AndroidHealthClinic

DBB GAME: een nieuw begin

woa de eerste wolf eruit, good job! eens even kijken naar hints in dit verhaal

• Topic Starter Topic Starter
Nacht 2 verhaal

Onheil dreigt

De burgers van walhalla gaan allemaal slapen. Opgelucht over de behaalde overwinning weten ze niet dat het onheil dreigt over het dorp. Ze denken er uit te zijn maar weten niet dat het gevaar nog steeds in hun midden is.

De jager gaat als eerste op pad en besluit een kopje koffie te drinken bij de burgemeester en lijkt de beste man haast wel te aanbidden in zijn adoratie. Ook het koppel kan gerust slapen, cupido heeft zijn werk goed gedaan aangezien het stel dezelfde keuze vandaag gemaakt heeft. De intieme band is versterkt en de liefdesbaby lijkt op weg te zijn.

De meisjes gaan ook beide op pad en denken aan niks anders dan hun ding goed te doen. Echter is de ene niet echt helemaal zeker van zijn bestaan en twijfelt. Alsof het allemaal 1 grote truman show is en dan voornamelijk een horror versie.

Afijn, waar waren we gebleven? Ow ja, de wolven die op pad zijn om de volgende kandidaat te ontdaan van zijn al veels te schrale gains waar hij zich altijd achter verschuilt. Ze staan op het punt toe te slaan als 1 van de wolven twijfelt. Als ik dit ga doen ben ik degene wiens hoofd er morgen af gaat. Jammer maar helaas denkt de wolf en slaat toe.

De groep is snel maar meedogenloos het hoofd van de trotse man ligt er heel snel af. En de inhoud is leeggezogen en weggehaakt door de wolven. Die nu tevreden gaan slapen en alles laten bezinken met grote angst voor morgen. Er is immers al iemand in hun midden weggegaan. Nu denken ze een grote slag gemaakt te hebben met veel toegangsperspectief. Echter er is hoop voor de overleden burger.

De heks besluit een ronde te maken door het mortuarium en ziet daar het lijk van het slachtoffer en besluit na even twijfelen voor het killen van de moordenaar (althans denkt dat denkt het weerzinwekkende schepsel) maar doet een goede daad en wekt het slachtoffer tot leven en zo zijn er geen 2 doden te betreuren maar in dit geval kan iedereen gewoon rustig zijn ogen openen en doen alsof er niks is gebeurd en vervolgen hun routine van de volgende dag. Alleen de wolven en de voormalige heks nu burger weten wie het slachtoffer was.

Het slachtoffer heeft alleen erg merkwaardig gedroomd en wat last van de nek.

]Het is nu dag tot 20.00 15-11-2014 en er kan weer naar harte weer gestemd en gespeeld worden, geniet er echt van hoe het spel zich ontwikkeld. Een stukje waardering voelt dat naar mij toe ook dit respect.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX en speel ze!!!!!!!!!

Stemlijstje:

Hillr: NickyCF

• Like
Waarderingen: Ot92
NickyCF

Ok vind wel dat Wauter een berg credits verdient heeft.
Lekker een wolf er uit.

Alleycat probeerde aan het eind nog een beetje zijn ass te redden, dus lijkt me vrij duidelijk.

Er zijn twee personen die vanuit het niets op iemand stemmen, kan in principe alleen is er maar één rol die zoiets kan doen. Eentje ervan vertrouw ik wel al nu dus de ander mag wel wat gaan uitleggen.

---------- Toegevoegd om 08:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:00 ----------

Vind ik dus ook ;) Bij deze alvast voorlopig Wengstertje

Dus we moeten op stemmers van wengstertje gaan en je stemt dan maar gewoon op wengstertje zelf? Rare move...

Ik ga voorlopig voor NickyCF en de laatste wolf zal daarna direct duidelijk worden..

Hee ik heb last van m’n nek, Pls no killerino

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

je gaat wel erg makkelijk mee, zijn jullie wolven?

Stel dat ik het slachtoffer was (wat goed zou kunnen gezien de nekpijn hint), dit was mijn detectivepost. Dan weten hullie wie de dader zou kunnen zijn

hmz....nice catch steensteen, die link met de nek had ik nog niet gelegd....
je denkt dus o.a. aan Punjab begrijp ik..

Terug
Naar boven