- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Dan is het eten meteen overbodig

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan is het eten meteen overbodig

Mag ik die daarna houden?

Volgens mij komen er bijna alleen ecto's dus aan die kleine hebben we wel genoeg
Vrij representatief voor dit forum toch?
Hoho, @RockOfAges komt, maar oke, is ook aan het cutten.Volgens mij komen er bijna alleen ecto's dus aan die kleine hebben we wel genoeg

Hoho, @RockOfAges komt, maar oke, is ook aan het cutten.![]()
2500 low en 3000 high, voor zijn BW is dat flink hard cutten .
trainen moet gewoon kunnenDe meet zal lastig worden naar de nieuwe maatregelen van gisteren neem ik aan?

Wat is er dan gewijzigd wat invloed heeft?De meet zal lastig worden naar de nieuwe maatregelen van gisteren neem ik aan?

f**k yeah. Slap it on the barbehhh! BBQ ! GOED NIEUWS ! BBQ ! GOED NIEUWS ! BBQ !
Via-via (iemand op dit forum) ben ik uitgekomen bij iemand die een horecazaak in Den Bosch runt. De eigenaar is bereid een BBQ te verzorgen. Dit houdt het volgende in:
- BBQ: verschillende soorten vlees: kip, burgers, worst etc. door de zaak gemarineerd;
- Salade;
- Brood;
- Sauzen;
- Frites;
- Zelf bakken, zij begeleiden wat;
- Kosten: 22,50 Euro p.p. exclusief drank/drinken (op nacalculatie).
(Eventueel met drank/drinken, kosten afhankelijk van de tijdsduur. Aangezien mijn ervaring met eerdere meets is dat een enkeling een biertje of wijntje drinkt en de meeste mensen enkel een paar glazen water of frisdrank, stel ik voor om het gewoon excl. drinken te houden en dit na afloop te verrekenen, tenzij een grote meerderheid hier anders over denkt.)
Ik ga er even vanuit dat iedereen die zich op heeft gegeven voor eten ook daadwerkelijk komt en in is voor deze BBQ. Mocht dit niet zo zijn, stuur mij z.s.m. een PM/PB. Dat geldt ook voor het geval je bepaalde eetwensen hebt (vegan, vegetarisch, halal, allergie etc.).
Ik heb nog de nodige vragen uitstaan bij de eigenaar, zoals:
- Is het onbeperkt of een bepaalde hoeveelheid vlees p.p.?
- Kan het doorgaan met slecht weer? (Kunnen we binnen zitten en is de BBQ dan overdekt?)
- Dient er vooraf betaald te worden en het aantal personen vast te staan?
- Is het een issue als er last-minute een paar mensen aanhaken?
Etc.
Meer info volgt dus nog!
Ow, en alle credits gaan trouwens naaar @Armyboy !
![]()
Ik heb nog de nodige vragen uitstaan bij de eigenaar, zoals:
- Is het onbeperkt of een bepaalde hoeveelheid vlees p.p.?
- Kan het doorgaan met slecht weer? (Kunnen we binnen zitten en is de BBQ dan overdekt?)
- Dient er vooraf betaald te worden en het aantal personen vast te staan?
- Is het een issue als er last-minute een paar mensen aanhaken?
Etc.