- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
1 tip laat nooit een ander eten voor je bestellen. dan krijg je gegarandeerd troep.zodat jullie weer al t eten van onze tafel kunnen inpikkenja![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 tip laat nooit een ander eten voor je bestellen. dan krijg je gegarandeerd troep.zodat jullie weer al t eten van onze tafel kunnen inpikkenja![]()
Je mag vast wel op schoot bij @Col_inczodat jullie weer al t eten van onze tafel kunnen inpikkenja![]()
zodat jullie weer al t eten van onze tafel kunnen inpikkenja![]()

Zet dit keer liever een hele schaal op me schoot met sushi inplaats van dat wachten elke keer.Inderdaad, anders kunnen we nooit echt een contest houden.Zet dit keer liever een hele schaal op me schoot met sushi inplaats van dat wachten elke keer.
Ik kom ook als dat ok is
alleen want we vinden geen babysit![]()
Tip 2. Zorg dat het eten aan de juiste tafel wordt bezorgd, anders krijg je niets.1 tip laat nooit een ander eten voor je bestellen. dan krijg je gegarandeerd troep.
Super. Incl eten?Ik kom ook als dat ok is
Hmmm vooruit dan maar 😉
Cool man, jij bent een van de DBBers die ik wel wil meeten!Ik kom ook als dat ok is
Cool man, jij bent een van de DBBers die ik wel wil meeten!
Mensen van 100 kg+ hebben nou eenmaal voorrang, helaas

@Onit ja hallo, jij zou niet komen omdat ik er ben!
Dan ga ik toch maar even niet cuttenMensen van 100 kg+ hebben nou eenmaal voorrang, helaas![]()

Ja, daar ben ik beter in dan trainen dus dat ga ik niet laten

Dus wij twee zitten apart? Oja en ik rij met jou mee Mr drie keer m'n vraag op whatsapp neggen. ;sBoeiend, dan gaan wij met de leukste mensen aan een tafel zitten