Fitness Seller

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.301
Ik kan maar niet slapen, ik ben wel moe. ???
Heb ook veel minder koffie gedronken...

• #1.304
Het is niet echt dat ik lig te piekeren of zo. Ik ben goed geworden in mijn hoofd leeg maken. Ik lig daar gewoon en ik val niet in slaap.

• #1.306
Naast lichamelijk inspanning kan je ook wel wat mentale inspanning gebruiken gedurende de dag.
Je hebt gelijk. Ik ben bang dat werken in de groenvoorziening daar niet mee gaat helpen... Om de psychoses de voorkomen, denk ik gewoon nooit na. Ik vermijd ook alles waarvoor ik na moet denken zoals moeilijke spelletjes. Misschien moet ik gaan schaken?

• #1.307
Ik was een tijdje c++ aan het leren. Toen kon ik wel goed slapen. Maar, ik weet niet of ik dat leuk vind.

Je hebt gelijk. Ik ben bang dat werken in de groenvoorziening daar niet mee gaat helpen... Om de psychoses de voorkomen, denk ik gewoon nooit na. Ik vermijd ook alles waarvoor ik na moet denken zoals moeilijke spelletjes. Misschien moet ik gaan schaken?
Online schaken zou een idee kunnen zijn, maar ook iets simpels als een Rubiks cube, of strategy games. Ik weet niet of jij langer tijd hetzelfde interessant vind of dat je steeds opzoek bent naar iets nieuws.

• #1.309
Als ik bijvoorbeeld een lorezepam inneem. Dat veranderd letterlijk niks bij mij.

• #1.310
Online schaken zou een idee kunnen zijn, maar ook iets simpels als een Rubiks cube, of strategy games. Ik weet niet of jij langer tijd hetzelfde interessant vind of dat je steeds opzoek bent naar iets nieuws.
Ja dat klopt. Meestal als ik ergens voor moet nadenken, denk ik f**k dit en ga ik iets anders doen.

• #1.315
Je speelt/oefent daarmee in de echte markt, als het je interesse kan wekken en je hebt er gevoel voor kan je er tzt wel geld mee verdienen.
Het lijkt me op dit moment niet interessant sorry. Met online schaken heb ik dat het nep voelt want ik kan niet mijn hoofd bewegen en het perspectief van de stukjes veranderen, ik doe ze liever met de hand verzetten dan speel ik veel beter.
Rubiks kubik lijkt me wel een goed idee die had ik vroeger gehad.

Het lijkt me op dit moment niet interessant sorry. Met online schaken heb ik dat het nep voelt want ik kan niet mijn hoofd bewegen en het perspectief van de stukjes veranderen, ik doe ze liever met de hand verzetten dan speel ik veel beter.
Rubiks kubik lijkt me wel een goed idee die had ik vroeger gehad.
Is er een schaakclub bij je in de buurt, of heb je een schaakcomputer?

• #1.317
Is er een schaakclub bij je in de buurt, of heb je een schaakcomputer?
Er is een dagbesteding hier in de buurt waar dat kan. Als ik me goed herinner doen ze dat maar 1 of 2x per week maar ik kan vragen of het vaker kan. Er was toen zon man die zo trots alles begon uit te leggen en al mijn fouten begon te zeggen toen ik 1x verloren had. Daar had ik niet echt zin in... :roflol:

• #1.319

Deze video niet kijken asjeblieft. Dit zijn geheime vecht technieken.

Ik geloof niet in geheime vechttechnieken, vechten is voor mij een vorm van beschermen en met minimaal gepast geweld een tegenstander uitschakelen. Dat wat jij doet in je bewegingen ben ik ook mee bezig maar probeer heel snel mijn techniek te verbeteren. Ik geloof niet in een super lichaam of ongekende power, ik ben er heel duidelijk in dat ik gebruik wat nodig is om en doel te behalen. Ik ben er ook heel eerlijk in dat er voor mij meer is dan vechten en in uiterste nood dat gebruik wat het voor mij kan rechtvaardigen.

Eerlijk zijn is voor mij ook een probleem, men mag denken dat het allemaal een grap is op de video, maar ik zie wel techniek op een bepaald niveau.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven