- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo even bij gelezen. Moeilijk zoals altijd maar Wauter die bereid is lijstjes te delen kan geen zuivere koffie zijn, toch?
Mijn excuses, ze komen volgende week op mijn werk twee NMR's leveren en ik moest vandaag nog redelijk wat dingen in orde brengen. Ik ga sebiet het lijstje updaten en dan deel ik hem direct met jullie.
Vermeiro kan ik op dit moment nog niet echt peilen maar dat is eerder omdat hij nog niet veel gedaan heeft.
Ik blijf bij Wauter...
Jullie wolven kunnen allemaal fratsen uit gaan halen met Leon en Wankster, maar ik blijf bij mijn gut feeling.
Wil eventueel wel switchen naar Daffy, die heeft zo'n dikke buik dat het lijkt alsof hij een heel mens op heeft![]()

Ik blijf bij Wauter...
Jullie wolven kunnen allemaal fratsen uit gaan halen met Leon en Wankster, maar ik blijf bij mijn gut feeling.
Wil eventueel wel switchen naar Daffy, die heeft zo'n dikke buik dat het lijkt alsof hij een heel mens op heeft![]()

kun je ook uitleggen waar die vandaan komt?
kun je ook uitleggen waar die vandaan komt?
ben wel benieuwd, gezien je ervaring komt die stem niet uit het niets toch?
Oké beetje overdreven, maar ze komen wel enigszins voor elkaar op/ze willen extra uitleg voor een stem.
Orgineel wilt niet dat er op LeonM wordt gestemd.
NickyCF wilt niet dat er op RockofAges wordt gestemd.
Hillr wilt niet dat er op Wengstertje wordt gestemd.
Oké beetje overdreven, maar ze komen wel enigszins voor elkaar op/ze willen extra uitleg voor een stem.
Orgineel wilt niet dat er op LeonM wordt gestemd.
NickyCF wilt niet dat er op RockofAges wordt gestemd.
Hillr wilt niet dat er op Wengstertje wordt gestemd.