XXL Nutrition

DBB GAME: een nieuw begin

ook maar wengstertje dan

Mmmh nickycf of wengstertje.

Toch maar voor de laatste gaan, WENGSTERTJE
Die gooit er teveel Gekkigheid uit :o

En geeft rare karma, verdacht.

Ik geef de mooiste karma !

Gaat wel heel makkelijk op wengertje allemaal.

allemaal tamme schaapjes!!

Ik ben gewoon raar :( maar omdat stevanovich iedereen loopt op te zwepen om op mij te stemmen net als Diaephi stem ik nu op stevanovich beetje samenspannen wolfpack dingen :P

je komt in ieder geval wederom met weinig zinnigs als tegenargumenten

Op een uur tijd zijn er opeens 4 stemmen geparkeerd op wengstertje, beetje plotseling. Als hij goed blijkt te zijn kan het bijna niet anders dan dat er daar wolven tussen zitten. Als ik de stemming van gisteren bekijk op hem lijkt Stefanovich de meeste valabel om wolf te zijn.

Update stemlijstje:

HillR: NickyCF
Penose: NickyCF
IMBAatwork: Alleycat
Punjab: NickyCF
NickyCF: Alleycat
Orgineel: Steensteen
Ot92: Steensteen
Tremendes: Stefanovich
Diaephi: Wengstertje
sanca: Wengstertje
hoxyz: Wengstertje
Rockofages: Wengstertje
fred22: Wengstertje
Vermeirio: Wengstertje
Wengstertje: Stefanovich
Wauter: Stefanovich

Laatst bewerkt:
Dat je zulke dingen zegt en dan uit wanhoop maar op mij gaat stemmen zegt genoeg, mijn stem blijft staan :)

Mijn gevoel gaat naar NickyCF. Ik denk dat ze een "lief" wolfje is.

De reden dat ik voor Nicky gekozen heb is kan ik niet helemaal blootleggen ivm zelfbescherming. Jullie hebben misschien de post gemist waarin Penose gisteren op Nicky stemt, en waarbij hij aangeeft dat het "sowieso" Nicky is. Nicky draagt niet bij aan het opzoeken van hints wat ze normaliter wel probeert.. Maar nu ziet ze ze opeens niet? Haar stem ging gisteren ook niet naar Leon.

Met Leon zat ik er niet naast, jammer dat iedereen eraan voorbij gaat wie de stemming naar Leon heeft geleid. Jullie blinde vertrouwen in de burgemeester is wel schattig, maar komt jullie denk ik nog duur te staan..

Wanneer Nicky er uitgestemd zou worden is er heel snel duidelijk wie de laatste wolf is. De opoffering van Leon was gauw gedaan door ze, gisteren.

Ik raad de jager overigens eens aan een drankje te doen met iemand anders dan de burgemeester. Ik zal morgen uitleggen waarom, als ik de nacht overleef ;) wat waarschijnlijk niet het geval is indien ik geen bescherming krijg.

Ik geef de mooiste baby's

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

De reden dat ik voor Nicky gekozen heb is kan ik niet helemaal blootleggen ivm zelfbescherming. Jullie hebben misschien de post gemist waarin Penose gisteren op Nicky stemt, en waarbij hij aangeeft dat het "sowieso" Nicky is. Nicky draagt niet bij aan het opzoeken van hints wat ze normaliter wel probeert.. Maar nu ziet ze ze opeens niet? Haar stem ging gisteren ook niet naar Leon.

Met Leon zat ik er niet naast, jammer dat iedereen eraan voorbij gaat wie de stemming naar Leon heeft geleid. Jullie blinde vertrouwen in de burgemeester is wel schattig, maar komt jullie denk ik nog duur te staan..

Wanneer Nicky er uitgestemd zou worden is er heel snel duidelijk wie de laatste wolf is. De opoffering van Leon was gauw gedaan door ze, gisteren.

Ik raad de jager overigens eens aan een drankje te doen met iemand anders dan de burgemeester. Ik zal morgen uitleggen waarom, als ik de nacht overleef ;) wat waarschijnlijk niet het geval is indien ik geen bescherming krijg.

Yes..

over nicky heb je inderdaad wel een punt. denk niet dat er nu nog geswitcht gaat worden though..

leon was inderdaad slecht maar dit was ook naar aanleiding van wauter toch? kan het mis hebben dat zou ik na moeten zoeken.

het kan natuurlijk dat wauter slecht is en voor het goede vertrouwen leon eruit stemde maar dat valt niet met zekerheid te zeggen.. waarom morgen uitleggen en niet nu?

over nicky heb je inderdaad wel een punt. denk niet dat er nu nog geswitcht gaat worden though..

leon was inderdaad slecht maar dit was ook naar aanleiding van wauter toch? kan het mis hebben dat zou ik na moeten zoeken.

het kan natuurlijk dat wauter slecht is en voor het goede vertrouwen leon eruit stemde maar dat valt niet met zekerheid te zeggen.. waarom morgen uitleggen en niet nu?

Voor mijn eigen safety vannacht, na het opnieuw eruitstemmen van een wolf zijn we morgen klaar. En kan ik met zekerheid mijn bevindingen delen. Ive seen things ;)

je vergeet wel even erbij te vertellen dat ik iedere keer op mijn @@@ kreeg met die hints proberen op te lossen. Vorige game deed ik dat dan ook niet, nuja, dat was een andere game.
Door dat zo duidelijk proberen op te lossen van hints werd ik de vorige keer iedere keer opnieuw verdacht als wolf en ging er daardoor ook uit.

Enne...die link naar Alley, met dat steegje en zwarte kat viel mij toch op, werd niet echt happig op gereageerd verder.

In elk verhaal komt steegje en kat voor.

Terug
Naar boven