- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij gingen toch vergelijken wie de dikste buik heeft in de gym?Misschien kom ik alleen eten, ben namelijk te buff voor daylight
Ben je bang om zonder pomp een foto te laten maken?Wij gingen toch vergelijken wie de dikste buik heeft in de gym?
Wat moet ik me er bij voorstellenZie mijn post als reactie op Marvin (hieronder gequoot), maar ik krijg nu binnen 1 dag opeens 4 mensen die eten niet meer zeker weten.Wanneer moet je het uiterlijk weten want weet nog niet zeker met eten nl.
Als er iemand last minute niet kan, zal niet zo'n issue zijn, maar ik hoop niet dat mensen massaal afhaken. Een horeca-eigenaar gaat dit voor ons regelen, wat heel mooi is, en dan verwacht ik wel dat we ongeveer met het aantal mensen zijn. 
Ik ging er vanuit dat jij kwam, want je had je opgegeven.Dat geldt overigens voor iedereen die zich had opgegeven (m.u.v. de 3 personen met 'misschien' in de OP), behalve degene die zich heeft afgemeld per PB.
Ik heb geen harde datum, ik kan de dag van te voren eventueel nog wijzigingen doorgeven voor eten, maar het is wenselijk dat het ongeveer klopt en dus niet iedereen massaal op het laatste moment beslist. Er kan altijd wat onverwachts tussendoor komen o.i.d. en als die om 2 of 3 personen gaat, zal dat geen issue zijn, maar in principe ga ik er wel vanuit dat degenen die zich op hebben gegeven echt van plan zijn tekomen (tenzij zij specifiek hebben aangegeven dat het niet zeker is of zij kunnen, wat nu voor een enkeling het geval is).
Achtertuin? Wat bedoel je?Over het eten, waar word er gegeten bij iemand in de achtertuin ofzo?Wat moet ik me er bij voorstellen
Datum is toch allang vastgesteld (op basis van poll), is 19 september. Tijden staan ook in de OP, daar staat eigenlijk bijna alles al in. Fox Gym Den Bosch is beschikbaar en rekent op onze komst. Goodybags zijn onderweg van XXL Nutrition. Dus, we're good to go. Nu is het de enige taak dat iedereen die zich heeft opgegeven ook echt komt.No offence maar zo moeilijk is het niet om te bedenken of je kan komen eten of niet toch. Ik zou mooi een datum vaststellen @BB_ is helemaal ruk als je de hele tijd alles moet wijzigen toch.

Ik bedoel voor jou m.b.t mensen die wel of niet mee eten.Datum is toch allang vastgesteld (op basis van poll), is 19 september. Tijden staan ook in de OP, daar staat eigenlijk bijna alles al in. Fox Gym Den Bosch is beschikbaar en rekent op onze komst. Goodybags zijn onderweg van XXL Nutrition. Dus, we're good to go. Nu is het de enige taak dat iedereen die zich heeft opgegeven ook echt komt.
Eigenlijk is alles al rond en bekend, enkel nog wat details over het eten en het tijdstip. Ik gevraagd of 18:00 eten mogelijk was.
O sorry, zo bedoel je, was nog niet wakker denk ik.Ik bedoel voor jou m.b.t mensen die wel of niet mee eten.
Ik snap het. Even over denken.
Achtertuin? Wat bedoel je?
Het is een horecazaak/restaurant waar we kunnen BBQ'en:
Het is hier:
![]()
Restaurant Mariapaviljoen
Een nieuw restaurant op het voormalige ziekenhuisterrein in het centrum van Den Bosch. Het oude sanatorium ‘Mariapaviljoen’ is een gebouw met helende krachten.www.bezoekdenbosch.nl
![]()
Love you.

Love you.
Trouwens, even een vraag: eet jij varkensvlees en/of eet jij halal? Laat even weten, dan kijk ik wat we kunnen regelen.
halal of niet maakt niet uit.Top!Eet geen varkensvleeshalal of niet maakt niet uit.
Wollah broer ik kan je niet missen hoorEet geen varkensvleeshalal of niet maakt niet uit.