XXL Nutrition

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.321
Ik geloof niet in geheime vechttechnieken, vechten is voor mij een vorm van beschermen en met minimaal gepast geweld een tegenstander uitschakelen. Dat wat jij doet in je bewegingen ben ik ook mee bezig maar probeer heel snel mijn techniek te verbeteren. Ik geloof niet in een super lichaam of ongekende power, ik ben er heel duidelijk in dat ik gebruik wat nodig is om en doel te behalen. Ik ben er ook heel eerlijk in dat er voor mij meer is dan vechten en in uiterste nood dat gebruik wat het voor mij kan rechtvaardigen.
Haha het is maar een grapje, ik ben gewoon aan het dollen in die video

Dat kan ik duidelijk zien, ik kan ook je foto's en video's herkennen van vroeger en nu. En die trap op het einde was het volgende wat ik wou opmerken.

• #1.326

Nieuwe rap single

Een dagbesteding zou je goed doen man, maak er maar werk van.
Iets dat jou structuur brengt, een reden om uit je bed te komen (en er ook in te gaan savonds), een nuttige bezigheid,...

• #1.328
Ja klopt. Dadelijk deadliften bij sportschool misschien. Wil zien hoe vaak ik 180 kg kan.

• #1.329

2x dus. Had meer verwacht. Heb het ook al meer dan een half jaar niet gedaan.
Ik heb daarna was lateral raises, hammer curls en dumbbell shoulder press gedaan.
Ik ga de deadlift voorlopig weglaten en de onderug op bouwen met back extensions

• #1.330
Techniek sloeg ook nergens op. Dit was eigenlijk gewoon stoer doen voor een filmpje. Als ik dat met strict press doe heb ik ten minste goede techniek.

2x dus. Had meer verwacht. Heb het ook al meer dan een half jaar niet gedaan.
Ik heb daarna was lateral raises, hammer curls en dumbbell shoulder press gedaan.
Ik ga de deadlift voorlopig weglaten en de onderug op bouwen met back extensions

Whaaaat the.. dat is echt ontzettend sterk man :roflol: serieus. Ga door met deadliften (ook wat volume bedoel ik dan, 3 sets 5 reps en dergelijke).

• #1.333
Thx. Van de voorkant is de techniek niet goed te zien. Ik voelde dat het in 2 bewegingen ging. Deadlift moet in 1 beweging gaan.

Thx. Van de voorkant is de techniek niet goed te zien. Ik voelde dat het in 2 bewegingen ging. Deadlift moet in 1 beweging gaan.

Het gaat in 1 beweging, het is gewoon dat je een beetje aan je lockout/vanaf knie omhoog kan werken, maar techniek ziet er prima uit zover ik kan zien. Inderdaad misschien een volgende week vanaf de zijkant ook. Maar vooral doorgaan hoor, als dat lukt (mentaal/tijd/energie), want je kúnt het zeker!

• #1.335
Ik ben eigenlijk heel ziek in mijn hoofd, sinds wat er mij allemaal is aangedaan hoop ik dat iemand te ver drijft zodat ik hun dood kan slaan. Ik hoop ook dat de meeste mensen sterven. En dan heb ik het niet over het parkje gebeuren, ik vond Kameel echt een toffe gast.
Ik ben mishandeld in de psychtirtratische inrichting en ik was uitgezonderd als kind omdat ik niet communiceerde vanwege mijn zware autisme. Mijn ouders zijn altijd goed voor me geweest. Maar de samenleving niet.
Ik hoop oprecht dat de meeste mensen sterven. Dan denk ik, moet maar positief denken. Dan heb ik constant affirmaties in mijn hoofd en andere positieve dingen. Maar zodra ik probeer te slapen komen de gedachtes die ik heb onderdrukt volle bak binnen. Elke keer voordat ik ga slapen lijkt het of als ik in de hel zit.

• #1.336
Sorry. Zo is het. Ik doe me altijd als dom voor.

• #1.337
Ik vergeet dingen gewoon niet. Ik heb een fotografisch geheugen.

Ik ben eigenlijk heel ziek in mijn hoofd, sinds wat er mij allemaal is aangedaan hoop ik dat iemand te ver drijft zodat ik hun dood kan slaan. Ik hoop ook dat de meeste mensen sterven. En dan heb ik het niet over het parkje gebeuren, ik vond Kameel echt een toffe gast.
Ik ben mishandeld in de psychtirtratische inrichting en ik was uitgezonderd als kind omdat ik niet communiceerde vanwege mijn zware autisme. Mijn ouders zijn altijd goed voor me geweest. Maar de samenleving niet.
Ik hoop oprecht dat de meeste mensen sterven. Dan denk ik, moet maar positief denken. Dan heb ik constant affirmaties in mijn hoofd en andere positieve dingen. Maar zodra ik probeer te slapen komen de gedachtes die ik heb onderdrukt volle bak binnen. Elke keer voordat ik ga slapen lijkt het of als ik in de hel zit.
Tijd voor nieuwe medicatie en gesprek met psycholoog

• #1.340
Het is gewoon dat het goed gaat omdat het moeilijk is om te ver te drijven.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven