teakwonboxer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 184
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fysiek ziet er goed uit sterke trainingen ook, netjes die 4 * 110 bench.
succes
Keiharde training maat!
Fysiek ziet er goed uit maar dat wist ik al!
Keep on Pumping!![]()
overlegt met gym-medewerker over zwaardere dumbbells.Evt volg training BARBELL ROWSZo Hey! Die DL! Gewoon de 160 2 keer!
Moet ook zeggen dat die LatPully eruit springt! Is dat front of Rear? Small of Wide?

Deadlift je al een lange tijd?
Wist helemaal niet dat je die oefening ook deed! Mijn favoriete oefening helemaal naar de klote altijd!
Bruute lattpull trouwens!
Zou wel top zijn van die dumbbells zal het zaterdag ook even aangeven!

Mooie training. Echter snap ik niet dat je de pull down doet. Met die gewichten kun je makkelijk een pull up doen. Is een veel betere oefening die veel meer spieren traint je hele lichaam verplaatsen ipv alleen je armen die daarnaast door je benen gecompenseerd worden.
Gozer jij bent echt aan het beulen de laatse tijd! ziet er allemaal goed uit hier! Zwaardere Db zou wel top zijn vooral met die rows.
Kan ook BB rows gaan doen dan of T-bars
En als je echt top gaat kun je al snel weighted pull ups doen. Heb zelf ook maar een dip/chin riem aangeschaft.Thnx mc chick,
Goed gezien bro,heb ook door dat de latpull down gewoon te gemakkelijk gaat,
volg x barbell row/pull ups doen.
Contractie van spieren is stuk meer bij pull ups
En als je echt top gaat kun je al snel weighted pull ups doen. Heb zelf ook maar een dip/chin riem aangeschaft.