Fitness Seller

Shocking DBB-meet Fox Gym Den Bosch 19 september 2020!

Lijkt me tof je te ontmoeten. :D
We hebben elkaar al eens heel kort gezien bij de seminar van @Galen , jij een van de weinigen die iedereen vriendelijk begroette en dat vond ik toen wel heel chill (altijd nerveus als ik ergens alleen kom, en dan doet een vriendelijke knik al veel)

• Topic Starter Topic Starter
We hebben elkaar al eens heel kort gezien bij de seminar van @Galen , jij een van de weinigen die iedereen vriendelijk begroette en dat vond ik toen wel heel chill (altijd nerveus als ik ergens alleen kom, en dan doet een vriendelijke knik al veel)
Haha, oke, ik weet niet wie ik toen allemaal van het forum heb gezien. Ik groet mensen overal wel, net als in de gym ofzo. Ik voel me wel een skinny ecot bij die seminar, aangezien er allemaal buffels waren. Ik was toen wel denk ik een van de weinige natty's op een AAS-symposium (en @Galen zelf dan).

Heb ik jou toen ook ontmoet?

denk je uberhaupt dat het gaat lukken met eten met zoveel mensen?

Als er zoveel mensen komen die ik weleens wil ontmoeten/mee wil trainen dan ditch ik de fam sowieso lol

Als we toch op gaan delen in verschillende tafels wil ik wel graag mijn eigen tafel

Grapje weet nog niet of ik kom

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
Als we toch op gaan delen in verschillende tafels wil ik wel graag mijn eigen tafel

Grapje weet nog niet of ik kom
Kwou net zeggen. Je staat nog niet op de lijst. Laat maar weten zodra je het weet! Ik reserveer vast een extra brede tafel. :P

Huh daar was ik ook, heb ik jou al eens gezien dan?

@Biomek ga jij? Dan ga ik er ook over nadenken...;-)

de Vorige meet bij Fox in rotjeknor haalde @wovano me op omdat ik "redelijk' op de route was, zat destijds in het midden van het land.
Dit is alleen een enkeltje, heb je wel weer voor me over toch maat. :roflol:
1596258440867.png

@
Maarten, ik heb nog niet veel van de nieuwe Fox vestiging voorbij zien komen. Maar beschikken jullie ook van diverse Prime grepen? En eventueel wat equipment van Prime. Ben erg benieuwd om daar eens mee te trainen.

Terug
Naar boven