XXL Nutrition

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Laatst bewerkt:
Ze heeft wel iets Fins.

EDIT: on topic: je lijkt de hartslag stabieler te houden, gaat de goede kant op. (suggestie: lopen op max 180 -/- leeftijd en/of op T1 en/of 75-80% max)
:roflol: :roflol: :roflol: Ik woon nu ook met 2 finnen en ze zien er allebei niet scandinavisch uit, heel apart

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.664
Minder Vikings kijken, en ik heb altijd gelijk :)
kijk het al een aantal jaren niet meer, wijsneus
:mier:
Ik vond Z er altijd al behoorlijk Scandinavisch uit zien:rolleyes:
ja inderdaad zeg, vooral de lengte! :o
Wow sponsoring? :o Goed getraind met de Fortex bands van finess seller.
forum chick of the year 2019 he :1e:
de echte queen of kattegat :engel:
Ze heeft wel iets Fins.

EDIT: on topic: je lijkt de hartslag stabieler te houden, gaat de goede kant op. (suggestie: lopen op max 180 -/- leeftijd en/of op T1 en/of 75-80% max)
houd er eigenlijk totaal geen rekening mee verder tijdens mijn trainingen, tussendoor kijk ik eigenlijk ook niet naar mijn hartslag ofzo. maar je hebt inderdaad gelijk, bedankt voor de tip. :)

houd er eigenlijk totaal geen rekening mee verder tijdens mijn trainingen, tussendoor kijk ik eigenlijk ook niet naar mijn hartslag ofzo. maar je hebt inderdaad gelijk. :)
Nochtans een belangrijke factor die hartslag... toch als je vooruitgang wil boeken!

• #1.666
29/4/2020 - corona times - week 3 (cardio/wandelen)

1588176764901.jpeg

snelste tijd tot nu toe qua wandelen:hoody:ff snel gedaan voordat t ging regenen:bang:

morgen staat hardlopen op de planning, hoop dat het enigszins droog blijft zodat ik kan gaan. anders een workout doen.
Nochtans een belangrijke factor die hartslag... toch als je vooruitgang wil boeken!
ja zeker waar! hoop ook dat wanneer de gym weer opengaat ik dit merk in de trainingen qua uithoudingsvermogen. worden dan iets minder lange trainingen hoop ik :D

waar zijn de bootypics

• #1.668
dag spambod, welkom in mijn mooie log.

ik moet je helaas teleurstellen want de bootypics zijn non-existent, evenals de booty zelf :(

liefs en lange afstandknuffels van Z
faka dushi, wats je snap dan?
slide ik in die dm's als een ingeboterde dikz*k

• #1.673
echt hè
ik vind het best wel heftig om iemand te shamen die je niet kent, je kent haar of andere obese mensen hun geschiedenis niet. er zijn misschien wel dingen gebeurd in haar verleden waardoor ze andere keuzes heeft gemaakt die tot dit uiterlijk heeft geleid.
het is algemeen bekend dat dit niet de meest gezonde lichamelijke status is maar ik heb respect voor iedereen die liefde heeft voor zichzelf, ongeacht wel problemen en daarop volgende keuzes die iemand maakt.
oordeel nooit iemand anders, niemand is perfect.
maakt me echt verdrietig dit.

- Eva, lifestylecoach, 2020
SPOILER ALERT
ik ben de ingeboterde dikz*k. het was een beschrijving, geen vergelijking :p
ja ja dat zou ik ook zeggen!! :(
weet je het zeker?

echt hè
ik vind het best wel heftig om iemand te shamen die je niet kent, je kent haar of andere obese mensen hun geschiedenis niet. er zijn misschien wel dingen gebeurd in haar verleden waardoor ze andere keuzes heeft gemaakt die tot dit uiterlijk heeft geleid.
het is algemeen bekend dat dit niet de meest gezonde lichamelijke status is maar ik heb respect voor iedereen die liefde heeft voor zichzelf, ongeacht wel problemen en daarop volgende keuzes die iemand maakt.

weet je het zeker?

Ik schrik nergens meer van

echt hè

weet je het zeker?
Check je snap voor deze ingeboterde dikz*k :kiss:

• #1.680
Denk dat @Robin dr wel een paar voor je heeft
ja maar Robin is homo en ik niet
én de perks of being a coach!
ik wel, mensen hier hebben al gemeen gedaan over m’n booty en nu durf ik niet meer :treuren:
Check je snap voor deze ingeboterde dikz*k :kiss:
:wanker:
en m’n buffe armen kunnen hier niet voor compenseren? :(

Terug
Naar boven