- Waardering
- 11.434
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Challenge:een halfje voor diegene die dan aan Biomek's duim ruikt.
Jij?😂ik denk dat er vanavond iemand met een heel vochtig broekje gaat slapen
Foutje, aangepast. BedanktVolgens mij is er iets niet helemaal goed gegaan..
Bij Shintori staat een link naar Shizen...
Zien er verder allemaal goed uit! Top geregeld @BB_
jawel tapas is prima. sushi en grill ook.Ik heb begrepen dat niet iedereen fan is van sushi, en ook niet van AYCE. Laat maar weten als er andere ideeën zijn.
Wapen van Rosmalen is wel erg veelzijdig.
Pfoe in om gesloopt te worden door jeIn onder voorbehoud
kans is aanwezig dat ik familiebezoek krijg dat weekend want ben 22e jarig
wil wel graag komen voor een legday met @Furryx94 en @Portonia1
.In onder voorbehoud
Volgens @Bosje is Shintori beter dan @Sakana en @Shizen, maar ik heb zelf geen ervaring met restaurants in Den Bosch. Ik moet zeggen dat Wapen van Rosmalen er ook super uit ziet en veel biedt, ook m.n. voor degenen die minder fan zijn van sushi.
Mocht iemand een toevoegen hebben, voeg ik 't toe. Stemmen wijzigen is dan nog mogelijk.
Juist HET excuus om die ellendige familie niet te laten komen.In onder voorbehoud
Boeiend, dan gaan wij met de leukste mensen aan een tafel zittenMisschien kom ik ook wel even koekeloeren, vraag me alleen af of eten te doen is met zo'n grote groep.
We zitten niet allemaal op 1 stoel. Afgelopen keer was juist leuk. Hoe meer hoe beter, lekkere chaos.Misschien kom ik ook wel even koekeloeren, vraag me alleen af of eten te doen is met zo'n grote groep.
We zitten niet allemaal op 1 stoel. Afgelopen keer was juist leuk. Hoe meer hoe beter, lekkere chaos.