Fitness Seller

DBB GAME: een nieuw begin

Ik wil best wengstertje stemmen, maar ik zie geen hints naar hem, en vond mijn hint wel goed gevonden..

Ik wil best wengstertje stemmen, maar ik zie geen hints naar hem, en vond mijn hint wel goed gevonden..

hints zijn leuk hoor

maar de keren dat er daadwerkelijk iemand na aanleiding van een hint is uitgegaan zijn op 1 hand te tellen, misschien wel zonder die hand

hints in verhaal, namelijk dat de wolven nogal stonden te kwijlen om LM haar foto.. Kijk in lms log, waar leon zich van zijn beste kant laat zien.

Ik ben helaas over een kwartier afwezig.

Misschien kun je die pic even delen hier zodat we eea goed kunnen beoordelen? Of een linkje is ook prima hoor.

Die staat toch al in spoiler dikke

LeonM, voor de (eventuele) foto hint

Vind het allemaal wel ver gezocht :o
Maar zie niemand anders dan Leonm om te stemmen

Update:

IMBAatwork: Wauter
Punjab: Wauter => LeonM
Wauter: JoostD => LeonM
Wengstertje: HillR
HillR: Wauter => LeonM
LeonM: HillR
Ot92: Penose
Rockofages: LeonM
Diaephi: LeonM => wengstertje
Penose: NickyF
Fred22: Ot92
Alleycat: LeonM
Stefanovich: Wengstertje
HighonX: Punjab
NickyCF: Wengstertje
Tremendes: Wauter
Vermeirio: Wengstertje
Origineel: Rockofages => fred22
Sanca: LeonM
Steensteen: LeonM
hoxyz: LeonM

Moet nog stemmen:
JoostD

tot hoelaat loopt de stemming ? staan geen regels in OP

Weinig verdediging, dus veegeen weg meer terug.l zullen we niet opschieten vrees ik. Zelfs niet als hij slecht is.

Maar geen weg meer terug ...

• Topic Starter Topic Starter
Weinig verdediging, dus veegeen weg meer terug.l zullen we niet opschieten vrees ik. Zelfs niet als hij slecht is. Maar geen weg meer terug ...

Denk wel dat LeonM slecht is hoor. Met maximum 4 wolven/cults in dit spel zou dit ons al een aardig stuk op weg helpen, zeker zo vroeg in het spel.

• Topic Starter Topic Starter
Dagverhaal 1: Dag na de verkiezing, dag na de moord

Het hele Walhalla is in rep en roer, na de vondst van ons overleden prinsesje de afgelopen nacht zijn er diverse commissies ingesteld om de geruchten molen en het volk in beweging te houden.
1 van die commissies met de Burgemeester voorop stelt te zeggen dat LeonM de moordenaar in de crime passionel was.

Het hele volk luistert ademloos toe en vergeten de oorspronkelijke bedenker van deze theorie. Ze brengen LeonM naar het schavot en zetten hem in een virtuele wereld waar ze hem een spelwereld laten betreden.

http://www.youtube.com/watch?v=9qbp2F-wN5M

Leon gaat full r*tard russian in het spel en dat zien ze als een bedreiging voor het volk en vooral als een definitief oordeel voor het vonnis dat ze gaan nemen over de arme bewoner van het dorp.
Opgelucht kunnen ze ademhalen als ze ook nog es het achterwerk van het slachtoffer van de vorige nacht terugvinden bij het huis van de dader. Wel helemaal onteerd weliswaar maar ze gaan het beste er van maken in hun reconstructie van de gebeurtenis incluis alle intacte delen.

Vastberaden komt de beul, in dit geval heeft de burgemeester ook na zijn andere activiteiten in de commissie deze rol zich aangesloten als een perfect gegoten jas, met dezelfde kracht waarin hij zijn ambt beoefend doet velt hij de doodslag en roept hardop:
How does it feel, how does it feel?
To be without a home?​

weer een overwinning in de nooit eindigende campagne van de burgemeester.

LeonM is dood
hij was een weerwolf

alle nachtrollen mogen nu tot 22.00 14-11-2014 hun ding doen en dit doorgeven aan le moi, le roi

Heel nice zo op de eerste dag!

De burgemeester doet goed zijn werk :) Op naar de volgende wolf, eens kijken uit de stemming wat we ervan kunnen leren. Wat me opvalt is dat LeonM niet meeging op Wengstertje, was gedurende de dag eigenlijk zijn enige mogelijkheid nog.

En weer een spelletjes hint, moet toch te koppelen zijn aan dat NES spel en die copy pastarani.

Terug
Naar boven