XXL Nutrition

Daniel's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
eerste high training.

warmup
//

Squat
8x40kg
6x80kg

3x100kg
2x110kg
2x120kg
3x125kg (pr) (2 reps meer dan vorige pr.)

Frontsquat medium
10x40kg
3x60kg
2x70kg
2x75kg
3x82,5kg

Hier was ik al helemaal leeg.

Calf press
8x60kg
6x70kg
6x85kg
6x100kg

leg press light
12x50kg
12x60kg
10x67,5kg
10x75kg

Mm.. squats gingen lekker, alleen daarna was ik zo leeg dat ik bijna na huis wilde gaan :roflol: verder prima getraind. Nu even maaltijd eten en lekker ontspannen.

Fijne dag

Met zo'n training hoef je je hams ook niet meer apart aan te pakken :D

Ik zeg lekker bezig :thumb:

En die PR is ook ****ing nice kereltie.

hehe, 1x125 trok ik de vorige keer nog wel alleen, maar nu had ik wel wat hulp nodig bij mijn 2e en '3e rep.

Sterke squat bro! Kan me voorstellen dat je na zulke setjes er al doorheen zit :p

hehe, 1x125 trok ik de vorige keer nog wel alleen, maar nu had ik wel wat hulp nodig bij mijn 2e en '3e rep.

Niet om te mierennken, maar ik vind dat een oefening alleen telt als je hem zelf doet. Met bankdrukken kan ik je dan ook 120kg doen, maar voor ons is het moeilijk in te schatten hoeveel de spotter moest meehelpen.

Niettemin een sterke pr!

Thanks bro's, begrijp wel wat je bedoeld dennis, je hebt ook wel gelijk hoor ;) volgende week 5x125 en dan 3reps solo.

hehe :D fijne dag mannen.

Thanks bro's, begrijp wel wat je bedoeld dennis, je hebt ook wel gelijk hoor ;) volgende week 5x125 en dan 3reps solo.

hehe :D fijne dag mannen.

Mss een idee om dan op te schrijven

1(2)x125kg (1 zelf + 2 met hulp)
of
3(2)x125kg (3 reps + 2 met hulp)

Zo hou je, jezelf niet voor de gek en ons eigenlijk ook niet. Het maakt mij niks uit, bedoel het gewoon goed.

Maar stel jij doet dalijk 3x125kg zelf, dan vind je dit geen pr. Maar dat is zeker een pr waard omdat je 2 reps erbij doet.

Dat zijn iig mijn 2 centen.

Nice squat broeder, goede shit

Ik had al een abo hier ;)
Wat voor apparaat gebruik je voor die calf-press?
100kg klinkt niet zo zwaar (ik deed 'm laatst op 200kg - horizontaal ding... niet plate-loaded of 45 graden)...

Hey, lekkere squat zet je daar neer man! Goed gegained ook, nu door blijven zetten hè ;) succes!

Ik had al een abo hier ;)
Wat voor apparaat gebruik je voor die calf-press?
100kg klinkt niet zo zwaar (ik deed 'm laatst op 200kg - horizontaal ding...
niet plate-loaded of 45 graden)...

Haha is dat zo? Cool :D
maar ik doe mijn calf-presses op de 'Donkey Calf Raise' .. je load gewoon plates aan de onderkant. Maar op de een of andere manier groeit de achterkant erg goed mee met squats. Dus doe meestal niet super heavy Calf presses.

Hey, lekkere squat zet je daar neer man! Goed gegained ook, nu door blijven zetten hè ;) succes!

Thanks gap! was ook wel tevreden inderdaad, de high training voelde goed!
Moet inderdaad door blijven zetten. Heb wat tegenslagen gehad, maar weer volledig op de rails, om lekker te eten en trainen!

Fijne dag, ik heb spierpijn haha.

Ach, ik ben al gezegend met enorme kuiten - dus hoeft eigenlijk ook niet héél zwaar (maar juist dat zware trainen vind ik lekker). Heb met gruwelijk overgewicht veel op hoge hakken gelopen ;)
Donkey calf raises? Ja, die zijn wel een stuk zwaarder dan een gemiddelde legpress :D
Hebben we helaas niet in onze gym... :sad:

Ach, ik ben al gezegend met enorme kuiten - dus hoeft eigenlijk ook niet héél zwaar (maar juist dat zware trainen vind ik lekker). Heb met gruwelijk overgewicht veel op hoge hakken gelopen ;)
Donkey calf raises? Ja, die zijn wel een stuk zwaarder dan een gemiddelde legpress :D
Hebben we helaas niet in onze gym... :sad:

hehe, weer een voordeeltje dus! :D
Ja ik weet niet, het is denk ik niet te vergelijken met elkaar. Het is allebei zwaar op hun eigen manier! maar prima oefening, erg lekker! Ben bij dat ik niet meer in de smith hoef te pressen, want dat werkte niet echt lekker.

Ik heb een hekel aan smithmachines.
Misschien dat ik Ace maar eens op m'n rug meot nemen en dan die donkey's doen.
Of wacht: eerst m'n eigen vriendje - die is 20kg lichter dan Ace! :D

Een foto misschien... (gecensureerd dan wel)
Ik post geen filmpjes in log, ook geen herkenbare pics ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven