Fitness Seller

Shocking DBB-meet Fox Gym Den Bosch 19 september 2020!

De meet zal lastig worden naar de nieuwe maatregelen van gisteren neem ik aan?

• Topic Starter Topic Starter
De meet zal lastig worden naar de nieuwe maatregelen van gisteren neem ik aan?
Wat is er dan gewijzigd wat invloed heeft?

Trainen moet sowieso kunnen en eten wordt kut inderdaad, maar er staat een vraag uit via-via bij iemand die een horecazaak in Den Bosch runt of er een mogelijkheid is iets van een BBQ te organiseren. Nog absoluut niet zeker of het mogelijk is. Aangezien we wel met een mooie groep zijn, zou een BBQ wel een geschikte oplossing zijn, als je echter alles zelf moet regelen is een beetje irritant en in het openbaar kan het gezeik opleveren, dus beter op een locatie een verzorgde bbq waar dat is toegestaan.

• Topic Starter Topic Starter
! BBQ ! GOED NIEUWS ! BBQ ! GOED NIEUWS ! BBQ !

Via-via (iemand op dit forum) ben ik uitgekomen bij iemand die een horecazaak in Den Bosch runt. De eigenaar is bereid een BBQ te verzorgen. Dit houdt het volgende in:
- BBQ: verschillende soorten vlees: kip, burgers, worst etc. door de zaak gemarineerd;
- Salade;
- Brood;
- Sauzen;
- Frites;
- Zelf bakken, zij begeleiden wat;
- Kosten: 22,50 Euro p.p. exclusief drank/drinken (op nacalculatie).

(Eventueel met drank/drinken, kosten afhankelijk van de tijdsduur. Aangezien mijn ervaring met eerdere meets is dat een enkeling een biertje of wijntje drinkt en de meeste mensen enkel een paar glazen water of frisdrank, stel ik voor om het gewoon excl. drinken te houden en dit na afloop te verrekenen, tenzij een grote meerderheid hier anders over denkt.)

Ik ga er even vanuit dat iedereen die zich op heeft gegeven voor eten ook daadwerkelijk komt en in is voor deze BBQ. Mocht dit niet zo zijn, stuur mij z.s.m. een PM/PB. Dat geldt ook voor het geval je bepaalde eetwensen hebt (vegan, vegetarisch, halal, allergie etc.).

Ik heb nog de nodige vragen uitstaan bij de eigenaar, zoals:
- Is het onbeperkt of een bepaalde hoeveelheid vlees p.p.?
- Kan het doorgaan met slecht weer? (Kunnen we binnen zitten en is de BBQ dan overdekt?)
- Dient er vooraf betaald te worden en het aantal personen vast te staan?
- Is het een issue als er last-minute een paar mensen aanhaken?
Etc.

Meer info volgt dus nog!

Ow, en alle credits gaan trouwens naaar @Armyboy ! :thumbs:

:eatmeat:

Laatst bewerkt:
Goed bezig G

• Like
Waarderingen: BB_
  • Heart
Dit klinkt als muziek in de oren. Toppers! @BB_ @Armyboy

• Heart
Nice @BB_ een bbq klinkt 10x beter dan sushi enzo :p
ik kijk er alvast naar uit

Laatst bewerkt:
! BBQ ! GOED NIEUWS ! BBQ ! GOED NIEUWS ! BBQ !

Via-via (iemand op dit forum) ben ik uitgekomen bij iemand die een horecazaak in Den Bosch runt. De eigenaar is bereid een BBQ te verzorgen. Dit houdt het volgende in:
- BBQ: verschillende soorten vlees: kip, burgers, worst etc. door de zaak gemarineerd;
- Salade;
- Brood;
- Sauzen;
- Frites;
- Zelf bakken, zij begeleiden wat;
- Kosten: 22,50 Euro p.p. exclusief drank/drinken (op nacalculatie).

(Eventueel met drank/drinken, kosten afhankelijk van de tijdsduur. Aangezien mijn ervaring met eerdere meets is dat een enkeling een biertje of wijntje drinkt en de meeste mensen enkel een paar glazen water of frisdrank, stel ik voor om het gewoon excl. drinken te houden en dit na afloop te verrekenen, tenzij een grote meerderheid hier anders over denkt.)

Ik ga er even vanuit dat iedereen die zich op heeft gegeven voor eten ook daadwerkelijk komt en in is voor deze BBQ. Mocht dit niet zo zijn, stuur mij z.s.m. een PM/PB. Dat geldt ook voor het geval je bepaalde eetwensen hebt (vegan, vegetarisch, halal, allergie etc.).

- Kan het doorgaan met slecht weer? (Kunnen we binnen zitten en is de BBQ dan overdekt?)
Etc.

Meer info volgt dus nog!

Ow, en alle credits gaan trouwens naaar @Armyboy ! :thumbs:

:eatmeat:
f**k yeah. Slap it on the barbehhh

• Like
Of ik nou wel of niet kom, echt goed geregeld gezien de omstandigheden zo @BB_ :thumbup:

Etc.

Er is gerekend op ongeveer 500 gram vlees per persoon. Er zijn natuurlijk ook salades en frites. ik denk eigenlijk wel dat dit oké is. Als er behoefte is aan meer zal dat vast en zeker kunnen maar wordt de prijs ook iets hoger.

In geval van slecht weer wordt er buiten gebakken en kan er binnen gegeten worden.

Op de vrijdag wil ik graag duidelijk hebben wie er komen eten dan kan ik dit doorgeven.
Er hoeft niet van te voren betaald te worden.

Terug
Naar boven