AndroidHealthClinic

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.281

Lees dit maar en trek de conclusie of een fit persoon dood kan gaan van koffie drinken. De antwoord op die vraag is ook de antwoord op de vraag of je een beetje dom bent of niet.

Lees dit maar en trek de conclusie of een fit persoon dood kan gaan van koffie drinken. De antwoord op die vraag is ook de antwoord op de vraag of je een beetje dom bent of niet.

Doodgaan door cafeïne overdosis is zeer zeldzaam. Hartproblemen niet.

We sincerely hope that information given about the frequency and the categories at a higher risk for caffeine intoxications may be useful for both clinicians and pathologists for a better understanding of the potentially fatal complications of coffee consumption.

Laatst bewerkt:
  • #1.283
Sorry was even boos, net wakker.
Ik heb mijn koffie weer ben van plan het minder te drinken. Met nicotineplijsters gestopt. Dus nog steeds koffie maar niet teveel

Dan denk ik shit ik heb allemaal weer rare dingen gedaan in het slaaptekort dan word ik weer wakker en weet ik even niet wat ik moet doen.

Sorry was even boos, net wakker.
Ik heb mijn koffie weer ben van plan het minder te drinken. Met nicotineplijsters gestopt. Dus nog steeds koffie maar niet teveel

Dan denk ik shit ik heb allemaal weer rare dingen gedaan in het slaaptekort dan word ik weer wakker en weet ik even niet wat ik moet doen.
Als je mate kunt houden zijn 3-4 bakjes koffie per dag niet slecht voor je. Beter is 1 beker in de ochtend, en verder niet. zou in elk geval geen stims nemen na uur of twee in de middag.

• #1.287

Voel me nog steeds dik eerlijk gezegd.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
  • #1.291
Thx

Mijn doel voor nu met Strict Press is 85 kg, dus ik ga weer naar de gym af en toe.
Dat is mijn oude record van toen ik zwaarder was.
Dit doel wil ik bereiken terwijl ik 70 kg of minder weeg.

ohp kan altijd misleidend zijn maar het ziet er uit alsof je er al meer reps mee kunt

• #1.293
1000019528.jpg

• #1.295
Ik snap echt niet hoe je "buik" over je broek kan hangen, maar wel zichtbare buikspieren. Is dit overgebleven huid na het afvallen?
Weet ik niet zeker, ik heb wel vaak overgewicht gehad in mijn leven.
Ik heb wel nog wat buikvet maar een sterke core, voor die reden zijn de buikspieren zichtbaar met een hoger lichaamsvetpercentage.

• #1.296

Ik ga liedjes uploaden met AI stem en MPC beats software. Iemand had me uitgedaagd om binnen een half uur een liedje te maken, 80% van die tijd was de software downloaden. :roflol:

Thx

Mijn doel voor nu met Strict Press is 85 kg, dus ik ga weer naar de gym af en toe.
Dat is mijn oude record van toen ik zwaarder was.
Dit doel wil ik bereiken terwijl ik 70 kg of minder weeg.
Echt respect man, die 4*60 vond ik al best indrukwekkend. Alle vertrouwen dat het je gaat lukken!

• #1.298
Thx

Muziek maken is leuk :roflol:

• #1.299

Shrugs tot ik niet meer kan diep in de nacht.

• #1.300
Heb vandaag een stuk minder koffie gedronken. En ik rook nu shag met lange vloei, daardoor rook ik veel minder. Is een mentaal trucje.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven