Fitness Seller

DBB GAME: een nieuw begin

nice !

Hatseklatsuuuh!

Nee, die zijn niet allen wolf. Die zijn gewoon geimponeerd door je goede spelen.. En terecht! Ik ben het daar niet mee eens.. De wolven zijn immers niet voor jou gegaan in de nacht, terwijl ze wel behoorlijk van jou te vrezen zouden hebben anders.. De afgelopen nachten hebben mij veel duidelijk gemaakt. Het kan zijn dat ik er dit keer naast zit.. But I believe not..
Ik had gewoon graag burgemeester willen zijn :( ill get it one way or another :P

Als na de eerste nacht al een jager voor mijn deur stond, waarom zouden ze dan een kill durven verspillen aan mij? Daarvoor moeten ze eerst de jager eruit spelen. Je vertelt zelf dat je er naast kan zitten, ik kan bevestigen dat dat inderdaad zo is...

• Topic Starter Topic Starter
Voel me als Goddelijkheid een beetje naar dat niemand er mee zit dat Joost dood is.

f**k joost yolo

Joost wie?

• Topic Starter Topic Starter
nacht 3 tchoi

Het was nacht, de wolvenclan is stukken kleiner geworden, maar het kunnen er nog 1,2 of 3 zijn dus ik beperk me in het vertellen tot de clan of de groep enz.

De jager was aan het twijfelen, altijd had hij de burgemeester beschermd, zijn grote idool en voorbeeld. Nu was er iemand anders opgestaan en met pijn in zijn hart ging hij zijn gebruikelijke kopje koffie doen bij HillR die verassend genoeg niet alleen thuis was. De wolven groep hield zich op voor dr huis en besloten op het laatste moment maar weg te gaan en de jager alleen met Hill aan de slag te laten gaan. Zij konden hier geen rol van betekenis betekenen.

Het meisje was goed op weg en bezig alle wolven op te sporen, moedig zou ze deze taak, deze eer, dit voorrecht weer mogen beoefenen. Echter werd ze gepakt door de wolven toen ze niet voorzichtig genoeg was en de loze kreten die ze maakten overdag waren eindelijk gehoord gebleken. Vorige nacht ging het mis in het killen van dezelfde persoon, die fout maakten ze geen 2e keer. Er is immers geen heks meer, haar krachten zijn weg en ze kan er niks meer mee doen de volgende morgen.

Hetzelfde ritueel als gisteren maar dan met een mannetje minder werd weer uitgevoerd alleen ontwaakte het meisje dit keer niet meer. Hoeveel nekpijn de rest van het dorp de volgende morgen ook mag hebben. Het heeft allemaal geen nut meer.

Maar er was toch sprake van 2 meisjes werd er in een eerder verhaal verteld? Hoe zit dan dan o grote almachtige mosselgod der mossels? Geen uitspraak was zijn oordeel en de burgers kunnen verder met de orde van de dag maar zonder hun bloedmooie Iris Kyle onder hun midden. Er kan gestemd worden tot 20.00 16-11-2014

Penose:) is dood
hij was het meisje

Afmaken die Joost

Oh, afmaken die penose

Sorry Penose dat ik je Heb opgeofferd.. Het was voor de jager ook een moeilijke taak om te kiezen.wauter

Zoals ik al zei in het begin vd game, de stemming om het burgemeesterschap.
Vervolgens door mijn nachtelijke ervaringen.. De informatie die ik heb gehad leidde mij naar jou en nicky. Ik had vandaag op jou kunnen stemmen, maar wist zeker dat ik nog niet genoeg vertrouwen had gewonnen om de burgers dit duidelijk te maken.., dus moest eerst Nicky er aan geloven..

Het is jammer dat het meisje nu dood is, ik durf te wedden dat Penose jou ook ontdekt zou hebben.

Zoals ik al zei in het begin vd game, de stemming om het burgemeesterschap. Vervolgens door mijn nachtelijke ervaringen.. De informatie die ik heb gehad leidde mij naar jou en nicky. Ik had vandaag op jou kunnen stemmen, maar wist zeker dat ik nog niet genoeg vertrouwen had gewonnen om de burgers dit duidelijk te maken.., dus moest eerst Nicky er aan geloven.. Het is jammer dat het meisje nu dood is, ik durf te wedden dat Penose jou ook ontdekt zou hebben.

Ik heb eerder al vertelt dat ik mijn campagne voor het burgemeesterschap al begonnen was voor de rolverdeling (kan iedereen checken), hoe kan ik dan doelbewust de burgemeester worden voor de wolven? Het meisje krijgt alleen een hint over een mogelijk wolf en die kunnen dus verkeerd geïnterpreteerd worden. Je beschuldig mij van LeonM onder de bus te gooien, ik probeer gewoon mijn werk te doen als burgers, terwijl je zelf onze meest waardevolle speler voor de leeuwen hebt gegooid...

Ik blijf bij mijn zelfde stem als gisteren, manier waarop het gisteren weer voor wengstertje ging was niet normaal. Aanstoker van de stemming een dag eerder was stefanovich

In het begin moeten switchen van wauter naar LeonM omdat wauter een goed spel speelt vanaf dag 1. Toch blijf ik erbij dat Wauter de nu laatste wolf is. IMBA kom er maar in. Wauter

Vooruit : Wauter.

Ik ben de laatste wolf niet, ik wil wel eens weten wat de hint is waarmee jullie denken dat ik het ben. Sowieso dat ik hem kan weerleggen.

Terug
Naar boven