- Waardering
- 10.261
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had je niet ook ringen waar je in het parkje dips op deed? of ben ik in de warJa klopt. Ik ben toch al weer 3000 calorieen aan het eten en de nicotine plijster gaf mijn huid irritatie dus ik heb het afgedaan.
Update, de optrekstang is geinstalleerd. Ik heb al meer dan 20 sets van optrekken gedaan vandaag.
Ik doe een expirement waar mijn enige training optrekken is.
![]()
Ik had geen zin om die buiten op te zetten en er af te halen, heb er ook niet echt een beschikbaare plek voor in de buurt. Ik heb nu een optrekstang die ik van iemand gekregen heb in onze tuin hangen.Had je niet ook ringen waar je in het parkje dips op deed? of ben ik in de war
Kun je die er ook aan hangen?
Ik doe graag simpel leven, ik heb geen zin om daar naar toe te fietsen, dan om te kleden, dan zweten en weer douchen. Optrekstang in de tuin kan ik direct aan gaan hangen en al mijn focus aan geven.Is er een reden waarom je niet naar een gym gaat? Just asking
Ik doe de neutrale grip die is het handigste met deze optrekstang.Doe je dan ook verschillende variaties? Bv chins en pull ups?
Is de one-arm chin-up niet een mooie uitdaging voor jouw?
Is ook weer een extra motivatie om die 6 kilo er af te trainen.
Als zij het kan, kan jij het ook!
Ik vertrek in men gymkledij en douche ook thuis. 😁Ik doe graag simpel leven, ik heb geen zin om daar naar toe te fietsen, dan om te kleden, dan zweten en weer douchen. Optrekstang in de tuin kan ik direct aan gaan hangen en al mijn focus aan geven.
Deed ik ook toen ik naar de gym ging.
Why?Ik sla ook af en toe tegen een betonnen muur zoals te zien aan mijn hand.
![]()
Training
Ik heb een buurjongetje die dat ook doet als het hem allemaal even teveel wordt. Zijn vaak de momenten waarop structuur ontbreekt enzo, al gaat dat gelukkig steeds beter.Training
Maar soms ook als ik overloop qua emotie, dat gebeurt niet vaak.