XXL Nutrition

WEDSTRIJD DBB Fotowedstrijd 2013 (Mannen) - Gesponsord door XXLNutrition.nl , Bodyenfitshop.nl en Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
jullie doen dit toch allemaal voor jezelf of niet ? Of zijn we tegenwoordig zo individualistisch en materialistisch ingesteld dat we perse in de top 3 willen staan om wat supplementen waardebonnen te winnen.

Kop op en ben trots op wat je bereikt hebt met je harde werk !

Beoordeel dit niet als een aanval trouwens

dit is enkel en alleen voor de fans ouwe :D

jullie doen dit toch allemaal voor jezelf of niet ? Of zijn we tegenwoordig zo individualistisch en materialistisch ingesteld dat we perse in de top 3 willen staan om wat supplementen waardebonnen te winnen.

Kop op en ben trots op wat je bereikt hebt met je harde werk !

Beoordeel dit niet als een aanval trouwens

Wel een goede opmerking, uiteindelijk is dit natuurlijk vooral bedoeld voor onze eigen weg naar een mooi resultaat.

Neemt niet weg dat het hier wel echt om een serieuze competitie draait. Denk ook niet dat jij het leuk zou vinden als een mooie lift waar je trots op bent word afgekeurd vanwege een overduidelijk foutief jury oordeel.

Daarbij is het niet bepaald een pretje om naturel op 5 procent vet te staan, en dan heb ik het nog misschien als 1 van de makkelijkste :p Dan wil je wel gewoon dat de wedstrijd waar je aan mee doet volledig eerlijk is.

blijft wel spannend tussen markrot en determination, ik ben benieuwd naar de uitkomst

Ik heb expres helemaal geen stwmmwn uitgebracht, aan mezelf niet en aan anderen niet. Vind dat niet chill als ik zelf aan een wedstrijd mee doe. En nu hoef ik geen moeilijke keuzes te maken over hoeveelste iedereen moet staan :D

• Topic Starter Topic Starter
Wie per ongeluk een verkeerde score gegeven heeft kan die vanaf nu verwijderen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Adequaat gereageerd T!

Meteen ff doen.
edit: Done.

Laatst bewerkt:
Nog toevoegen dat alleen de score telt, de pics staan nu gerangschikt volgens populariteit wat ook naar het aantal reacties kijkt, maar het aantal reacties bepaald dus niet mee wie er wint.

En kan je na weghalen (clear my rating) weer opnieuw stemmen of is de stem dan verloren?

Probeer maar, kan gewoon.

En dit mag ook gebruikt worden om iemand alsnog een 10 te geven ipv een 9?

Jup.

Dank.
Ik zie wel dat mijn gegeven opmerkingen (waren er twee) nu weg zijn.
Als je dus een score aanpast zijn je eventuele opmerkingen weg, ook na het opnieuw geven van een score!

Dank.
Ik zie wel dat mijn gegeven opmerkingen (waren er twee) nu weg zijn.
Als je dus een score aanpast zijn je eventuele opmerkingen weg, ook na het opnieuw geven van een score!

Klopt zag ik ook al. Ben niet echt tevreden over de werking maar goed, in de toekomst zullen we wel eens overstappen op een beter systeem.

Of gewoon terug gaan naar het oude systeem waar überhaupt niks verkeerds mee was :p
Kan niet, downgraden is niet mogelijk. Bovendien zijn er ook wel verbeteringen in de nieuwere versie.

Maar ik zie niet in waarom sommigen een probleem hebben met anoniem stemmen, mij maakt het niet uit of het anoniem is of niet, maar anoniem stemmen maakt de wedstrijd niet minder eerlijk. Het geeft mensen gewoon meer privacy en leden durven echt stemmen wat ze willen stemmen zonder daarvoor veroordeeld te worden. De meeste stemmingen IRL en op het web gebeuren anoniem, er is niets vreemds aan.

Wat je bij openbaar stemmen hebt is juist de ruzie van waarom iemand een 4 of 5 geeft. Wat op zich al vreemd is, want als je 1-10 toelaat moet je mensen niet veroordelen of aanvallen omwille van hun keuze. Het is een heel vreemde houding hier om scores goed te keuren of af te keuren. Wat iemand als score geeft is zijn/haar zaak en behoeft geen oordeel.

Tot nu toe vind ik de ranking trouwens goed oordelen over de deelnemers, wat aantoont dat het net zo goed werkt.

Zitten een paar bij waarvan lijkt dat ze 1 jaar serieus trainen en mij af vraag waarom ze in godsnaam mee doen hieraan. Maar ook zeer veel nette fysieken.

Foto's als bijvoorbeeld die van Kurash laten goed zien dat je helemaal niet zo zwaar hoeft te zijn om er goed bij te lopen.

Zitten een paar bij waarvan lijkt dat ze 1 jaar serieus trainen en mij af vraag waarom ze in godsnaam mee doen hieraan. Maar ook zeer veel nette fysieken.

Foto's als bijvoorbeeld die van Kurash laten goed zien dat je helemaal niet zo zwaar hoeft te zijn om er goed bij te lopen.

Daarom is het ook een amateur-foto-wedstrijd. Het is erg motiverend en leerzaam dus ook al ben je nog een echte beginner is dat geen reden om niet mee te doen. Het helpt je alleen maar om sneller je doelen te halen.

Door dit soort reacties doen er volgend jaar weer minder mensen mee. Het gaat om de ervaring en het beste uit jezelf te halen

Door dit soort reacties doen er volgend jaar weer minder mensen mee. Het gaat om de ervaring en het beste uit jezelf te halen

Klopt, en tot het einde doorgaan is ook al een prestatie wetende dat 50% van de ingeschreven deelnemers opgeeft. Dat toont karakter, een belangrijk aspect van BB.

Wat een lompe opmerking is dit zeg...
De mensen die deelnemen doen het toch voor zichzelf, de ervaring en je grenzen te verleggen.
Ik train zelf ook pas 1 jaar en heb juist door het deelnemen weer super veel geleerd over mezelf.
Tuurlijk doe je dan niet mee voor een top 5 plek, maar daar gaat het voor de meeste ook niet om...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven