XXL Nutrition

Daffy's eerste zomer shredder ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Loopt mooi af, enkel 25/26 mei wat hoger cheatday?

Hoe is het met die 48/50cm guns blijven ze een beetje in formaat.

Ja toen hadden we 2-3 dagen vriendenweekendje

Heb speciaal even voor jou gemeten, 50cm zijn ze nooit geweest, zonder pomp ~47cm nu waren ze zonder pomp 45-46, dus dat valt best mee wat er van af is ;) Een hoop vet ook.

45/46 alsnog nice, meer definitie nu lijkt me?

Zie het had die post even gemist, netjes.

Je lijkt wel een bodybuilder :)
Goed bezig man :thumb:

Nog steeds rond de 45cm guns! GOOOOD!:thumbs:

Heb nu een week geen weight loss meer gehad, terwijl ik toch nog flink onder onderhoud zat en niet gecheat heb. Wat denken jullie 100-200 kcal lager maar gaan zitten ?

Of misschien ben ik vet om aan het zetten in spier en spier is zwaarder dan vet hè

denk dat laaste.

nee maar indd kcals beetje omlaag lijkt me dan wel goed idee.

plateau? ff aankijken nog en pas volgende week beslissen om ietsjes lager te gaan...

Tellen jullie extra kcal als je bijvoorbeeld gebakken hebt in olijfolie of boter ?

als ik eieren in olijf bak tel ik er een paar ml olijfolie bij, verder bak ik bijna alles in de magnetron gril.

Tellen jullie extra kcal als je bijvoorbeeld gebakken hebt in olijfolie of boter ?

ja natuurlijk!
Een keer per dag maakt dat echt niet zoveel uit, dan zit je max 5 % boven je target
en als je het altijd doet, is het in principe gewoon meegenomen bij je berekening.

zijn toch ook gewoon kcals?

Pam spray everyday my brother. Nomnomnom

pam spray smaakt naar haarlak

Je moet de spuitbus ook niet in je mond leeg spuiten :eyebrow:

Plateau van 1 week in je gewichtsverlies zegt niet altijd wat. Kan volgende week zomaar in eens een kilo kwijt zijn. Zogenaamde flushes vlgens Lyle.

Ach je weet toch nooit precies hoeveel kcal je naar binnen werkt of hoe veel je verbruikt. Ik tel het dan ook nooit. Maar ik heb ook nooit heel diep gecut.

PAM spray all the way. Zeker wanneer je meerdere malen per dag iets bakt of grilled

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven