MarkGripStrength
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.394
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe ziet een gemiddelde dag van jou eruit? Doe je voldoende om moe te worden?Ik kan maar niet slapen, ik ben wel moe.
Heb ook veel minder koffie gedronken...
Ik heb momenteel geen werk. Vandaag gaan we daar voor bellen. Maar ik train wel veel en dagelijks, ik snap niet waarom ik niet in slaap val.Hoe ziet een gemiddelde dag van jou eruit? Doe je voldoende om moe te worden?
Naast lichamelijk inspanning kan je ook wel wat mentale inspanning gebruiken gedurende de dag.Ik heb momenteel geen werk. Vandaag gaan we daar voor bellen. Maar ik train wel veel en dagelijks, ik snap niet waarom ik niet in slaap val.
Je hebt gelijk. Ik ben bang dat werken in de groenvoorziening daar niet mee gaat helpen... Om de psychoses de voorkomen, denk ik gewoon nooit na. Ik vermijd ook alles waarvoor ik na moet denken zoals moeilijke spelletjes. Misschien moet ik gaan schaken?Naast lichamelijk inspanning kan je ook wel wat mentale inspanning gebruiken gedurende de dag.
Online schaken zou een idee kunnen zijn, maar ook iets simpels als een Rubiks cube, of strategy games. Ik weet niet of jij langer tijd hetzelfde interessant vind of dat je steeds opzoek bent naar iets nieuws.Je hebt gelijk. Ik ben bang dat werken in de groenvoorziening daar niet mee gaat helpen... Om de psychoses de voorkomen, denk ik gewoon nooit na. Ik vermijd ook alles waarvoor ik na moet denken zoals moeilijke spelletjes. Misschien moet ik gaan schaken?
Ja dat klopt. Meestal als ik ergens voor moet nadenken, denk ik f**k dit en ga ik iets anders doen.Online schaken zou een idee kunnen zijn, maar ook iets simpels als een Rubiks cube, of strategy games. Ik weet niet of jij langer tijd hetzelfde interessant vind of dat je steeds opzoek bent naar iets nieuws.
Is paper trading een idee?Ik was een tijdje c++ aan het leren. Toen kon ik wel goed slapen. Maar, ik weet niet of ik dat leuk vind.
Probeer dan eens door te zetten en te ontdekken dat het je ook veel kan opleveren als je ergens over moet nadenken.Ja dat klopt. Meestal als ik ergens voor moet nadenken, denk ik f**k dit en ga ik iets anders doen.
Ik heb het opgezocht. Dus dat is investeren zonder geld? Zou de echte markt op de zelfde manier werken? Als mensen er weinig waarde aan hechten?
Je speelt/oefent daarmee in de echte markt, als het je interesse kan wekken en je hebt er gevoel voor kan je er tzt wel geld mee verdienen.Ik heb het opgezocht. Dus dat is investeren zonder geld? Zou de echte markt op de zelfde manier werken? Als mensen er weinig waarde aan hechten?
Het lijkt me op dit moment niet interessant sorry. Met online schaken heb ik dat het nep voelt want ik kan niet mijn hoofd bewegen en het perspectief van de stukjes veranderen, ik doe ze liever met de hand verzetten dan speel ik veel beter.Je speelt/oefent daarmee in de echte markt, als het je interesse kan wekken en je hebt er gevoel voor kan je er tzt wel geld mee verdienen.
Is er een schaakclub bij je in de buurt, of heb je een schaakcomputer?Het lijkt me op dit moment niet interessant sorry. Met online schaken heb ik dat het nep voelt want ik kan niet mijn hoofd bewegen en het perspectief van de stukjes veranderen, ik doe ze liever met de hand verzetten dan speel ik veel beter.
Rubiks kubik lijkt me wel een goed idee die had ik vroeger gehad.
Er is een dagbesteding hier in de buurt waar dat kan. Als ik me goed herinner doen ze dat maar 1 of 2x per week maar ik kan vragen of het vaker kan. Er was toen zon man die zo trots alles begon uit te leggen en al mijn fouten begon te zeggen toen ik 1x verloren had. Daar had ik niet echt zin in...Is er een schaakclub bij je in de buurt, of heb je een schaakcomputer?