- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, die zijn niet allen wolf. Die zijn gewoon geimponeerd door je goede spelen.. En terecht! Ik ben het daar niet mee eens.. De wolven zijn immers niet voor jou gegaan in de nacht, terwijl ze wel behoorlijk van jou te vrezen zouden hebben anders.. De afgelopen nachten hebben mij veel duidelijk gemaakt. Het kan zijn dat ik er dit keer naast zit.. But I believe not..Ik had gewoon graag burgemeester willen zijnill get it one way or another
Ow ja nog even tussendoor dit, Vanwege het niet actief zijn heb ik lekker zojuist JoostD van een berg afgegood. Dag joost!
Was toch maar een burger, kunnen we missen
is doodSorry Penose dat ik je Heb opgeofferd.. Het was voor de jager ook een moeilijke taak om te kiezen.wauter
Zoals ik al zei in het begin vd game, de stemming om het burgemeesterschap. Vervolgens door mijn nachtelijke ervaringen.. De informatie die ik heb gehad leidde mij naar jou en nicky. Ik had vandaag op jou kunnen stemmen, maar wist zeker dat ik nog niet genoeg vertrouwen had gewonnen om de burgers dit duidelijk te maken.., dus moest eerst Nicky er aan geloven.. Het is jammer dat het meisje nu dood is, ik durf te wedden dat Penose jou ook ontdekt zou hebben.