MuscleMeat

Cycle en amper aankomen op hoge kcals.

Brinta is kut. Ik doe zelf 200 gram havermout en 2 scoops whey in de blender met wat water.
Zet niet zo belachelijk uit als brinta :P

Brinta is kut. Ik doe zelf 200 gram havermout en 2 scoops whey in de blender met wat water.
Zet niet zo belachelijk uit als brinta :P

150 gr Havermout + Whey + 15 min in magnetron = huge ass kom vol met uitgezette havermout = genieten.

Wel met flink wat flavor drops en stevia

• Topic Starter Topic Starter
Voordat ik even op alles reageer:
- Spul is getest zie resultaten hieronder
- Voeding is omhoog gegooid
- Kracht was al iets wat omhoog, maar nu enorm doorgeschoten.. 210 deadlift ook een feit!
- +1.5kg bw uit het niks, kracht flink omhoog (15-20%)

TS back in! Heeft even op zich laten wachten, drukke week + spul laten testen.

Ik vraag me dan altijd af welke gear zo iemand gebruikt (moet toch ondergedoseerde zooi zijn. 1,2 ECHTE gram op 78 kg is te gek voor woorden).
Zoals gedacht gister testresultaten terug. Gear is underdosed. (Blauw wit, oud spul)
177mg per ml ipv 300 = dus +- 700mg real.

??? Hoeveel was je gewicht dan alvorens je begon te kuren???
Hoelang train jij al, dat je 78,5 kg weegt na drie kuren???
Als jij vijf kilo per kuur bijkwam wil dat zeggen dat je 63.5kg was alvorens je begon te kuren, mooi :-/
:popcorn2:
Kuurtje eerst was 500mg test. Zelfde merk, underdosed dus. 5kg gepakt.
Daarvoor een var only gedaan (niks speciaals, 1kg + wat leaner uiteindelijk)

Probleem was dus inderdaad de voeding. Minder clean gaan eten: Lees meer mager gehakt e.d. ( Wellicht icm underdosed gear? 700mg vind ik op mijn lengte en gewicht nog behoorlijk.)
Zit nu 's avonds met een bak havermout/shake in bed als ik mijn calorieën niet haal en we gaan pas slapen voordat het op is ;)
4300 kcal en gaan we nog ophogen tot 4500![/QUOTE]

Gister lab resultaten terug, wanneer heb je het opgestuurd dan? Normaal ben je daar wel erg lang op aan t wachten en betaal je je er blauw aan

in for alles is underdosed tegenwoordig :roflol:

Gister lab resultaten terug, wanneer heb je het opgestuurd dan? Normaal ben je daar wel erg lang op aan t wachten en betaal je je er blauw aan
Circa 3 weken terug, laatste week van Juli!

We hebben met een paar mensen hetzelfde spul gekocht en het cheap gekregen. Meerdere mensen zijn niet super tevreden tegenover andere merken, vele gebruiken nu IG en gaan er harder op, dus vandaar met 4 man bijgelegd, was circa 50-60 euro pps net over de Duitse grens. :)

Heb je adres voor me? Ik moet het zelf naar Zwitserland sturen en betaal er roodjes voor

upload iig de test resultaten zo komt het wat geloof waardiger over :)

Wat een bs

Zonder test resultaten kunnen we niks met deze bewering.

150 gr Havermout + Whey + 15 min in magnetron = huge ass kom vol met uitgezette havermout = genieten.

Wel met flink wat flavor drops en stevia
Wat? 15 min magnetron? Dan spuit het toch tegen de bovenkant op omhoog van het koken op een gegeven moment? Doe het er max 1.30min in en dan is het al heet heet.

Ik doe ook labtesten voor €400 ps. Stuur mij een vial plus het geld in een envelop en een week later geef ik jullie de uitslag :)

Wat? 15 min magnetron? Dan spuit het toch tegen de bovenkant op omhoog van het koken op een gegeven moment? Doe het er max 1.30min in en dan is het al heet heet.
Denk dat die de komma heeft vergeten tussen 15 min. Denk niet dat je havermout nog te vreten is als het er 15 minuten heeft ingestaan lol

wtf is 150 gram nou.. 350 gram is pas een ontbijt met 2 appeltjes, kaneel en wat whey

Terug
Naar boven