JBass
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)In dit topic wil mijn progressie en dagelijkse routine gaan bijhouden. Ook zal ik mijn dagelijkse trainingen en voeding hier gaan posten. Dit topic wil ik dus vooral gebruiken als stok achter de deur zodat het mij gaat lukken om 50 dagen lang clean te eten en geen alcohol te drinken. De laatste paar maanden heb ik wel gecut, maar wel nog 1 a 2 keer in de week gedronken en hier en daar weleens gecheat, mede hierdoor heb ik een soort van plateau bereikt naar mijn idee en dit wil ik doorbreken met een 50 day clean challenge.
Momenteel ben ik 7 maanden bezig en let ik 5 maand op mijn voeding. Ik kom van 108 kg en weeg nu 93 kg. Mijn vetpercentage weet ik niet precies en wil binnenkort dit even goed laten opmeten, op de sportschool waar ik sport hebben ze alleen een skere weegschaal die vp kan meten.
Sportroutine:
Maandag: Cardio(30 min) en Borst, triceps, schouders
Dinsdag: Cardio(30 min)
Woensdag: Benen, rug, biceps
Donderdag: Cardio(30 min)
Vrijdag: Cardio(30 min) en Borst, triceps, schouders
Zaterdag: Cardio(30 min)
Zondag: Benen, rug, biceps
Voeding over het algemeen:
![]()
Natuurlijk varieer ik hier wel in en ik zal proberen elke dag een screenshot van myfitnesspal te uploaden.
Foto's:
![]()
![]()
Binnenkort meer foto's als ik fatsoenlijk licht heb weten te bemachtigen...
Zelf verwacht ik het meeste moeite als muzikant zijnde met het niet drinken, maar ik wil er echt 100% voor gaan.
O ja, tips en dergelijke zijn hartstikke welkom. De meeste informatie heb ik hier vandaan gehaald, maar er is verder niemand die mij corrigeert.
Naja, laten we dan maar beginnen.
Vandaag nog wezen hardlopen; 5km in 25 minuten.