- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Lijkt me tof je te ontmoeten.Ja, daar ben ik beter in dan trainen dus dat ga ik niet laten![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me tof je te ontmoeten.Ja, daar ben ik beter in dan trainen dus dat ga ik niet laten![]()

We hebben elkaar al eens heel kort gezien bij de seminar van @Galen , jij een van de weinigen die iedereen vriendelijk begroette en dat vond ik toen wel heel chill (altijd nerveus als ik ergens alleen kom, en dan doet een vriendelijke knik al veel)
Lekker knus, dat swsDeze keer zal ik ruim reserveren, zodat we er niet weer een tafel tussen moeten proppen en onze buik in moeten houden. SMaarja, als je naast @vntl of @bramophyte of @RockOfAges zit, moet je sowieso je schouders invouwen.

Haha, oke, ik weet niet wie ik toen allemaal van het forum heb gezien. Ik groet mensen overal wel, net als in de gym ofzo. Ik voel me wel een skinny ecot bij die seminar, aangezien er allemaal buffels waren. Ik was toen wel denk ik een van de weinige natty's op een AAS-symposium (en @Galen zelf dan).We hebben elkaar al eens heel kort gezien bij de seminar van @Galen , jij een van de weinigen die iedereen vriendelijk begroette en dat vond ik toen wel heel chill (altijd nerveus als ik ergens alleen kom, en dan doet een vriendelijke knik al veel)
Heb ik jou toen ook ontmoet?We hebben elkaar al eens heel kort gezien bij de seminar van @Galen , jij een van de weinigen die iedereen vriendelijk begroette en dat vond ik toen wel heel chill (altijd nerveus als ik ergens alleen kom, en dan doet een vriendelijke knik al veel)
Hé dan weeg ik wel weer 100+Mensen van 100 kg+ hebben nou eenmaal voorrang, helaas![]()
teamdikEwa jij rijdt lease :sDus wij twee zitten apart? Oja en ik rij met jou mee Mr drie keer m'n vraag op whatsapp neggen. ;s
Met wss ooo nog 4 cuts tussenin
Hallo ik zit bij jullie aan tafel graag mij ook ophaluh grEwa jij rijdt lease :s
Met wss ooo nog 4 cuts tussenin
Ontmoet niet maar ik heb wel aandachtig geluisterd
ik was toen ook nog een kg of 6 spiermassa minder als nu dus viel al helemaal niet op 
Dus je eet ook mee, ik noteer het!Hallo ik zit bij jullie aan tafel graag mij ook ophaluh gr
Kwou net zeggen. Je staat nog niet op de lijst. Laat maar weten zodra je het weet! Ik reserveer vast een extra brede tafel.Als we toch op gaan delen in verschillende tafels wil ik wel graag mijn eigen tafel
Grapje weet nog niet of ik kom

Huh daar was ik ook, heb ik jou al eens gezien dan?We hebben elkaar al eens heel kort gezien bij de seminar van @Galen , jij een van de weinigen die iedereen vriendelijk begroette en dat vond ik toen wel heel chill (altijd nerveus als ik ergens alleen kom, en dan doet een vriendelijke knik al veel)
inb4 het gaat niet door coronaAls er zoveel mensen komen die ik weleens wil ontmoeten/mee wil trainen dan ditch ik de fam sowieso lol
Yes, van verHuh daar was ik ook, heb ik jou al eens gezien dan?

Maarten, ik heb nog niet veel van de nieuwe Fox vestiging voorbij zien komen. Maar beschikken jullie ook van diverse Prime grepen? En eventueel wat equipment van Prime. Ben erg benieuwd om daar eens mee te trainen.
Deze keer zal ik ruim reserveren, zodat we er niet weer een tafel tussen moeten proppen en onze buik in moeten houden. SMaarja, als je naast @vntl of @bramophyte of @RockOfAges zit, moet je sowieso je schouders invouwen.