MuscleMeat

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.262
Ik ben nu een vrijwillige opname aan het regelen, sta nu in de wachtrij voor de huis arts post en dan regel ik dat ze de crisisdienst van de vincent van gogh bellen. (die kan niet iedereen bellen)
De "Hulpverleners" van de orginisatie waar ik woon zijn niet bepaald nuttig dus ik doe het zelf wel. Ik vraag al weken lang om hulp en mijn geduld is op.

• #1.263
Geen opname. Ik neem het toch zelf in de hand. Ik lever het koffie apperaat, de koffie en de nicotineplijsters in bij mijn ouders.

Goede beslissing

?u=https%3A%2F%2Ftse1.mm.bing.net%2Fth%3Fid%3DOIP.jpg

• #1.266
Opname zou niet goed zijn. Daar geven ze toch niet om je en willen ze alleen maar de medicijnen verhogen in plaats van te helpen, en ik ben net grotendeels van de medicijnen af. De zorgmachteging is ook verlopen en er is duidelijk risico dat als ik opgenomen word dat dan de zorgmachteging word geforceerd op een of andere manier.

Het koffiezetapparaat an sich is niet het probleem, maar het doorslaan in extremen. En volgens mij heb je dat zelf ook wel in de gaten. De grote vraag is of je dit op eigen kracht kunt oplossen.

Wij steunen je wel als je ergens mee zit

Het koffiezetapparaat an sich is niet het probleem, maar het doorslaan in extremen. En volgens mij heb je dat zelf ook wel in de gaten. De grote vraag is of je dit op eigen kracht kunt oplossen.
Idd. Heb dit in een ander topic ook eens aangehaald. Het doorslaan in extremen is een stevige vorm van verslaving. Dit alleen aanpakken is niet evident. Zeker niet in moeilijke momenten.
Kunnen praten op moeilijke momenten is zooo belangrijk.

• #1.272
De extremen in waar ik door sla zijn onbegrenst en mijn persoonlijkheid wisselt om de dag. Ik luister dan weer totaal andere muziek, praat anders, enzovoort.
Ik zie dan mijn ogen veranderen en samen gaan met de persoonlijkheid die ik op het huidig moment heb.
Het zijn pieken en dalen, maar het is een stijgende lijn. Ik wou dat ik het kon begrijpen.

• #1.273
Mijn leven bestaat nu uit niets anders dan zogenaamde toevallige gebeurtenissen maar daar ben ik aan gewend geraakt. Eerst kreeg ik daar een psychose van.
Als ik die op zou noemen dan durf ik te wedden dat je die niet gelooft al ben je al spiritueel of iets in die richting.

• #1.274
Ik heb het niet over een paar keer een voorgevoel hebben wat iemand gaat zeggen of wanneer iemand belt. Ik heb dat iets meer dan een paar keer, namelijk de hele dag.

Mijn leven bestaat nu uit niets anders dan zogenaamde toevallige gebeurtenissen maar daar ben ik aan gewend geraakt. Eerst kreeg ik daar een psychose van.
Als ik die op zou noemen dan durf ik te wedden dat je die niet gelooft al ben je al spiritueel of iets in die richting.
Misschien is iets meer structuur in je leven dan handig? Vrijwilligerswerk iets voor je?

• #1.280
Weer wakker geworden om 5 uur zit ik weer zonder koffieapparaat.
Was verstrooid gister

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven