MuscleMeat

DBB GAME: een nieuw begin

Omdat het gister puur uit eigen belang was dat ik op NickCF stemde is gelukkig goed uitgepakt, dan kom ik terug op wat ik gister zei: dat Stevanovich wel heel graag iedereen op mij liet stemmen dus Stevanovich wederom

Wat je nu doet is gewoon zomaar zeggen dat ik een wolf ben, dat is hetzelfde als dat ik nu zeg dat jij misschien wel gewoon een wolf bent.

Ik heb al eerder op je gestemd hè, ik heb je wel door.

Grote oren, grote ogen, grote mond :rolleyes:

Ik ben de laatste wolf niet, ik wil wel eens weten wat de hint is waarmee jullie denken dat ik het ben. Sowieso dat ik hem kan weerleggen.

De eerste dag postte je nadat je stemmen kreeg dat je een rol hebt die nog van belang is de rest van de game.. Aangezien het meisje al dood is, de jager bij jou op bezoek kwam en ik mijn rol ken, lijkt het mij erg onwaarschijnlijk dat jij een rol bezit die voor de burgers van belang is.. Hooguit voor je corrupte vrienden..

Ik kan er naast zitten, dat je een burger bent. Maar met Leon en Nicky was het "geluk" ook aan mijn zij.

De eerste dag postte je nadat je stemmen kreeg dat je een rol hebt die nog van belang is de rest van de game.. Aangezien het meisje al dood is, de jager bij jou op bezoek kwam en ik mijn rol ken, lijkt het mij erg onwaarschijnlijk dat jij een rol bezit die voor de burgers van belang is.. Hooguit voor je corrupte vrienden.. Ik kan er naast zitten, dat je een burger bent. Maar met Leon en Nicky was het "geluk" ook aan mijn zij.

Ten eerste de burgemeesterrol en ten tweede de rol die ik gekregen heb maar ik tegenstelling tot jou kom ik daar niet zo open en bloot mee uit waardoor we nu opeens onze beste speler (penose) er toevallig uit is. En kom niet af dat jij ons naar LeonM heb geleid, je hebt een heel aantal vermoedens uitgesproken over een aantal spelers, dan is er altijd eentje juist. Ik heb het voortouw genomen en ben er voor gegaan. Ik twijfel niet aan welke kant je staat maar wel aan je oordeel dat je deze keer fout zit want dan ben je gewoon. Alles jullie nu echt denken dat het spel gespeeld is na mijn dood gaan jullie nog vies kijken. Stiekem is er nu iemand hard in zijn vuistje aan het lachen.

• Like
Waarderingen: Ot92
HillR heeft een aantal goede punten en aangezien zij een goede speler is volg ik haar.

Wauter

Laatst bewerkt:
Wat is dat ook met die nekpijn dat telkens weer terug komt.

Ten eerste de burgemeesterrol en ten tweede de rol die ik gekregen heb maar ik tegenstelling tot jou kom ik daar niet zo open en bloot mee uit waardoor we nu opeens onze beste speler (penose) er toevallig uit is. En kom niet af dat jij ons naar LeonM heb geleid, je hebt een heel aantal vermoedens uitgesproken over een aantal spelers, dan is er altijd eentje juist. Ik heb het voortouw genomen en ben er voor gegaan. Ik twijfel niet aan welke kant je staat maar wel aan je oordeel dat je deze keer fout zit want dan ben je gewoon. Alles jullie nu echt denken dat het spel gespeeld is na mijn dood gaan jullie nog vies kijken. Stiekem is er nu iemand hard in zijn vuistje aan het lachen.

Ja dat is wellicht niet handig geweest. Dat de wolf penose eruitgepikt heeft duidt wat mij betreft wel op een wat meer ervaren speler.

We zullen zien.

---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

Wat is dat ook met die nekpijn dat telkens weer terug komt.

Steensteen klaagt in zijn log over nekpijn..

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

Wie overigens tot op heden ook maar vreemd gestemd heeft..

Ja dat is wellicht niet handig geweest. Dat de wolf penose eruitgepikt heeft duidt wat mij betreft wel op een wat meer ervaren speler. We zullen zien. ---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ---------- Steensteen klaagt in zijn log over nekpijn.. ---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ---------- Wie overigens tot op heden ook maar vreemd gestemd heeft..

Ervaren speler?

Sorry Penose dat ik je Heb opgeofferd.. Het was voor de jager ook een moeilijke taak om te kiezen.wauter

Je hebt penose zelf open en bloot gepresenteerd aan de wolf met je actie gisteren...

fuark keuze van vandaag is lastig

Ja dat is wellicht niet handig geweest. Dat de wolf penose eruitgepikt heeft duidt wat mij betreft wel op een wat meer ervaren speler. We zullen zien. ---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ---------- Steensteen klaagt in zijn log over nekpijn.. ---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ---------- Wie overigens tot op heden ook maar vreemd gestemd heeft..

Eerst gaan verkondigen dat ik wel de laatste wolf moet zijn en nu lopen er nog rond? Hoe meer je nadenkt, hoe meer je zou moeten inzien dat ik geen wolf ben en je fout zit...

Eerst gaan verkondigen dat ik wel de laatste wolf moet zijn en nu lopen er nog rond? Hoe meer je nadenkt, hoe meer je zou moeten inzien dat ik geen wolf ben en je fout zit...

Ik heb mijn conclusies getrokken door wat er gebeurde in de nacht eerste twee nachten. Het klopt dat ik penose voor de wolven heb gegooid, slechte actie. Had de jager moeten vragen hem te beschermen misschien.

Hints in de verhalen zouden nu ws niet meer wijzen op slechte spelers gezien het geringe aantal.

Heb je nog hints ontdekt wat me van gedachten kan veranderen? Je zegt wle dat je het niet bent, maar geeft niet echt een duidelijke andere optie..

Ik heb mijn conclusies getrokken door wat er gebeurde in de nacht eerste twee nachten. Het klopt dat ik penose voor de wolven heb gegooid, slechte actie. Had de jager moeten vragen hem te beschermen misschien. Hints in de verhalen zouden nu ws niet meer wijzen op slechte spelers gezien het geringe aantal. Heb je nog hints ontdekt wat me van gedachten kan veranderen? Je zegt wle dat je het niet bent, maar geeft niet echt een duidelijke andere optie..

Vind jij dat niet verdacht dat er gisteren opeens op een uur tijd 4 stemmen gingen naar wengstertje? Men heeft het hier altijd over het feit dat de wolf in schaapskleren wel op mij de burgemeester moet slaan maar jullie denken niet aan de mogelijkheid dat het iemand is tot we tot nu toe van het lijstje als bad guy hebben geschrapt.

Terug
Naar boven