Fitness Seller

cutten naar een respectabel vp - originele naam

Ja, training ging niet echt super.
Na die 5 setjes of zo had ik het wel gehad.
Ik doe niet vaak incline en zo, zou ik wel moeten doen... Redelijk vaak fdb flies.
Hoe ziet voor jou een ideale chest training eruit?

Ga ik zeker doen! Ik wil sterker worden, dus na opwarmen voortaan iets in de richting van 5x5 doen.
Ben zelf niet echt blij met mn gewicht, maarja, play the cards you're dealt hè:p

Borst meestal:
Bench flat 3 setjes 6 reps
Bench schuin 3 setjes 6 reps
Flys/cable flys/peck deck 3 setjes 8 reps

Meestal pak ik dan triceps/biceps er bij doe ik twee oefeningen. Try it out!

• Topic Starter Topic Starter

hee stiekeme lurker!

Met de bb progressie gaat het niet zo super.
Sinds kort heb ik hulp gezocht voor geestelijke problemen. Ik verwaarloos al jaren meerdere aspecten van mijn leven en "gewoon doen" is al jaren niet zo gewoon meer.
Dus nu zit ik aan angst/psychose onderdrukkers en SSRI's (antidepressiva) hierdoor hou ik ook meer vocht vast en lijkt de motivatie minder te worden.
Het is volgens mij ook niet een goed middel wat ik nu heb, dus ga ik verder zoeken naar een goede.

Ik wil een degelijk schema op gaan stellen en daar veel cardio in verwerken (adviseerde de psychologe zelfs voor de endorfines). Hier ga ik de komende tijd op bb gebied aan werken, en eten wil ik ook verbeteren. Krijg niet eens genoeg eiwitten binnen de laatste tijd.

Je Anne

Balen man, zit zelf ook aan de SSRI. Houd daarom ook donders veel vocht vast..
Is echt klote man, eerste maanden dat ik ermee begon was ik zo'n ~10 kilo aangekomen.
Helaas kan ik niet zonder. Als ik mijn doel bereikt heb en bepaalde zaken die voor veel stress zorgen opgelost heb ga ik proberen af te bouwen.

Let wel op dat afbouwen +-6 maanden kan duren, nu je er aan begint.
Wat voor SSRI heb je? Ik heb Citalopram en ik begon met een lage dosering.
Daarna afspraak om te kijken hoe het werkt, dosering wat verhogen, wat verhogen, wat verhogen. Tot je geen verschil merkt en dan de vorige dosering.

Laatst bewerkt:
Met de bb progressie gaat het niet zo super.
Sinds kort heb ik hulp gezocht voor geestelijke problemen. Ik verwaarloos al jaren meerdere aspecten van mijn leven en "gewoon doen" is al jaren niet zo gewoon meer.
Dus nu zit ik aan angst/psychose onderdrukkers en SSRI's (antidepressiva) hierdoor hou ik ook meer vocht vast en lijkt de motivatie minder te worden.
Het is volgens mij ook niet een goed middel wat ik nu heb, dus ga ik verder zoeken naar een goede.
Heb je een diagnose na een psychiatrische screening of is het 'gewoon' op initiatief van een dokter dat je met medicatie start? Mag gerust ook via PM als je daar niet openbaar over wil praten.

Klinkt misschien raar, maar wees blij dat je niet enorm in gewicht toeneemt door je medicatie en dat het 'maar' vocht is. Zie er geregeld op m'n werk die heel wat kilo's bijkomen na een tijdje... Je ziet er met dat vocht gewoon voller uit, maar progressie blijf je vast wel goed zien? Of niet?

originele naam zei:
Ik wil een degelijk schema op gaan stellen en daar veel cardio in verwerken (adviseerde de psychologe zelfs voor de endorfines). Hier ga ik de komende tijd op bb gebied aan werken, en eten wil ik ook verbeteren. Krijg niet eens genoeg eiwitten binnen de laatste tijd.
Werk van maken! Zal je baat bij hebben op alle vlak :)

Balen man, zit zelf ook aan de SSRI. Houd daarom ook donders veel vocht vast..
Is echt klote man, eerste maanden dat ik ermee begon was ik zo'n ~10 kilo aangekomen.
Helaas kan ik niet zonder. Als ik mijn doel bereikt heb en bepaalde zaken die voor veel stress zorgen opgelost heb ga ik proberen af te bouwen.

Let wel op dat afbouwen +-6 maanden kan duren, nu je er aan begint.
Wat voor SSRI heb je? Ik heb Citalopram en ik begon met een lage dosering.
Daarna afspraak om te kijken hoe het werkt, dosering wat verhogen, wat verhogen, wat verhogen. Tot je geen verschil merkt en dan de vorige dosering.

Zit nu aan de xeroxat.. zal wel een andere worden binnenkort. Heb de verhalen wel gelezen inderdaad, al probeer ik ze veelal te vermijden.
Verslavende troep. Is precies gif wat je in je lijf gooit, van ieder pilletje een kwaaltje en voor elk kwaaltje een pilletje. Morgen maar eens de huisarts bellen voor plasproblemen...
Maar ik blijf gewoon proberen. Zal graag medicatie hebben waar ik wel baat bij heb.

Heb je een diagnose na een psychiatrische screening of is het 'gewoon' op initiatief van een dokter dat je met medicatie start? Mag gerust ook via PM als je daar niet openbaar over wil praten.

Klinkt misschien raar, maar wees blij dat je niet enorm in gewicht toeneemt door je medicatie en dat het 'maar' vocht is. Zie er geregeld op m'n werk die heel wat kilo's bijkomen na een tijdje... Je ziet er met dat vocht gewoon voller uit, maar progressie blijf je vast wel goed zien? Of niet?

Werk van maken! Zal je baat bij hebben op alle vlak :)
Via de psychiater en screening + communicatie met de behandelend psychologe diagnoses opgesteld. Zware depressie e.d. Het is niet zomaar dat ze zulk soort middelen voorschrijven lijkt me.
Het is zo jammer om je dagelijks zien te 'verdikken', kaaklijn die wegvaagt en zo. Ik zie nog wel een v-vorm en vind mezelf semi-buff, maar ik voel me weer dik.

Zeker balen man, hoe lang heeft het geduurt?
SSRI's zijn toch wel heftige medicijnen, ik heb 4-5 maanden bij een psycholoog rondgelopen voordat we de stap namen om voor medicatie te gaan. En klopt, het is zeker troep. Maar het werkt wel.

Sterkte ermee man!
Niet opgeven!

Geprobeerd om zonder de medicijnen te kijken wat het doet ?

No trolling ! Heb een jaartje in de shit gezeten en juist door te stoppen met die shit, een maand een hel ga je dingen wel helder zien, ga je de confrontatie aan, met een heldere mind kon ik er beter aan werken. Maar is per persoon verschillend.

Blijft een b*ch, issues tussen de oren.

Maar neem mij als voorbeeld dat het altijd NOG erger kan.

Succes kerel !

Zeker balen man, hoe lang heeft het geduurt?
SSRI's zijn toch wel heftige medicijnen, ik heb 4-5 maanden bij een psycholoog rondgelopen voordat we de stap namen om voor medicatie te gaan. En klopt, het is zeker troep. Maar het werkt wel.

Sterkte ermee man!
Niet opgeven!

Van het moment dat ik een doorverwijzing aanvroeg naar een 'diagnose'en medicijnen zo'n 4-5 weken

Geprobeerd om zonder de medicijnen te kijken wat het doet ?

No trolling ! Heb een jaartje in de shit gezeten en juist door te stoppen met die shit, een maand een hel ga je dingen wel helder zien, ga je de confrontatie aan, met een heldere mind kon ik er beter aan werken. Maar is per persoon verschillend.

Blijft een b*ch, issues tussen de oren.

Maar neem mij als voorbeeld dat het altijd NOG erger kan.

Succes kerel !

Ik gebruik sinds enkele weken medicijnen dus ik weet precies wat het doet als ik niks gebruik...
Ik heb de hel ook wel gezien, en uiteindelijk kom je er wel weer uit ja, maar ik ben nu al een jaar of twee niet veel veranderd qua hoe ik me voel. Gaat slecht sinds mn 12e of zo.
Dankjulliewel

Na een nacht enorm zweten stond ik er zo bij (net uit bed)

zDcdMG1.png

comments over proporties en zo mag :thumbs: krijg een beetje een Johnny bravo gevoel bij deze foto maar misschien ligt het aan de hoek

Deadlift dagje, ging lekker.

55kg BOR's opwarmen
95kg deadlifts opwarmen
115kg x 8
125kg x 4
115kg x 7
had niet veel kracht meer dus ging 105 reppen

30 minuten cardio:cool:
140bpm, is dat goed? Heb niet zoveel verstand van die hartritme range.

Deadlift dagje, ging lekker.

55kg BOR's opwarmen
95kg deadlifts opwarmen
115kg x 8
125kg x 4
115kg x 7
had niet veel kracht meer dus ging 105 reppen

Hangt van je leeftijd etc... af maar lijkt me goed (zit toch binnen mijn range).

Al moet ik zelf zeggen dat ik die heartrange nogal overschat vind kcal in vs kcal out is hoe ik het zie.

Hangt van je leeftijd etc... af maar lijkt me goed (zit toch binnen mijn range).

Al moet ik zelf zeggen dat ik die heartrange nogal overschat vind kcal in vs kcal out is hoe ik het zie.

wat bedoel je met kcal in kcal out? Eten en BMR + cardio of zo?
Moet ik precies geloven wat die machine zegt over verbrande calorieën? Ik weet wel dat als je hartritme te hoog is je je energie uit andere bronnen dan vet haalt of zo... beetje een leek op het gebied van cardio :o

---
Ik doe mee met de 100 dagen clean challenge die sommigen op het forum doen, in mijn geval geen thc en drank. Zometeen ff trainen.
Ook omdat ik een nieuw medicijn krijg die op de lever werkt.

trein was 3.5/5
weinig energie maar wel 30 minuten+ cardio en goede borst bicep training

Laatst bewerkt:
Doorsnuffel eens wat onderzoeken over vetverbranding.
Meeste zal gaan over trainen binnen 60 en 70% van je theoretische maximale hartslag (220-leeftijd, dus 200 in jouw geval).

Merk wel bij mezelf dat ik veel sneller vet verbrand met intervaltraining op een hogere hartslag (+150).

In, ik ga je volgen. Good luck!

Doorsnuffel eens wat onderzoeken over vetverbranding.
Meeste zal gaan over trainen binnen 60 en 70% van je theoretische maximale hartslag (220-leeftijd, dus 200 in jouw geval).

Merk wel bij mezelf dat ik veel sneller vet verbrand met intervaltraining op een hogere hartslag (+150).

HIIT ben ik te lui voor :o
Ik neem nu wel gewoon aan dat 140 prima is, wil ook niet sneller gaan op die loopband 20-40 minuten lang:D
In, ik ga je volgen. Good luck!

Weklom :thumbs:

---

40 minuten cardio gedaan vandaag, zat op 130 hartslag terwijl het normaal 140 is op dat tempo.. weet niet waarom. Had ook geen zin om sneller te gaan :o

Eerste dag clean van thc en alcohol.
Ging enigszins lastig, sterke drang om te gaan gebruiken maar niks gedaan:cool:
Ben ook sinds 3 dagen gestopt met xeroxat. "Evidence has shown that paroxetine has among the highest incidence rates and severity of withdrawal syndrome of any medication of its class.[52] Common withdrawal symptoms for paroxetine include nausea, dizziness, lightheadedness and vertigo; insomnia, nightmares and vivid dreams; feelings of electricity in the body, as well as crying and anxiety."

Valt allemaal wel mee gelukkig. Voel me vaag en wazig en heb elke nacht zeker aparte dromen maar het valt allemaal mee.
Ik moet en ga ook stoppen met roken. Was weer begonnen na even gestopt te zijn maar wat ik nu doe is een beetje dom:o
Ik neem zink, biergist etc. tegen puistjes terwijl ik gewoon kan stoppen met roken en mijn puistjes verdwijnen.
Er ligt (volgens mij) geen nieuw recept klaar voor nieuwe medicatie (bloedtest al voor afgenomen).. beetje vreemd en teleurstellend maar ik weet het dinsdag zeker.

Ik ga vandaag een opzetje naar een voedingsschema maken die ik een week ga volgen. Heb hier 7 proteïne repen liggen die ik erin ga verwerken, en dan na een week een 'permanente' maken.

wat bedoel je met kcal in kcal out? Eten en BMR + cardio of zo?
Moet ik precies geloven wat die machine zegt over verbrande calorieën? Ik weet wel dat als je hartritme te hoog is je je energie uit andere bronnen dan vet haalt of zo... beetje een leek op het gebied van cardio :o

Gewoon minder kcal binnenkrijgen dan je verbruikt. Via eten of cardio.
Ik loop of fiets enkel als cardio en tel voor mezelf +- 300 kcal per half uur.

Ben zelf nogal een grote voorstander van cardio omdat het werkt en het me toelaat iets meer te eten.

Eerste dag clean van thc en alcohol.
Ging enigszins lastig, sterke drang om te gaan gebruiken maar niks gedaan:cool:
Ben ook sinds 3 dagen gestopt met xeroxat. "Evidence has shown that paroxetine has among the highest incidence rates and severity of withdrawal syndrome of any medication of its class.[52] Common withdrawal symptoms for paroxetine include nausea, dizziness, lightheadedness and vertigo; insomnia, nightmares and vivid dreams; feelings of electricity in the body, as well as crying and anxiety."

Valt allemaal wel mee gelukkig. Voel me vaag en wazig en heb elke nacht zeker aparte dromen maar het valt allemaal mee.
Ik moet en ga ook stoppen met roken. Was weer begonnen na even gestopt te zijn maar wat ik nu doe is een beetje dom:o
Ik neem zink, biergist etc. tegen puistjes terwijl ik gewoon kan stoppen met roken en mijn puistjes verdwijnen.
Er ligt (volgens mij) geen nieuw recept klaar voor nieuwe medicatie (bloedtest al voor afgenomen).. beetje vreemd en teleurstellend maar ik weet het dinsdag zeker.

Ik ga vandaag een opzetje naar een voedingsschema maken die ik een week ga volgen. Heb hier 7 proteïne repen liggen die ik erin ga verwerken, en dan na een week een 'permanente' maken.

De eerste dagen zonder wiet, tabak, alcohol en andere troep waren voor mij het lastigst. Nu ik een paar weken verder ben, mis ik het TOTAAL NIET! Gewoon geduld hebben en je zult merken na een tijd dat je je veel fitter en alerter voelt.

De eerste dagen zonder wiet, tabak, alcohol en andere troep waren voor mij het lastigst. Nu ik een paar weken verder ben, mis ik het TOTAAL NIET! Gewoon geduld hebben en je zult merken na een tijd dat je je veel fitter en alerter voelt.

Was gister en eergister een beetje lastig inderdaad. Vroeg naar bed gegaan en zo maar mag uiteindelijk trots op mezelf zijn, 2 dagen geen thc en drank.
Voel vooral 's avonds een vrij sterke drang om drugs te gaan gebruiken :o zal wel weggaan inderdaad.. ben vaker clean geweest dan dat is dagelijks gebruik.

Meer last van afkickverschijnselen van die k*t medicatie. Vieze k*t troep dat het is. "For 10 years, GlaxoSmithKline (GSK) marketing of the drug stated that it was "not habit forming", which numerous experts and at least one court found to be incorrect.[78][79][80] In 2001, the BBC reported the World Health Organization had ranked paroxetine as the most difficult antidepressant to withdraw from."

Last van vertigo (lijkt wel of brein goed samenwerkt met lichaam als ik beweeg.. loop met 1km per uur als ik eens van mn stoel af kom :o...), sneller huilerig :o nog niet zitten janken maar paar keer op het randje :o. Snel duizelig, licht in mn hoofd en nog steeds die zeer realistische dromen (best vet eigenlijk). Plasproblemen zijn wel weg en als ik mn hand door mn haar haal zitten er geen 30 losse haren aan... das dan weer wel fijn.
Morgen evt. nieuwe medicatie.

Terug
Naar boven