AndroidHealthClinic

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
maar een ding wel ik blijft wel consistent ik blijf steeds trainen al is het maar met calishenics
mischien moet ik de cut gewoon vergeten tot dat ik andere medicatie heb want ik wordt er eerlijk gezegd gek van
zelfs in deze foto van vorig jaar was ik niet droog of breed genoeg het zit altijd in mn hoofd dat ik breder of droger moet worden
ben er ook al vaker suicidaal van geworden

asd.jpg

Hoe vaak ga je deze foto nog posten?

• Topic Starter Topic Starter
ik heb zin in moe en honger
welderusten

dieet vandaag niet echt goed maar valt wel binnen de calorieën
2 x boterham met pindakaas 500 calorieen
2x frikandelbroodjes 700 calorieen
en 6 schepjes eiwitpoeder 600 calorieen
totaal 1900 calorieen 152 eiwit
ik eet niks meer vandaag
Je kan toch niet gaan leven op 2 boterhammen en 2 frikandelbroodjes en wat eiwit poeder man. Kom op, echt totaal niet gezond dit. Eiwit poeder is geen voeding het is een toevoeging. Staat ook achter op de pot als je het even leest....

Je kan toch niet gaan leven op 2 boterhammen en 2 frikandelbroodjes en wat eiwit poeder man. Kom op, echt totaal niet gezond dit. Eiwit poeder is geen voeding het is een toevoeging. Staat ook achter op de pot als je het even leest....
ik zal de persoon zijn de het laaste lacht
wanneer ik 100 kg weeg met 30% vp shredded en 300 kg deadlift ga ik zeggen
dit komt allemaal door mijn eiwitpoeder en frikandelbroojes dieet

ik zal de persoon zijn de het laaste lacht
wanneer ik 100 kg weeg met 30% vp shredded en 300 kg deadlift ga ik zeggen
dit komt allemaal door mijn eiwitpoeder en frikandelbroojes dieet
30% vp shredded. Je moet even de 10 stemmen in je hoofd uitzetten als je typt

dat 30% vp shredded was een grapje
maar denk echt als ik naar 100 kg bulk zou een 280 kg ofzo deadlift wel mogelijk zijn

slaap gainz
heb 5 mg lorezepam op binnen 1 uur maar kan niet slapen

Het is een voedingssupplement, toevoeging aan je eten. Is niet de bedoeling dat je dat los als maaltijd gaat eten, geen maaltijd vervanger. Het is wel voedsel, maar deze guy eet 6 scoops op een dag als maaltijd. Niet de bedoeling

Maar waarom zie je het als een supplement? Het bevat kcals, voedingstoffen.....waarom zie je het niet als voeding? Een krop sla zie je wel als voeding?

Dat de voeding van TS ruk is snap ik ook wel.

Maar waarom zie je het als een supplement? Het bevat kcals, voedingstoffen.....waarom zie je het niet als voeding? Een krop sla zie je wel als voeding?

Dat de voeding van TS ruk is snap ik ook wel.
Omdat het niet de bedoeling is om los te eten als maaltijd. Het is toch een supplement? Pre workout bevat ook kcal en carbs, is het voeding? Maar beetje stomme discussie weer. Dit is weer zoiets wat ik vind en dan jij niet

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven