Fitness Seller

DBB GAME: een nieuw begin

Hee ik heb last van m’n nek, Pls no killerino

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

Stel dat ik het slachtoffer was (wat goed zou kunnen gezien de nekpijn hint), dit was mijn detectivepost. Dan weten hullie wie de dader zou kunnen zijn

Verdacht dit steensteen

Nvm, toen ik postte over mn nekklachten was het verhaal al gepost.

Wie heeft de afgelopen dagen gepost over nekklachten?

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------

Als ik wolf was dan had ik Wauter gekilld, puur omdat hij heel goed is in dit spel en je dus zou kunnen ontmaskeren. Wauter is nog niet gekilld, dat kan een aanwijzing zijn dat Wauter de wolf is.

Inb4 propagandaoffensief op Good Ol’ Steensteen

Nvm, toen ik postte over mn nekklachten was het verhaal al gepost.

Wie heeft de afgelopen dagen gepost over nekklachten?

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------

Als ik wolf was dan had ik Wauter gekilld, puur omdat hij heel goed is in dit spel en je dus zou kunnen ontmaskeren. Wauter is nog niet gekilld, dat kan een aanwijzing zijn dat Wauter de wolf is.

Aangezien wauter de nieuwe Remi is zal die wel bescherming krijgen!
Het is trouwens niet zo slim om jezelf duidelijk als een goede neer te zetten!

srs vannacht echt raar gedroomd en pijn aan nek

100% srs

De wolven weten van elkaar wie ze zijn

Of misschien ben jij wel gewoon een wolf die die slag nog gaat maken?

Verdacht dit, heel erg verdacht... voorlopig stem ik Steensteen

Nvm, toen ik postte over mn nekklachten was het verhaal al gepost. Wie heeft de afgelopen dagen gepost over nekklachten? ---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ---------- Als ik wolf was dan had ik Wauter gekilld, puur omdat hij heel goed is in dit spel en je dus zou kunnen ontmaskeren. Wauter is nog niet gekilld, dat kan een aanwijzing zijn dat Wauter de wolf is. Inb4 propagandaoffensief op Good Ol’ Steensteen

Ik heb ons recht naar de eerste wolf geleid op een moment in het spel dat ik er niet leek uit te gaan, waarom zou ik zoiets nu doen? Jij daarentegen bent je in alle bochten aan het wringen en is de 1ne leugen na de andere aan het vertellen.

Ik heb ons recht naar de eerste wolf geleid op een moment in het spel dat ik er niet leek uit te gaan, waarom zou ik zoiets nu doen? Jij daarentegen bent je in alle bochten aan het wringen en is de 1ne leugen na de andere aan het vertellen.

Kan natuurlijk wel degelijk een strategie zijn. Zou me niet verbazen als de wolven heel erg individueel spelen, aangezien er maar eentje over hoeft te blijven en het niet uitmaakt wie.
Als ik nu wolf was zou ik zeker overwegen gewoon lekker in de massa op te gaan en vooral burger lijken.

Verdenk je niet overigens, sowieso ben je een te goede speler om zomaar weg te stemmen zonder serieuze redenen.

Ik ga vandaag op een wengstertje stemmer. Stefanovich

Ik zeg altijd maar zo : niets eerlijker verdeeld als verstand, iedereen denkt dat hij/zij genoeg heeft. :p

> leugen
> suggestie

Daarnaast wat Alley zegt. Hem opgeven om een groter doel te dienen, namelijk dat de wolven winnen :)

En ik ben geen wolf :mad:

wie zegt dat wengstertje zeker goed is dan ?

Het rare aan de stemming toen is dat LeonM niet op Wengstertje is gegaan. Had hij daar nog wat proberen te forceren was hij misschien gered geweest.

---------- Toegevoegd om 14:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

> leugen > suggestie Daarnaast wat Alley zegt. Hem opgeven om een groter doel te dienen, namelijk dat de wolven winnen :) En ik ben geen wolf :mad:

Ik zeg nergens dat je een wolf bent, ik wil gewoon maar zorgen dat je argumenten niet altijd juist/logisch waren.

---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

Update stemminglijstje:

HillR NickyCF
Penose NickyCF
IMBAatwork Alleycat
Punjab NickyCF
NickyCF Alleycat
Orgineel Steensteen
Ot92 Steensteen
Tremendes Stefanovich

ik blijf bij Nicky

Het rare aan de stemming toen is dat LeonM niet op Wengstertje is gegaan. Had hij daar nog wat proberen te forceren was hij misschien gered geweest.

---------- Toegevoegd om 14:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

Ik zeg nergens dat je een wolf bent, ik wil gewoon maar zorgen dat je argumenten niet altijd juist/logisch waren.

---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

Update stemminglijstje:

HillR NickyCF
Penose NickyCF
IMBAatwork Alleycat
Punjab NickyCF
NickyCF Alleycat
Orgineel Steensteen
Ot92 Steensteen
Tremendes Stefanovich

Niet gewoon onwetendheid?

Zie niet echt hele duidelijke hints in het laatste verhaal.
Maar aangezien gister Wengstertje er bijna uit lag, nu maar voortezetten

Terug
Naar boven