AndroidHealthClinic

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja klopt. Ik ben toch al weer 3000 calorieen aan het eten en de nicotine plijster gaf mijn huid irritatie dus ik heb het afgedaan.

Update, de optrekstang is geinstalleerd. Ik heb al meer dan 20 sets van optrekken gedaan vandaag.
Ik doe een expirement waar mijn enige training optrekken is.

Screenshot_20230905_171931_Video Player.jpg
Had je niet ook ringen waar je in het parkje dips op deed? of ben ik in de war

Kun je die er ook aan hangen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.163
Had je niet ook ringen waar je in het parkje dips op deed? of ben ik in de war

Kun je die er ook aan hangen?
Ik had geen zin om die buiten op te zetten en er af te halen, heb er ook niet echt een beschikbaare plek voor in de buurt. Ik heb nu een optrekstang die ik van iemand gekregen heb in onze tuin hangen.

Is er een reden waarom je niet naar een gym gaat? Just asking

• #1.165
Is er een reden waarom je niet naar een gym gaat? Just asking
Ik doe graag simpel leven, ik heb geen zin om daar naar toe te fietsen, dan om te kleden, dan zweten en weer douchen. Optrekstang in de tuin kan ik direct aan gaan hangen en al mijn focus aan geven.

• #1.166
Niet dat ik de gym niet leuk vind, ik vind deadlift leuk. Maar ik ben nu focussen op optrekken.

• #1.167
Iets teveel jointjes op na dat 4 of 5 dagen niet meer hebt gerookt. Voelt goed, maar wel een beetje misselijk.... Haha

• Like
Waarderingen: Boca
  • #1.168
Als ik niet flex zie ik er wat minder droog uit moet ik wel zeggen.

Hier een update video, dat is meer realistisch dan een foto.
Ik weeg momenteel rond de 72 tot 74 kilo. Ik ben af aan het vallen en mijn doel is 66 tot 68 kg.

Mijn plan:

Extreem veel optrekken dagelijks (Geen andere kracht training, alleen maar optrekken)d
2000 tot 2500 calorieën eten en vooral gezond eten met veel eiwitten
En ik doe niet meer geforceerd wandelen en fietsen. Ik wandel of fiets nu alleen ergens naar als dat nodig is.

Doe je dan ook verschillende variaties? Bv chins en pull ups?

• #1.171
Doe je dan ook verschillende variaties? Bv chins en pull ups?
Ik doe de neutrale grip die is het handigste met deze optrekstang.
Ik doe nu ook dumbbell schouder drukken en hanging leg raise
Ook ben ik gestopt met calorieen tellen, ik eet nu gezond maar best veel maar ik train ook veel. Ik ga ook beter proberen te slapen voortaan zodat ik beter herstel.

Is de one-arm chin-up niet een mooie uitdaging voor jouw?
Is ook weer een extra motivatie om die 6 kilo er af te trainen.
Als zij het kan, kan jij het ook!

• #1.173
Is de one-arm chin-up niet een mooie uitdaging voor jouw?
Is ook weer een extra motivatie om die 6 kilo er af te trainen.
Als zij het kan, kan jij het ook!

Ja dat is toevallig een van mijn doelen. Ik wil het uitvoeren zonder bewust te cutten maar in plaats daarvan door meer spieren op de bouwen. Vandaar heb ik een nieuwe topic aangemaakt

• #1.176
Ok. Ik heb een plan samengesteld met al de theorieën over training en wat ik wil bereiken met mijn lichaam.
Dit kan over komen als een heel apart plan voor jullie.
Het hele doel hier van is zo licht en snel mogelijk te worden zodat ik elk deel van mijn lichaam zo snel mogelijk kan bewegen. En met licht bedoel ik 58-62 kg. Ik wil ook mijn botten zo sterk mogelijk te maken. De extreem explosieve reps zorgen ervoor dat ik mijn lichaam sneller kan bewegen en de botten worden er sterker van, ook met landen van de jump squat worden de botten steeds sterker. Ik ga een beetje opscheppen, ik kan met 75% kracht tegen metalen paaltjes aantrappen met mijn scheen zonder pijn. Doe dat niet na asjeblieft ik ben een beetje koekoek

Hier is een screenshot van het plan.

Schermafbeelding 2023-09-07 075552.png

Training
Maar soms ook als ik overloop qua emotie, dat gebeurt niet vaak.
Ik heb een buurjongetje die dat ook doet als het hem allemaal even teveel wordt. Zijn vaak de momenten waarop structuur ontbreekt enzo, al gaat dat gelukkig steeds beter.
Hoop niet dat je dat echt als training ziet, want het brengt je niets waar je wat aan hebt :(

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven