AndroidHealthClinic

WEDSTRIJD DBB fotowedstrijd 2016 [GESPONSORD DOOR XXL NUTRITION, MUSCULI & MUSCLE MEAT]

Ik heb een rijke fantasie, maar ben erg geinteresseerd in t echte verhaal. ;-)
Sky en ik zijn nooit close geweest, hell is retarded en heb ik nooit mee gepmed. Heb volgens mij haar nr niet eens. Dus couldn't care less als die wat hadden. Die twee tegengekomen op flexcup toen ik er met @Sayer, @bob k en anderen was. Was de meest awkward ontmoeting ooit. Voor de rest sky enkel gezien op meets en amper contact mee gehad.

Nu jij weer

Mooi verhaal maar dat hoort niet thuis in dit topic.

q23y4.jpg

:roflol: ok Back on topic :D

• Topic Starter Topic Starter
De recente aangemaakte accounts (met 0 posts en wat nog allemaal) die 1 ster gaan geven om de uitslag te beïnvloeden hebben al een ban + de originele account (want dit waren kloontjes) heeft een kaart te pakken.

Zondag avond als de wedstrijd voorbij is zal er samen met de rest van het modteam worden gekeken welke definitieve uitslag er is en deze zal ook zo worden aangekondigd. Mocht het nodig zijn zal dit ook met een woordje uitleg gebeuren. (Uitslag zal gebeuren op basis van de correct gegeven stemmen, dit wil zeggen de accounts die voldoen aan de voorwaarden.

• Like
Waarderingen: Vonk
Brb alsnog foto's maken en winnen op vriendjespolitiek en loginhoud :o

Is er al zoals afgelopen jaren een lijst of kader waar je alle beoordelingen rangsgewijs kan zien? Ga zelf niet stemmen uiteraard als deelnemer.
Naar de galerij gaan, op de desbetreffende foto klikken en daar rechts zie je dan 'x- aantal waarderingen'. Als je daar op klikt krijg je een lijst te zien met wie welke waardering heeft gegeven.

Beetje flauw om stemmen te gaan censureren omdat het gegeven cijfer niet bevalt.

In deze sport is alleen de eerste de winnaar en de rest een verliezer. Over 10 jaar zal bijna niemand zich meer Kai Greene herinneren tenzij hij nog een paar olympia titels pakt. Net zoals dat bijna niemand meer weet wie er consequent vlak onder Haney, Yates en Coleman eindigden.

Dat gezegt hebbende: @Jwdoetookmee heeft in mijn opzicht de mooiste combinatie van massa en aesthetics. Ziet er gestroomlijnd uit en niet lomp (sorry bob)

Dus Jw is voor mij de winnaar en de rest de verliezer. Als je ego een laag cijfer niet aan kan dan kan je maar beter stoppen met meedoen aan dit soort dingen.

oja (no-homo)
Wat een onzinnige uitleg is dit. Er is een top 3 die gekozen moet worden dus die 1-ster stem slaagt nergens op.

De enige andere logische manier van stemmen die ik gezien heb is de 5 deelnemers ranken en zo stem geven (je nr 1 5 sterren, je nr 2 4 sterren, en zo verder).
Maar wat jij hebt gedaan is niet meer en niet minder dan het resultaat beïnvloeden. Je hebt hier ook een kaart voor ontvangen, dacht dat je toen de boodschap wel al begrepen had.

De recente aangemaakte accounts (met 0 posts en wat nog allemaal) die 1 ster gaan geven om de uitslag te beïnvloeden hebben al een ban + de originele account (want dit waren kloontjes) heeft een kaart te pakken.

Zondag avond als de wedstrijd voorbij is zal er samen met de rest van het modteam worden gekeken welke definitieve uitslag er is en deze zal ook zo worden aangekondigd. Mocht het nodig zijn zal dit ook met een woordje uitleg gebeuren. (Uitslag zal gebeuren op basis van de correct gegeven stemmen, dit wil zeggen de accounts die voldoen aan de voorwaarden.
Noem eens namen Sayer, srs.

Namen worden niet vrijgegeven. De stemmen van kloontjes accounts zullen niet mee opgenomen worden in de puntentelling.

Laten we dan maar hopen dat er geen enkele link is tussen dit lid, de kloontjes en een deelnemer. Dat zou ik echt heel erg triest vinden!

Terug
Naar boven