XXL Nutrition

Cycle en amper aankomen op hoge kcals.

Als je het clean niet wegkrijgt... IIFYM all the way. Twee potten ben en jerry's en je zit al op zo'n 2500 kcals. Als ik dat doe ben ik nog lang niet gevuld dus daarom prefereer ik clean in de bulk, maar als jij er moeite mee hebt zeker doen. Gewoon zorgen dat je je eiwitten haalt en de rest boeit dan niet zo.

Haha 2 potten ben en Jerry's per dag :roflol: doet dat geen pijn aan de portemonnee einde van de maand? :p

ergens in de voedingssectie staan volgens mij ook tips hoe je je kcal beetje kan opschroeven

potje calve pindakaas toch..

Cashew noten eten en veel.
Bij elke maaltijd 50 a 100 gram

Ipv full r*tard op de junk zou je ook kunnen beginnen met je kip en rijst te veranderen naar pasta met rundvlees, mits je dit nog niet hebt gedaan.

Wat vntl zegt: pindakaas = eindbaas.

Meer hele eieren eten (ik eet er in de bulk 8-10 per dag).

Ipv full r*tard op de junk zou je ook kunnen beginnen met je kip en rijst te veranderen naar pasta met rundvlees, mits je dit nog niet hebt gedaan.

eieren :heart: zit er nu helaas maar op 5 maar ook wel eens op 10 idd gezeten lekker man :-)

ik doe in m'n bulk chili con carne maken, 500 gr gehakt is zo 1100 kcal ongeveer en dan kidney en zwarte of bruine bonen erbij met een flinke lading rijst
krijg ik altijd gewoon goed weg, smaakt goed
en bij mijn kip doe ik altijd een potje tikka massala saus ook zo alweer 500 kcal per potje

• Topic Starter Topic Starter
Allemaal goede tips heren. bedankt :grinny:

Zal wat meer gehakt met pasta gaan eten, meer eieren en wat pindakaas toevoegen icm met een shake met havermout :)

Een weekje niet aankomen zegt niet veel, wat zegt de spiegel?
Ik zou kcals hetzelfde laten zolang je in de spiegel vooruit gaat.

Als je het idee hebt echt stil te staan kan je kcals wat uppen, maar IMO wel zo clean mogelijk (pindakaas is bv beter dan ben en jerrys. Tenzij je groeihormoon gebruikt, dan kan je eten wat je wil. Ik zou vet gain zoveel mogelijk proberen te beperken want het moet er ook weer af (en tijdens cutten verlies je spier)

Je bent wat minder lang, 4,5 kg is op 1m72 nou eenmaal meer dan op 1m82. Daarnaast is gewichtstoename nou eenmaal niet lineair dus zou niet na een weekje al conclusies trekken. Toch zou ik op test/deca toch een hoop vocht/glycogeen verwachten dus als je dat van die 4,5 kg af trekt heb je over 7 weken niet zo heel veel gebouwd en zou ik sowieso kcal uppen.

En als je aan de whey/oats shakes gaat (wat ik kan aanraden), gooi er bij elke shake 20 ml lijnzaadolie of olijfolie bij. Heb je 180 kcal zonder dat je t echt merkt qua smaak. Doe dat 3x op een dag en je pakt clean ruim 500 kcal extra aan onverzadigde vetten.

Leg ons eens even uit hoe in orde jouw trainingen zijn?

wat zijn je macro's?

3e kuur. atm 78.5kg op 1.72, 12 procent BF.
??? Hoeveel was je gewicht dan alvorens je begon te kuren???
Hoelang train jij al, dat je 78,5 kg weegt na drie kuren???
Als jij vijf kilo per kuur bijkwam wil dat zeggen dat je 63.5kg was alvorens je begon te kuren, mooi :-/
:popcorn2:

Nice 78 kg en 1.2g test
Jij komt er wel !

Ik vraag me dan altijd af welke gear zo iemand gebruikt (moet toch ondergedoseerde zooi zijn. 1,2 ECHTE gram op 78 kg is te gek voor woorden).

Stel dat het correct gedoseerde gear is, dan ben ik benieuwd welke doseringen de volgende kuren zullen zijn :o

Ik vraag me dan altijd af welke gear zo iemand gebruikt (moet toch ondergedoseerde zooi zijn. 1,2 ECHTE gram op 78 kg is te gek voor woorden).

Stel dat het correct gedoseerde gear is, dan ben ik benieuwd welke doseringen de volgende kuren zullen zijn :o

Het kan haast niet goed gedoseerd zijn, met zijn kennis had die nu al zijn gains al in vocht gepakt :roflol:

Wat wel kan is dat hij niet heel androgen responsive is
Iedereen reageert anders op exogene hormonen

De een groeit er op als kool en de ander kan wel 50% minder groeien dan de gebruiker die er goed op gaat
Op exact dezelfde gear dosis etc

Ik groei bijv ook niet verbazingswekkend snel op sommige gear zoals tren
De ander pakt hierop de ene kilo naar de ander
Ik stagneer zelfs na een aantal weken op tren, zelfs op 6000 kcal
Helemaal persoonsgebonden

Waar ik vanuit ga is dat ts ze training of voeding, waarschijnlijk voeding niet in orde is

Terug
Naar boven