XXL Nutrition

DBB GAME: een nieuw begin

Zo even bij gelezen. Moeilijk zoals altijd maar Wauter die bereid is lijstjes te delen kan geen zuivere koffie zijn, toch?

Mijn stem gaat naar Punjab. Hij gaf wel meteen een reactie op Leon zijn stem. Zo van "jij komt bij mij direct op het lijstje." Ik vind dit wel een klein beetje verdacht.

Voor als nog heb ik niet veel hints kunnen vinden in het verhaal.

Wengstertje
zoals vorige pagina al bleek probeert hij of een rare duw te maken

of hij snapt er helemaal niks van en is toch zinloos als speler

ik ga mee met stefanovich en daffy

Wengstertje

Al blijft Leon een goede nummer 2 op mijn lijst.

komt wel erg weinig verdediging voor wengstertje, of ze offeren hem op ...hm

Zo even bij gelezen. Moeilijk zoals altijd maar Wauter die bereid is lijstjes te delen kan geen zuivere koffie zijn, toch?

Mijn excuses, ze komen volgende week op mijn werk twee NMR's leveren en ik moest vandaag nog redelijk wat dingen in orde brengen. Ik ga sebiet het lijstje updaten en dan deel ik hem direct met jullie.

Mijn excuses, ze komen volgende week op mijn werk twee NMR's leveren en ik moest vandaag nog redelijk wat dingen in orde brengen. Ik ga sebiet het lijstje updaten en dan deel ik hem direct met jullie.

Wauter die het mij naar de zin wilt maken, kan geen zuivere koffie zijn toch?

Wauter

Vermeiro kan ik op dit moment nog niet echt peilen maar dat is eerder omdat hij nog niet veel gedaan heeft.

Het is ook de eerste keer dat ik een weerwolfspel speel, dus ik ben nog niet helemaal mee met de werking, het is wat zoeken hoe alles juist in elkaar zit. Ik ben in elk geval geen Italiaan, Portugees of Braziliaan maar gewoon Belg:-)

Mijn stem vandaag gaat uit naar wengstertje
Vooral omdat ik de redenering van anderen wel kan volgen.

Ik blijf bij Wauter...
Jullie wolven kunnen allemaal fratsen uit gaan halen met Leon en Wankster, maar ik blijf bij mijn gut feeling.

Wil eventueel wel switchen naar Daffy, die heeft zo'n dikke buik dat het lijkt alsof hij een heel mens op heeft :p

Ik blijf bij Wauter...
Jullie wolven kunnen allemaal fratsen uit gaan halen met Leon en Wankster, maar ik blijf bij mijn gut feeling.

Wil eventueel wel switchen naar Daffy, die heeft zo'n dikke buik dat het lijkt alsof hij een heel mens op heeft :p

:roflol:

Vreemd dat de stemmen richting Wengstertje gaan. Ik heb geen hints tegen hem kunnen vinden, daarnaast stemde hij LM voor Burgemeester, welke een burger was.

Moet wel toegeven dat zijn posts weird zijn en zijn stem richting mij nergens op slaat. Maar dat LeonM daar zo op inhaakt, omdat dat makkelijk was (zo aan het begin van de game) en de hints die op hem wijzen lijkt is het voor mij een betere keus voorlopig.

Ik blijf bij LeonM

Zoals mijn functie het voorschrijft:
IMBAatwork: Wauter
Punjab: Wauter => LeonM
Wauter: JoostD => LeonM
Wengstertje: HillR
HillR: Wauter => LeonM
LeonM: HillR
Ot92: Penose
Rockofages: LeonM
Diaephi: LeonM => wengstertje
Penose: NickyF
Fred22: Ot92
Alleycat: LeonM
Stefanovich: Wengstertje
HighonX: Punjab
NickyCF: Wengstertje
Tremendes: Wauter
Vermeirio: Wengstertje

Moeten nog stemmen:
JoostD
Steensteen
hoxyz
sanca
orgineel

Stemmenwisselingen houd ik ook bij omdat je daar ook wel wat uit kan afleiden.

Ik blijf bij Wauter...

nounou hans is ook een keertje aan het cutten geslagen godver :roflol:

ga je rockofages nu verdedigen ?

Oké beetje overdreven, maar ze komen wel enigszins voor elkaar op/ze willen extra uitleg voor een stem.

Orgineel wilt niet dat er op LeonM wordt gestemd.
NickyCF wilt niet dat er op RockofAges wordt gestemd.
Hillr wilt niet dat er op Wengstertje wordt gestemd.

Oké beetje overdreven, maar ze komen wel enigszins voor elkaar op/ze willen extra uitleg voor een stem.

mwoa is te obvious

orgineel wilt niet dat er op orgineel word gestemd! De rest maakt me geen zak uit.

Fred22

Terug
Naar boven