MuscleMeat

Cycle en amper aankomen op hoge kcals.

in for alles is underdosed tegenwoordig :roflol:

Even hier op inpikken. Ik stel mezelf vaak de vraag waarom de dosering in kuren tegenwoordig zoveel hoger ligt dan vroeger terwijl de resultaten vaak gemiddeld/zwak zijn. Een logisch antwoord zou dan kunnen zijn dat de gear gewoon van mindere kwaliteit is. Maar misschien komt het ook omdat de sport tegenwoordig door veel meer mensen wordt beoefend en er dus veel meer gebruikers zijn dan vroeger, toen waren het vooral de 'diehards' die aan bodybuilding deden en kuren.

Dus misschien moeten we stellen dat het gewoon de genen zijn die underdosed zijn tegenwoordig? Ik bedoel dan de genen van de gemiddelde gebruiker NU in vergelijking met pakweg 20 jaar geleden. No offence tegen iemand, gewoon mijn theorie :D

Men wilt heel veel heel snel... Denk dat daarom de doseringen zo hoog gaan. Men wilt niet meer jaren bouwen met meerdere kuren....

Men wilt heel veel heel snel... Denk dat daarom de doseringen zo hoog gaan. Men wilt niet meer jaren bouwen met meerdere kuren....

Ik sluit mij hier bij aan. Een voorbeeld: 2 jaar geleden was blast-cruise nog not done of werd bijna niet gedaan en nu doen er al heel aardig wat personen van Dbb aan blast-cruise.

Even hier op inpikken. Ik stel mezelf vaak de vraag waarom de dosering in kuren tegenwoordig zoveel hoger ligt dan vroeger terwijl de resultaten vaak gemiddeld/zwak zijn. Een logisch antwoord zou dan kunnen zijn dat de gear gewoon van mindere kwaliteit is. Maar misschien komt het ook omdat de sport tegenwoordig door veel meer mensen wordt beoefend en er dus veel meer gebruikers zijn dan vroeger, toen waren het vooral de 'diehards' die aan bodybuilding deden en kuren.

Dus misschien moeten we stellen dat het gewoon de genen zijn die underdosed zijn tegenwoordig? Ik bedoel dan de genen van de gemiddelde gebruiker NU in vergelijking met pakweg 20 jaar geleden. No offence tegen iemand, gewoon mijn theorie :D
je bent niet zomaar de nieuwe mister O ;-) maar dat beeld hebben veel jonge gastjes wel van aas

Betere gear vroeger, dieet veel beter. 5000kcal+bulk was toen normaal, zie dit niet zoveel meer en heavy ass weights.
De gasten waarmee ik trainde 15 jaar geleden namen geen slin en gh en waren gewoon bigger dan de 3cc gasten :-p

Betere gear vroeger, dieet veel beter. 5000kcal+bulk was toen normaal, zie dit niet zoveel meer en heavy ass weights.
De gasten waarmee ik trainde 15 jaar geleden namen geen slin en gh en waren gewoon bigger dan de 3cc gasten :-p

Wat bedoel je vroeger? Voor het jaar 2000? Dan was de gear natuurlijk beter omdat er geen UG was en dus alleen HG. Er zaten toen ook wel wat fakes maar over het algemeen was gear altijd goed gedoseerd. Verder denk ik dat de gear tegenwoordig nog steeds redelijk goed is (er zitten altijd wel eens mindere batches tussen) maar er kuren veel meer mannen (die eigenlijk weinig aanleg hebben) en zoals hier al vermeld werd: velen hebben gewoon geen geduld en denken dat hoe meer ze spuiten, hoe sneller ze zullen groeien.

Kwaliteitsmassa heeft nu eenmaal tijd nodig (ook met 2 gram anabolen per week)

Dit forum
Bestaat al meer dan 15 jaar. Toendertijd was er ook al ug

Ja bedoel rond 2000, deca had je toen maar in 50 of 100mg/ml en idd HG en thaise dbol was echt goed. Nu is het soms hit & miss vind ik, waardoor je toch weer wat tijd kwijt bent om progressie te maken.

nog steeds in voor die test resultaten ....

Jezus man zo moe van mensen die roepen dat vroeger gear beter was. vroeger was er 250 test en dat is er nu nog steeds. Het enige verschil met vroeger is dat ze gewoon 10x harder trainde. Niks betere gear of betere kwaliteit kip. 9 op de 10 en daar val ik zelf ook onder traint gewoon niet zo hard als de mensen vroeger. En die mensen die dat wel denken doen dat alsnog niet :)

Jezus man zo moe van mensen die roepen dat vroeger gear beter was. vroeger was er 250 test en dat is er nu nog steeds. Het enige verschil met vroeger is dat ze gewoon 10x harder trainde. Niks betere gear of betere kwaliteit kip. 9 op de 10 en daar val ik zelf ook onder traint gewoon niet zo hard als de mensen vroeger. En die mensen die dat wel denken doen dat alsnog niet :)

dit , ik zie helaas maar weinig mensen die keihard trainen , wel fashion ecto's en wannabee fitchicks die meer insta foto's maken dan trainen ,

valt mij ook op bij zwembaden en op straat ,er zijn meer breedlopers en buikspieraanspanners dan echte imposante fysieken :o

p.s uitzondering zijn die Polska's die bij ons trainen ,

lopen nog in de laatste Zeeman / Wibra mode maar weten wel nog wat keihard trainen is

Laatst bewerkt:
Idd, denk dat de beste pre-workout nu een nokia 3210 zou zijn :-p Gear is een gemakkelijk excuus weet het wel :o. Maar wie ziet er de dag van vandaag nog 160kg+ benchpresses en 200kg+squats? (behalve bij jullie zelf natuurlijk;)) Of iemand direct na zijn workout een volledige maaltijd binnenspelen ipv een shake.

Idd, denk dat de beste pre-workout nu een nokia 3210 zou zijn :-p Gear is een gemakkelijk excuus weet het wel :o. Maar wie ziet er de dag van vandaag nog 160kg+ benchpresses en 200kg+squats? (behalve bij jullie zelf natuurlijk;)) Of iemand direct na zijn workout een volledige maaltijd binnenspelen ipv een shake.
Eet gewoon een volledige maaltijd hoor na me workout is dat raar dan

Ik drink geen shakes

Zat dichtbij de 160kg bp

Squatten een stuk hoger dan 200kg :o

En ik ken zat mensen die een stuk zwaarder en sterker dan mij waren

(Nu ben ik een ingezakt puddinkje)

nah ja wat is "zwaar trainen" dan? ken mensen die die getallen pressen/ squaten. maar nooit zweten/ buiten adem zijn en ook niet in shape zijn

Terug
Naar boven