Fitness Seller

cutten naar een respectabel vp - originele naam

Snap wat je bedoelt man. Ik ben geen racist maar het is gewoon irritant volk. Moeten altijd zo overdreven aanwezig zijn enzo.. Maar no worries in de winter zijn ze al weer weg :roflol:

85kg goed op weg op naar de 100 :D!

Hahaha, echt he.
Niet alleen in de gym, maar overal eigenlijk.
Pff, door de sportschool naar elkaar schreeuwen, klaarkomen terwijl ze bicep curls aan het doen zijn.
Overdreven hijgen en tegen de spiegel aan staan en op hun armen geilen... terwijl ze met 14 kilo dumbbells staan..

beste leden ik ben ook besig met een low carb dieet en heb twee kleine vraagjes 1 ik train van 6 uur tot half 9 dan neem ik me shake (post workout)zou het voor mij dan nog verstandig zijn om 1uur na mijn shake dat zal dan zijn half 10 om dan nog een maaltijd te nuttigen of zou ik dat beter weg kunnen laten . en 2 is in een low carb dieet ofte wel keto dieet toe gestaan om kwark of huttencase te eten ? alvast bedankt
Gelieve originele zijn log niet te hijacken aub :o

Begin me zwaar te irriteren aan het volk in mijn sportschool trouwens (een basic fit). Ook echt opvallend dat 90% wat daar traint Marokkaan is, hoe kan dat? Veel van die typetjes die op zichzelf geilen in de spiegels, grote praatjes maken, denken dat ze arnold zijn omdat ze met slechte vorm en permanente spot 80kg in de smith banken en thuis een spuit in hun reet zetten. Kan me er af en toe aan ergeren maar geeft ook een beetje motivatie:o
Bij ons geen Marokkanen, enkel horden pubers die nog even voor de zomer gespierd willen worden. Petje op halftwee, met z'n drietjes een bench van 30kg spotten en dan wat flexen voor de spiegel :D

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha, echt he.
Niet alleen in de gym, maar overal eigenlijk.
Pff, door de sportschool naar elkaar schreeuwen, klaarkomen terwijl ze bicep curls aan het doen zijn.
Overdreven hijgen en tegen de spiegel aan staan en op hun armen geilen... terwijl ze met 14 kilo dumbbells staan..

Heb er een met 4kg hammer curls horen kreunen:o en dan zegt zijn maat dat hij het zo goed doet want hij houd de spanning erop:o
Beetje kansloos gebeuren in de meeste grote sportscholen. Meeste van die spiegel geilers verdenk ik ook gelijk van test gebruik.

Benen:
Kuiten opwarmen, set met 50kg x veel reps.
Leg extension opwarmen, daarna 8x65kg.
Walking lunges opwarmen.
Squats 5x8x75

Cardio 35 minuten. Batterij was leeg en raakte geïrriteerd door een theekransje :o
ook dat daar DMAA crash. DMAA: niet eens eens.

Afgesloten met 2 sets kuiten.

Beetje k*t foto's maar goed...
body fat schattingen? Vind het altijd moeilijk om te schatten bij mezelf, bij anderen totaal geen moeite mee :\

TzQ9h8G.png

hlv41EK.png
ik laat binnenkort front en back dubbel brocep pics maken

ik gok zelf 21% en voor juli wil ik op <14% staan.
wel al mn carbs voor vandaag al gehad en een blikje zero voor de bloat :o
niet echt ideaal om vergelijkingen te maken met begin pics, aangezien ik daar zonder enige bloat stond door keto.. Maar goed, we gaan rustig door.
Heb schema aangepast naar 25g nootjes ipv 50g

Lastig te schatten omdat je natuurlijk nog wel wat los vel op je onderbuik hebt.
Je benen staan er goed bij, doe eens een foto waar je ook je armen/schouders/chest ziet. En evt zijaanzicht?

Laatst bewerkt:
Benen gaan goed man. Vetpercentage rond de 14-16 moet te halen zijn rond eind juli begin augustus! Keep it up :D

Gaat lekker ja, denk idd 19-20%

Schoudertraining. Voor het eerst een beetje sfeer in de sportschool. Er waren ook een stuk of 6 mensen die ik ken. Ging er redelijk hardcore aan toe, iedereen gewoon hard trainen, tussendoor ff praten, spotten, aanmoedigen etc.
Toen stroomde het helemaal vol en rond 2 uur half 3 was het zo druk als ik het nog nooit te voren had gezien. En hele sfeer weg natuurlijk.

9kg front raises en lateral raises opwarmen.
Shrugs in de smith ~110kg flink aantal reps met straps.
Polsen voelden verpest dus ff cardio gedaan (nog flink veel last van quads van squaten)..
Toen weer verder 2 setjes 10kg lateral raises. Perfecte uitvoering, goede mind muscle. Stuk of 8-10 reps.
Denk dat ik ze binnenkort met 12kg kan pakken, ben alleen erg behoedzaam omdat ik mn schouders niet wil verpesten.
Nog meer shrugs in de smith gedaan en 2 setjes front raises.
Op het einde wat tricep werk tussendoor met wp omdat letterlijk alles bezet was. Toen weg gegaan.
Tussendoor als ik niks kon doen omdat het zo druk was in totaal 15 minuten cardio gedaan.

2.7/5 kan beter

Buik/cardio dag:
30 minuten cardio, 2 setjes leg raises (eerder knee raises :o), abdominal crunch en nog een variatie van dat apparaat ieder 2 setjes.
Voelde wel goed. Voor het eerst in maanden buikspieren getraind.
Training afgesloten met nog 10 minuutjes cardio

Borst:
55kg opwarmen voelde slechte mind muscle en schouder beetje uitgeput.. toch aardige training neer gezet.
8x75kg
5x80kg
2x100kg lichte spot, in deze set schouder een beetje verkloot denk ik. Beetje last links nu:(.
6x80kg ging opeens super goed, heel explosief eerste paar reps en zo dus 6 reps ipv 6.
5x80kg
2x80kg fail

Flies
3x10+x14kg

20 minuten @140bpm

Kuiten
4 setjes enorm veel reps

15 minuten @140bpm

100? Nice nice :D!!

Te veel naar achter/voor gedrukt dus. Meer recht houden volgende keer menn

100? Nice nice :D!!

Te veel naar achter/voor gedrukt dus. Meer recht houden volgende keer menn

hihi is alweer weg gelukkig. Denk dat op een goede dag 1x100 zonder spot goede vorm me wel lukt.
Heb het schema een beetje door de war.. tijd voor rug nu en daarna benen aan de beurt. hopelijk gaat dat niet botsen met hamstrings.
Sportschool ging vandaag dicht op 10:30??? kom ik daar aankakken om 9:50:mad:...
BORs 50kg opwarmen
deadlifts 90kg opwarmen
geen straps deadliften:
5x120
ff cardio tijdens de 'rust'
6x120
cardio
6x120
4x120

Toen waren de 30 minuten alweer om..
Volgende training denk ik lats pakken en benen.

Nette BP gast!

Lullig he, als de gym eerder sluit of niet geopend is? Best vaak gehad dat ik daar helemaal psyched up aan kom fietsen met een paar scheppen pre-workout achter de kiezen en staat er iets van: wegens blabla zijn we vandaag gesloten... FFUUUUUUUU

Nette BP gast!

Lullig he, als de gym eerder sluit of niet geopend is? Best vaak gehad dat ik daar helemaal psyched up aan kom fietsen met een paar scheppen pre-workout achter de kiezen en staat er iets van: wegens blabla zijn we vandaag gesloten... FFUUUUUUUU

Ja ze waren allemaal 'ziek' opeens. :fuu: dan verwacht je toch dat ze oproepkrachten hebben of zo. Vind het echt niet kunnen voor een gym met duizenden leden.
Bench press op low reps lijkt te werken:D gaat de goede kant uit.

Gisteren rug training maar af gemaakt. Wat pulldown werk, goede mind muscle, 3/5 kracht. Stuk of 5-6 setjes.
Toen 4 setjes kuiten en had absoluut geen zin meer in cardio, in totaal maar 10 minuutjes gedaan.

Vandaag rust, morgen weer benen

brakke benen training:

10 minuten loopband @140bpm
kuiten, leg extensions opwarmen

8x65 tenen vooruit vasthouden bij bovenste punt leg extensions 2 sets
3 sets kuiten 50kg of zo veel reps, voeten \/ en /\
toen squaten.. rechterpols deed al pijn uit het niets..
herinnering aan mezelf: leer front squaten
55kg opwarmen
8x75 stuk dieper dan parallel :cool:
5x75 gaf ik het op, voelde k*t aan mn pols.

30 minuten loopband @135+ bpm toen was het alweer sluitingstijd

Kan zijn dat ik wat laat ben, maar succes maat, Knal ze !!

Ray.......

Kan zijn dat ik wat laat ben, maar succes maat, Knal ze !!

Ray.......

Beter laat dan nooit he ;)
8 pagina's alweer in dit topic:eek:

Vandaag 6 a 7 dagen zonder thc, kan weer trots op mezelf zijn.
Borst/tricep training:

55kg banken opwarmen, voelde pijntjes en vermoeide schouders/borst maar kracht zat er aardig in.
10x75
10+ x 75 (spot)
5-6x80 zelf, daarna doorreppen met lichte spot
6x80
5x82.5 pr
5x82.5 pr

2 sets 12kg flies, kon 14 en 16 niet vinden.
Goede uitvoering maar flies voel ik alsnog niet goed in mn borst. Volgende keer incline proberen.
Geen idee hoeveel reps.

Tricep pushdowns 20kg opwarmen, daarna 30kg 8-10x reppen 3 setjes
ook met rope pushdown 20kg reppen.
Kan makkelijk 35-40kg pakken maar dit voelt beter aan. Extreme tricep pomp tijdens cardio :D

30 minuten cardio @>135bpm

meest k*tte schoudertraining ooit. Voelde het bij het opwarmen al. Was maar naar huis gegaan na 2 setjes front raises, 2 lateral raises en 2 shrugs in de smith. Voelde niet goed. Ook met 22kg shoulder pressen en dat voelde verdomde zwaar :roflol: al doe ik nooit db shoulder press meer..

Maar goed, morgen beter.
Ook langs uitzendbureaus geweest :cool:

meest k*tte schoudertraining ooit. Voelde het bij het opwarmen al. Was maar naar huis gegaan na 2 setjes front raises, 2 lateral raises en 2 shrugs in de smith. Voelde niet goed. Ook met 22kg shoulder pressen en dat voelde verdomde zwaar :roflol: al doe ik nooit db shoulder press meer..

Maar goed, morgen beter.
Ook langs uitzendbureaus geweest :cool:

Lolwat is deze. Achja morgen beter

Ga naar school dan met een vwo diploma :D ???

Terug
Naar boven