, beter met 1 rep max dan hogere reps. Dus die calculators kloppen niet voor mij.
Ik ga meer platen kopen dit is al het gewicht dat ik heb

• #1.223
Er zijn meerdere oorzaken voor hartkloppingen, maar er zijn gevallen bekend van mensen, vooral jongeren, die hartkloppingen en andere aandoeningen kregen van langdurig hoog (als ik me goed herinner ging dit om caffeine waardes gelijk aan 6-7 energiedrank per dag) caffeine gebruik.

Natuurlijk mag je zelf beslissen wat je wilt doen! Absoluut. Alleen komt koffie en dergelijke niet vaak met een disclaimer. Die gaf ik.

Wat jij ermee doet, dat is aan jou natuurlijk.
Ik ga er over lezen nu. Als het als nog gevaarlijk is als je je eigenlijk gewoon goed voelt dan ga ik wel aanpassingen maken.

• #1.224
1000019374.jpg
1000019386.jpg

• #1.225
375676788_317695787582210_8511056649193853375_n.jpg

Jouw kat?

Waarom drink je zoveel koffie & energy als je er toch niks van merkt? 12x suikervrije redbull per dag is ook geen goedkope hobby lijkt mij?

• #1.233
Het is weer 2 uur. Ik vind het zo leuk om wakker te zijn dat ik niet slaap tot ik uitgeput ben. Zo slaap ik maar een keer in de 2 dagen en als ik slaap, dan slaap ik 12 tot 16 uur.

Met 20 bakken koffie op of? 😋

Heb jij geen baantje of dagbesteding?

Misschien helpt zoiets om een soort van ritme te krijgen? Eens per twee dagen slapen is gewoon niet handig.

• #1.236
Ook ben ik goed op de bongo.

• #1.239
1000019408.jpg

• #1.240
Had net een paarse leeuw horen blaffen. In Nederland. Kan het bijna niet geloven. Maar weet niet zeker of het een paarse leeuw was.

• Bicep
Waarderingen: Boca
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven