MuscleMeat

Dave fire log

Bezoekers in dit topic

Keiharde training maat!
Fysiek ziet er goed uit maar dat wist ik al!
Keep on Pumping! :cool:
 
Keiharde training maat!
Fysiek ziet er goed uit maar dat wist ik al!
Keep on Pumping! :cool:

ouwe rammer, trainingen gaan lekker
biceps,triceps was hardcore training zie je van t weekend wel @ gym
 
UPDATE
net nog even naar binnen gepropt
2xbrood
3kipfilet
500gr kwark
glucosamine+chroniotine,
groene thee


Voorderest vandaag lekker rustig aan gedaan, veel gegeten goed hersteld.. morgen rug zwaar aanpakken..

All the way
 
RUG do 7 mei 2009

5 MIN WARMING UP

DEADLIFT
6x100
4x150
1x170
1x170

LAT PULLEY DOWN
10x70
10x90
8x100
8x100!! (lat pulley ging lekker,was ook meteen max van apparaat toch 2x8 hh eruit kunnen halen)

DUMBELL ROWS
10x40
10x40
10x40 (DB ROWS gingen te gemakkelijk :D overlegt met gym-medewerker over zwaardere dumbbells.Evt volg training BARBELL ROWS

CABLE ROW SMALL SEATED
10x70
10x90
10x100!! (verwachtte het wel zwaar te krijgen maar hh gingen aardig soepel ook meteen max van apparaat)

SHRUGS
10x40
10x40
10x40 (volg training pak ik shrugs in smith machine puur voor afwisseling)

POSTWORKOUT

dextrojuice
whey shake
glucosamine+chronoitine
koolvisfilet+mosterd dressing 400gr

CONCLUSIE

Goede rugtraining,merkte toch wel wat backpumps na DL.Veel apparaten zit ik op max gewicht en kom toch vaak boven de 6/8 hh uit,ga dus nog meer met barbells werken..
Gewicht 93kg!
 
Laatst bewerkt:
Zo Hey! Die DL! Gewoon de 160 2 keer!

Moet ook zeggen dat die LatPully eruit springt! Is dat front of Rear? Small of Wide?
 
Zo Hey! Die DL! Gewoon de 160 2 keer!

Moet ook zeggen dat die LatPully eruit springt! Is dat front of Rear? Small of Wide?

die dl kan wel zwaarder hoor maar tijdje rust gegeven dus weer oppakken is btw 170 maakt niet uit ;)
lat pull down is front richting onderkant borst wide,de zwaarste versie zeg maar
 
Deadlift je al een lange tijd?
Wist helemaal niet dat je die oefening ook deed! Mijn favoriete oefening helemaal naar de klote altijd!
Bruute lattpull trouwens! :thumbs:
Zou wel top zijn van die dumbbells zal het zaterdag ook even aangeven!
 
Mooie training. Echter snap ik niet dat je de pull down doet. Met die gewichten kun je makkelijk een pull up doen. Is een veel betere oefening die veel meer spieren traint je hele lichaam verplaatsen ipv alleen je armen die daarnaast door je benen gecompenseerd worden.
 
Gozer jij bent echt aan het beulen de laatse tijd! ziet er allemaal goed uit hier! Zwaardere Db zou wel top zijn vooral met die rows.
Kan ook BB rows gaan doen dan of T-bars
 
Deadlift je al een lange tijd?
Wist helemaal niet dat je die oefening ook deed! Mijn favoriete oefening helemaal naar de klote altijd!
Bruute lattpull trouwens! :thumbs:
Zou wel top zijn van die dumbbells zal het zaterdag ook even aangeven!

Jup, deed hem voorheen niet zo vaak jammer genoeg.Verwacht dat ik wel snel omhoog ga ermee,hardcore oefening :D
 
Mooie training. Echter snap ik niet dat je de pull down doet. Met die gewichten kun je makkelijk een pull up doen. Is een veel betere oefening die veel meer spieren traint je hele lichaam verplaatsen ipv alleen je armen die daarnaast door je benen gecompenseerd worden.

Thnx mc chick,
Goed gezien bro,heb ook door dat de latpull down gewoon te gemakkelijk gaat,
volg x barbell row/pull ups doen.
Contractie van spieren is stuk meer bij pull ups
 
Gozer jij bent echt aan het beulen de laatse tijd! ziet er allemaal goed uit hier! Zwaardere Db zou wel top zijn vooral met die rows.
Kan ook BB rows gaan doen dan of T-bars

Gaat lekker man, ja want tot 40 is gewoon waardeloos,desnoods doet hij er een paar losse bij.
Lat pulley down word vervangen door Barbell row!!
zie je za/zo wel
 
Thnx mc chick,
Goed gezien bro,heb ook door dat de latpull down gewoon te gemakkelijk gaat,
volg x barbell row/pull ups doen.
Contractie van spieren is stuk meer bij pull ups
En als je echt top gaat kun je al snel weighted pull ups doen. Heb zelf ook maar een dip/chin riem aangeschaft.
 
En als je echt top gaat kun je al snel weighted pull ups doen. Heb zelf ook maar een dip/chin riem aangeschaft.

Ja dat is ideaal,moet met de tijd ook nog eens zo'n riem aanschaffen.
 
UPDATE
Vandaag rust,morgen weer trainen.. Dit weekend goed herstelt (dl.squat vooral) verwacht deze week zware trainingen en wel progressie op verschillende onderdelen!!
 
Lekkere trainingen. Jammer dat je db niet zwaarder als 40 kan.
Goede lifts voorbij zien komen.:)
 
BICEPS ma 11 mei 2009

5 MIN WARMING UP

BARBELL CURL
10x50kg
8x50
4x55 (2 met spot)

HAMMER CURLS
18x20kg
14x24
14x28

MACHINE CURLS
10x80
10x80
10x85


TRICEPS

SMALL BANKDRUKKEN
10x60
8x70
6x75

EZ BAR
10x50
10x50
10x50

PUSHDOWNS
10x80
10x80
10x80

CONCLUSIE:

Veel apparaten hier in de gym met dubbele poelie,dus zit op max gewicht met veel apparaten naar mijn zien goed teken!!
DB curls sterk,Hammers gingen ook soepel
 
Zeker een sterkte BB Curl, Waar op de bench pak jij je handen met CGBP!?
 
Hee ook iemand die op antagonisten traint. In mijn split trainde ik ook biceps/triceps. Heerlijke pomp krijg je ervan.
 
Back
Naar boven