- Waardering
- 4.424
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gok van niet ts is een beetje stil
stuur mij €250 en een vial dan krijg je de dag van ontvangst meteen de uitslag, niks aan gelogen4000 kcals easyyyy! Als je moeilijk omlaag krijgt wat voor tips heb ik dan voor je: eet vloeibaarder, dit gaat sneller naaronder. Maak alles lekker door kruiden. Makkelijke kcals zijn bijvoorbeeld ook cashewnoten, amandelen, rozijnen. Oats met Whey pindakaas bananen of aardbeien, appel je kunt het zo gek niet bedenken. Maak pannenkoeken met oats Whey en eieren en dan heb je nog de meals met rijst en aardappelen en vlees. Kom op man, ik krijg nog niet eens m'n verzadigingsgevoel gehaald op 4000 kcals...

Dit kreeg ik in privé bericht:
Zal even aan maat van me vragen of ik je de gegevens kan doorgeven.
Om 't maar kort te houden, Nederlandse student als onderzoeker in Duitsland die het ''Illegaal'' doet bij zijn stageplek.
Vraagt circa €250,- per test soms ietswat hoger (€300) ivm extra reizen.
Je betaald zelf roodjes.. officieël lab?
Kun je nog beter naar de GGD gaan/huisarts.. brengt natuurlijk wel wat risico's met zich mee als zet het in je dossier zetten
Dusss mensenstuur mij €250 en een vial dan krijg je de dag van ontvangst meteen de uitslag, niks aan gelogen

Lol dus weer iemand die een merk wilt afbranden zonder echte test results neer te zetten

Achja gelukkig weet ik wat ik gebruik en wat werkt. Das belangrijksteAchja, het werkt. De meest debiele test resultaten zijn afgelopen tijd langsgekomen en mensen geloven het![]()

Achja gelukkig weet ik wat ik gebruik en wat werkt. Das belangrijkste![]()
Iedereen heeft zijn favo merk. Ik kijk altijd naar de fysieken en dan weet ik vrij snel of de gear goed is of niet. Iedere mong**l groeit met test/deca op deze hoeveelheden.

Koffie met een stukje vlaai
Frituurvet schijnt ook te helpen