- Waardering
- 6.415
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen probleem! Was voor ons een mooi moment om te kijken wat anderen zouden vinden van de koekjes. Lekkere ongezouten mening.
Met goedkeuring van dbb mod team zal ik een topic openen!

Wacht maar tot jullie de macro's zien van die koeken.
Super gezellig volgende meet bij mij thuis in Heerlen gewoon lekker centraal voor iedereen
Stond er niet op.. dus in dat geval tellen ze nietWacht maar tot jullie de macro's zien van die koeken.
Ach ze kunnen berekend worden hoor. Maar hoeveel mensen geven daar een f**k om behalve onze autistische dbb bodybuilders.Ik denk dat we dat liever niet willen zien... Met al die karamel en chocolade zal dat best schrikken zijn.... Maar ach... Soms moet het kunnen toch
Ach ze kunnen berekend worden hoor. Maar hoeveel mensen geven daar een f**k om behalve onze autistische dbb bodybuilders.
Goed idee, staan we bij de volgende meet allemaal op 30%.Geen probleem! Was voor ons een mooi moment om te kijken wat anderen zouden vinden van de koekjes. Lekkere ongezouten mening.
Met goedkeuring van dbb mod team zal ik een topic openen!
Die telden gisteren niet.Wacht maar tot jullie de macro's zien van die koeken.
Waar was je dan vorige meet bij @PLATINUMSuper gezellig volgende meet bij mij thuis in Heerlen gewoon lekker centraal voor iedereen
.Dan kan ik wel de contest winnenGoed idee, staan we bij de volgende meet allemaal op 30%.
Dan sta jij op 0% zeker.

Dat sta ik toch, beetje maintainen dusGoed idee, staan we bij de volgende meet allemaal op 30%.
Oja en mensen, namens GoodGameNutrition verzorg ik gratis Pre-workout scoops! 3 smaken Kickstarter, lekker lepelen dus.
Mocht het nou bevallen en wil je een pot kopen, eenmalige promo van €15,- per pot. Handje contantje.
Niet nodig gewoon volle pot topical bestellen.
@bramophyte heb je het label met ingrediënten? Ben benieuwd, heb m gisteren niet genomen.