XXL Nutrition

DBB GAME: een nieuw begin

je vergeet wel even erbij te vertellen dat ik iedere keer op mijn @@@ kreeg met die hints proberen op te lossen. Vorige game deed ik dat dan ook niet, nuja, dat was een andere game.
Door dat zo duidelijk proberen op te lossen van hints werd ik de vorige keer iedere keer opnieuw verdacht als wolf en ging er daardoor ook uit.

Enne...die link naar Alley, met dat steegje en zwarte kat viel mij toch op, werd niet echt happig op gereageerd verder.

Her verhaal met kat en steegje is al eeuwenoud.. In iedere game wordt dat genoemd.. Zou ook wel errrrg makkelijk zijn anders

nickycf

Aka komgezicht

nickycf

De reden dat ik voor Nicky gekozen heb is kan ik niet helemaal blootleggen ivm zelfbescherming. Jullie hebben misschien de post gemist waarin Penose gisteren op Nicky stemt, en waarbij hij aangeeft dat het "sowieso" Nicky is. Nicky draagt niet bij aan het opzoeken van hints wat ze normaliter wel probeert.. Maar nu ziet ze ze opeens niet? Haar stem ging gisteren ook niet naar Leon. Met Leon zat ik er niet naast, jammer dat iedereen eraan voorbij gaat wie de stemming naar Leon heeft geleid. Jullie blinde vertrouwen in de burgemeester is wel schattig, maar komt jullie denk ik nog duur te staan.. Wanneer Nicky er uitgestemd zou worden is er heel snel duidelijk wie de laatste wolf is. De opoffering van Leon was gauw gedaan door ze, gisteren. Ik raad de jager overigens eens aan een drankje te doen met iemand anders dan de burgemeester. Ik zal morgen uitleggen waarom, als ik de nacht overleef ;) wat waarschijnlijk niet het geval is indien ik geen bescherming krijg.

Ik hoop dan dat je toch juist zit, ik zie in de rollen nergens een functie die met zekerheid kan zeggen of iemand wolf is of niet. Alleen een hint. En de jager heeft afgelopen al juist gestaan, zal hij deze nacht ook zijn.

Ik switch snel voor de deadline iver naar NickyCF zodat ze 1 stem meer heeft dan ik heb ghehe :P

puu.....keer 3 dat Hill me eraan geeft :(

• Topic Starter Topic Starter
Dag 2: On fire

De tweede dag is aangebroken in Walhalla.
De bewoners zijn opgelucht en blij door het feit dat hun heks goede zaken gedaan heeft en de bevolking gered heeft van de dood. Opmerkelijk veel bewoners met nekpijn en nachtmerries ook in de vroege morgen maar dat terzijde.

De wolf die de afgelopen nacht de misstap zette door de kill door te voeren zit nu met de gebakken peren. Diep van binnen voelt het wezen aan dat er iets misgegaan is door die stap gezet te hebben. Vol verwondering is er gelezen dat er niemand die nacht vermoord is. Maar wie weet kan het onheil nog bespaard blijven.

Uit het volk is een kreet om aandacht geslagen, zonder enige beargumentatie zegt ze dat NickyCF zeker wel een wolf moet zijn. Geen enkele reden is er gegeven bij deze argumentatie en het rest van het dorp slaat haar advies in de wind en gaan allemaal op de nationale knuffelkrullenbol. Heel onlogisch omdat er eenmaal weinig vlees aan zit om op te eten voor de wolven vanwege zijn aanstaande wedstrijd.

Het zielige hoopje mens is teneergeslagen en stelt: Hatelijke lui, ze zoeken het maar uit!, toch om wazige redenen probeert ze zich nog eenmaal te herpakken en komt met een hele rede zonder enige gegronde redenen of uitleg maar het volk en het bestuur gaat als 1 achter haar staan en besluiten ze voor haar advies te gaan.

Ze gaan naar het hutje waar het schepsel woont en zien aldaar het schepsel haar koffers al zien staan te pakken voor een enkeltje naar het CF walhalla in the states wat het meisje al gelijk de eerste dag al goed geraden had. Ze zien dit als genoeg redenen om haar de heksenstapel op te sturen en helaas voor haar geschiedde geen enkel wonder en bleek het een weerwolf te zijn uitgestreken naar het dorp voor het ontdoen van onze gains!.

Hoezee Hoezee. HillR for president enzovoort. De burgemeester gunt haar echter dit kleine succes en stelt voor haar op te nemen in zijn bestuur. Het kersverse bestuurslid ziet dit als een invitatie om te gaan feesten en denkt dat haar niks kan overkomen.

http://www.youtube.com/watch?v=PNDl41HfvxI

NickyCF is dood

ze was wolf

Hnnngggg!

Zei het toch.

Good! Wellicht dat onze stemming voor Mayor toch ging tussen een wolf en een burger van ons mooie Walhalla? LeonM en Nicky stemden immers beide voor Wauter.

Ik raad de jager opnieuw aan goede dingen te doen vannacht. Mijn stem voor morgen gaat in ieder geval naar Wauter. Als ik de nacht mag overleven. Alhoewel ik er van uit ga dat de wolf zo slim zal zijn om vannacht een willekeurige kill te maken, om zich niet nog meer verdacht te maken. En anders hoop ik dat mijn gains hem smaken :o

Good! Wellicht dat onze stemming voor Mayor toch ging tussen een wolf en een burger van ons mooie Walhalla? LeonM en Nicky stemden immers beide voor Wauter. Ik raad de jager opnieuw aan goede dingen te doen vannacht. Mijn stem voor morgen gaat in ieder geval naar Wauter. Als ik de nacht mag overleven. Alhoewel ik er van uit ga dat de wolf zo slim zal zijn om vannacht een willekeurige kill te maken, om zich niet nog meer verdacht te maken. En anders hoop ik dat mijn gains hem smaken :o

Er hebben zeven personen op mij gestemd, zijn die dan allemaal wolf? De jager heeft inderdaad goeie dingen gedaan de afgelopen dagen, ik hoop dat het zo blijft.

De jager moet dus bij Hill gaan staan vannacht.. Al zal wauter vast niet zo dom zijn.. Het lijkt me in elk geval meer dan duidelijk nu wie de laatste wolf is. Zijn uren zijn geteld, van onze burgemeester in schaapskleren..

nachtrollen mogen hun ding doen tot 22.00, was dat even vergeten eronder te zetten dat het nu nacht is tot dan :P

Er hebben zeven personen op mij gestemd, zijn die dan allemaal wolf? De jager heeft inderdaad goeie dingen gedaan de afgelopen dagen, ik hoop dat het zo blijft.

Nee, die zijn niet allen wolf. Die zijn gewoon geimponeerd door je goede spelen.. En terecht!

Ik ben het daar niet mee eens.. De wolven zijn immers niet voor jou gegaan in de nacht, terwijl ze wel behoorlijk van jou te vrezen zouden hebben anders.. De afgelopen nachten hebben mij veel duidelijk gemaakt.

Het kan zijn dat ik er dit keer naast zit.. But I believe not..

Ik had gewoon graag burgemeester willen zijn :( ill get it one way or another :P

rip JoostD

Ow ja nog even tussendoor dit, Vanwege het niet actief zijn heb ik lekker zojuist JoostD van een berg afgegood. Dag joost!

Was toch maar een burger, kunnen we missen

ps: verhaal bevat geen hints of toch wel?

Terug
Naar boven