- Waardering
- 5.467
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
zat ik ook aan te denken eerlijk gezegd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vital gym in Arnhemwaar word de volgend meet gehouden en wanneer? kan ik me volgende blast alvast inplannen
![]()
Kontje verkopenMij boeit het ook niet hoor, maar sommigen hier hebben geen cent te makken
Durf alleen niet te zeggen of zij ook gratis entree doen, en een dagpas daar kost 12 euro.
Mij boeit het ook niet hoor, maar sommigen hier hebben geen cent te makken

Inderdaad! Toch besloten liever anoniem te blijven zodat niemand mij hier kent!!
Mij boeit het ook niet hoor, maar sommigen hier hebben geen cent te makken
die 10 euro doet mij nog steeds pijn.Boeiend voor een keer toch, bij iron house moesten we volgens mij ook 10eu betalen?
Nattymarkdie 10 euro doet mij nog steeds pijn.
was hier ook niet een kerel met een gym in amersfoort? naamgenoot van natty ofzo?
Beter eindhoven, stukje centralerSuper gezellig volgende meet bij mij thuis in Heerlen gewoon lekker centraal voor iedereen

Ik heb Golds gym een bericht gestuurd met de vraag of het bij hen mogelijk is.
Weet niet of je mij gezien hebt?Ik was echt wel natty de natnek in FoxGym. Zweet niet zo snel van me zelf, maar t*ring wat was het warm daar binnen zeg.

Ik dacht dat het aan de pre workout van @bramophyte lag 😜Ik was echt wel natty de natnek in FoxGym. Zweet niet zo snel van me zelf, maar t*ring wat was het warm daar binnen zeg.